GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

1.119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.671 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

23 nov 2023
Keurig verpakt en snel geleverd. De Rotterdamse kaas van 100 weken oud is de lekkerste, die ik ken! Laat deze regelmatig door de Goudse Kaasshop versturen als cadeau voor iemand. Altijd een groot succes!
Enorme keuze. Wij kiezen altijd voor een hele kaas omdat je dan voor goede kwaliteit kaas een redelijke prijs betaald. Verder wordt de kaas super snel geleverd en altijd keurig verpakt. Kortom, zeer 😊
SB
Soof B.
Zwolle
21 apr 2024
Super service, besteld en hardstikke snel geleverd. Goed gekoeld verpakt, heel netjes. En dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit van de geleverde kaas! Top, aanrader. Ik bestel zeker vaker.
23 dec 2023

Verzenden werkt fantastisch.

Verzending naar Japan ging ook dit jaar weer perfect. Hartelijk bedankt. Is mogelijk zijn om vooraf te zien óf/hoeveel de ontvanger moet betalen voor bijvoorbeeld inklaringskosten? Gr, Brian/Mizuho
Bestellen is eenvoudig. Kaas is goed ingepakt en komt koud aan. Stevig gesealed. Bezorgen gebeurt op korte termijn na bestellen. En de kwaliteit van de kaas zelf; uitstekend. Heerlijke bruine kaas!

Aan te bevelen!

Grote keuze kazen, vlotte levering en prima (gekoeld en hermetisch) verpakt. Komen zeker later nog derde, vierde etc. bestellingen. Dit was onze tweede keer dat we bij deze winkel besteld hebben.
Has my choices of non Dutch cheese and carries some good farmhouse cheddar for this British expat that’s been burned by stupid brexshite. Super fast and easy to order would always recommend.
De kaas is heerlijk en pikant. Ondanks dat het zoutloze kaas is, mis ik het zout niet, geweldig. Netjes verpakt met een koelelement en het juiste gewicht . Top en zeker voor herhaling vatbaar.
24 okt 2023
Handelaar is van goede orde. Handelaar heeft mij zonder omhaal mijn aankoopsom terug gestort. Handelaar komt zijn afspraken na. Verzending van goederen gaat snel. Ik raad deze handelaar aan.
10 nov 2023
Hartstikke goede kaas en heel veelzijdig. Snelle levering en alles perfekt in vacuum verpakt en met etiket. Echt HEEL BLIJ met hun Een foutje : bij de laatste bestelling 1 item vergeten.
AD
Adri D.
Beverwijk
16 dec 2023
Wij zijn echte kaas liefhebbers, dus bestellen maar. Heerlijke kaas, en ook zoveel soorten, keuze genoeg. Ik heb voor iedereen een andere smaak genomen, kunnen ze van elkaar proeven.
MP
Marnel P.
Haselünne
Over smaak valt niet te twisten maar. Ruim aanbod. Als er eventueel iets mis is. Gelijk reactie en oplossing. Verpakking in orde. Pluim voor onze kaaskop. Marnel Pakker Duitsland
7 jan 2024

Brunost.

Wat een snelle levering en wat fantastisch verpakt. Wie rekent er nu op dat er zelfs een koelhoud zak bij de verpakking in zat. Wat een service. We zijn hier heel erg blij mee.
Had vier stukken Franse oude kaas (Mimolette) besteld, kreeg 3 stukken Franse Mimolette en één stuk Nederlandse Commissiekaas. Eén mailtje was genoeg om dit probleem op te lossen.
Het was de eerste keer dat we een bestelling deden, en t was in orde, en handing alles netjes verpakt en aan huis gebracht. En de kaas smaakt heerlijk.... Voor herhaling vatbaar
17 dec 2023
Alles is uitstekend, van de kaas, tot de bezorging en de klantenservice. Fijne We bestellen en genieten van alweer een paar jaar en zullen dat blijven doen. Hele fijne feestdagen
De kaas is altijd van uitmuntende kwaliteit. Het is zeer goed verpakt, goed gekoeld, en jullie zijn een van de weinigen die de overheerlijke Italiaanse caciocavallo kaas hebben.
Online kaas besteld en de volgende zaterdag aan de marktkraam opgehaald. De kaas was keurig gesealed en voorzien van een stukje kaaspapier. De kaas is, zoals altijd, heerlijk.
SK
Sibillia K.
brussel-belgie
19 mei 2024

Positieve ervaring !

Mijn eerste ervaring is mij goed bevallen en was zoals beschreven in all die goede ervaringen die ik voor mijn 1ste aankoop gelezen heb. Keurig verzorgd en efficiënt verpakt.
1 okt 2023

Prima webshop

Overzichtelijke website, ruime keus, snel en goed verpakt geleverd. Ook fijn dat er extra kaaspapier bij zat. En de kaas zelf smaakt erg lekker! Kortom een dikke aanrader!