GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

1.112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.660 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

2 sep 2024
Er was een echt mens aan het andere eind van de telefoon en die maakte het zo makkelijk om een door mij gemaakte fout in de bestelling recht te zetten. De aflevering was snel ( de koelzakken waren nog koel) en precies op tijd. Ook wordt er bij de verpakking goed rekening gehouden met het milieu. Ik met spanning uit naar het proefavontuur. Driemaal bravo en dank
MD
M D.
Almelo

Heerlijke Kazen met volle romige smaak

Snelle levering van een aantal heerlijke kazen. De Jersey kaas is geweldig vanwege zijn romige volle smaak en de Maple syrup Whiskey kaas is ook echt een aanrader. Een rijke smaak met een heerlijke stevige nasmaak. Je proeft de maple syrup met de een vleugje whiskey. Echt heerlijk als je van een stevige kaassmaak houdt
Goed verpakt en in het algemeen vrij snelle levering. Een paar keer was de kaas niet goed ingesealed, fouten is menselijk. Maar dat wordt dan de volgende keer weer goed gemaakt. En anders de kaas snel opeten, dat is ook geen probleem.
29 aug 2024
Ik kom uit Noorwegen, maar woon in Nederland. Ik was zo blij toen ik ontdekte dat ik deze kaas hier kon kopen. Ik heb het al die jaren enorm gemist. Binnen 2 dagen op mijn tafel. Ik ben zo blij
31 aug 2024
Ik ben heel erg tevreden over de kaassoorten die ik er altijd bestel en heb tot nu toe gelukkig geen spijt van mijn bestellingen! Uitstekende producten, zeer de moeite waard!
Wij zijn nieuwe klanten en ik had verwacht dat er zeker een cadeau zou bij zitten vermits we ook ingeschreven hebben voor de nieuwsbrief. Spijtig en betreur het wel.
31 aug 2024

Tevreden met mijn aankoop

"Zeer tevreden met mijn aankoop! De kaas is echt heerlijk van smaak en werd snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar, ik zal deze zeker nog een keer bestellen."

Goed!

Netjes verpakt, snel in huis. Duurde nu iets langer door een fout bij Post NL, maar daar kreeg ik netjes een melding van. Zal zeker nog een keer bestellen!
MR
marc r.
heusden-zolder
9 sep 2024

mijn favoriete kaasshop

Reeds meerdere malen besteld en altijd tevreden. Ruime keuze, redelijke prijzen, snel en gekoeld verzonden. Zoek niet verder, hier voor uw online kaas!
30 aug 2024

Uitstekend geregeld W.Geris

Uitstekend geregeld Jammer dat je niet kunt inloggen en iedere keer weer alles moet invullen Verpakking van 750 gram zou voor ons ideaal zijn
3 sep 2024
De verpakking was erg professioneel. Met koelzakjes netjes op een lage temperatuur gehouden. Als toetje nog een heerlijke rol rookkaas.
SS

Impressive customer service

There was a problem with my package due to the delivery service and it was handled quickly and professionally. Cheese is excellent.
MH
M H.
Veenendaal

Prima kaaswinkel

Ik bestel hier al een tijdje kaas en heb alleen maar positieve ervaringen,goed verpakt, betrouwbaar en verzending ook snel.
FP
2 sep 2024
Heerlijke kaas, snelle levering. Alles is goed verpakt (vacuüm) en houdt de kaas lekker als het niet direct gebruikt wordt.
5 sep 2024
Goeie snelle levering, netjes verpakt en alle labels erbij en coolpacks, geheel kwam professioneel en prettig over

gimme the cheese

geweldige kaas, ik blijf maar terugkomen (omdat de kaas zo snel op gaat). goede kaas voor een eerlijkere prijs.
JP
Jan P.
Pulderbos
1 sep 2024
De produkten die wij bestelden zijn uitstekend ! ( bij post NL zijn er regelmatig problemen )
11 sep 2024
Mijn ervaring met DHL is niet heel erg positief. Verzenden via Post NL heeft mijn voorkeur.
Zoals altijd, levering goed aangekomen, goed verpakt, niets beschadigd. Kwaliteit perfekt!
Goed verzorgd prima kaas en een nette webshop. Ik ben zeer tevreden en blijf dus klant .