GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

1.119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.671 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

30 sep 2023
Inhoud van de doos, hoe de artikelen verpakt opgestuurd worden. Geïsoleerd, gekoeld en zeer verzorgd. Kaas vers verpakt in eigen vacuüm verpakking. Voor herhaling vatbaar.
Besteld (grote hoeveelheid) met het afleveradres in Roemenië. Alles ging heel goed, kazen binnen 5 werkdagen ontvangen. Ik ben onder de indruk van de geleverde service.
JV
J v.
St Willebrord

Zeer snel geleverd

Weer een snelle levering en alles netjes verpakt en hele goede div kazen. Zeer zeker een aanrader en goede prijs kwaliteit verhouding. Op naar de volgende bestelling.
18 nov 2023

Een stukje Holland naar België

Heel goed verpakt, snel geleverd. Heerlijke kaas. Een stukje Holland naar België kunnen halen :) als kaaskop heel blij dat we ook in België geleverd kan worden.
Le fromage Belge me manquait depuis que je vie en France, je suis très contente d'avoir trouver ce site. Fromage delicieux, livraison rapide, merci beaucoup!!
24 dec 2023
Kaasmerk is prima. Snelheid van leveren rondom het einde van het jaar iets langer. Jammer is wel dat de smaak is omgewisseld. Meer oude kaas minder jonge kaas.
7 okt 2023
Perfect verpakt en wordt gekoeld verstuurd. Als ik op maandag bestel wordt het op donderdag in zuid spanje keurig afgeleverd. Kaas is natuurlijk ook heerlijk.
Lekker snel geregeld en vlotte bezorging. Kazen zelf vielen me tegen maar dat is een kwestie van smaak en gelukkig hebben ze nog genoeg om uit te proberen.
Ben tevreden ,alleen de fragt firma deugt niet,dat was Bing bracht het pak niet aan ons huis,we moesten de auto starten om het pak 2km verder op te halen.
De kaas is heerlijk, goed verpakt en snel aangekomen. Jammer dat de verzendingskosten nogal hoog zijn. Zeker is dat ik toekomstig meermaals zal bestellen.
18 mei 2024

Noorse Brunost!

Noorse Brunost besteld als cadeau voor mijn Noorse vrouw voor 17 mei wat de verjaardag van Noorwegen wordt genoemd , echt super dat ze dat hier verkopen.
17 feb 2024
Eindelijk kaas met veel minder natrium/zout die toch een heerlijk volle smaak heeft. Een uitkomst voor een enorme kaasliefhebber die zoutarm moet eten!
AS
Annette S.
Rotterdam
31 mrt 2024
Redelijk veel keuze in buitenlandse kazen waar mijn voorkeur naar uit gaat, helaas bij veel kaaswinkels is deze beperkt, en zeer snelle levering, top.

Perfect tot in spanje

Lekkere kaas, snel geleverd (tot in Spanje) en correct verpakt. En elke bestelling (+/- 5 per jaar) met dezelfde kwaliteit en zorgvuldigheid verwerkt.
12 okt 2023
Snel bezorgd, géweldig verpakt met koelelementjes erbij + speciaal voor kaas bewaren papieren. Hélemaal TOP Zo ga nu even van mijn bestelling proeven😉
CK
Caroline K.
Meerkerk
18 nov 2023

Héérlijk!!!

Heel veel keuze in de webwinkel, makkelijk om te bestellen. Heel netjes en gekoeld verpakt. Mooie stukken en écht lekkere kwaliteit… Een aanrader!!!
11 feb 2024
Ik was bijzonder tevreden dat u oude schapenkaas had in het assortiment Mijn moeder vond het erg lekker Ook service dat er een kaaspapier bij zat
De pecorino pepato was goed ingepakt en is helemaal goed overgekomen, pakket was ook goed we waren er helemaal blij mee bedankt fijne feestdagen
8 okt 2023

Topkaas

De keuze van de kaas was top omdat het zeer zeldzame en gereputeerde kazen waren . Leuke collectie ! Sommige kazen vind je nergens in de buurt .
30 aug 2024

Uitstekend geregeld W.Geris

Uitstekend geregeld Jammer dat je niet kunt inloggen en iedere keer weer alles moet invullen Verpakking van 750 gram zou voor ons ideaal zijn