GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

1.115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.665 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

14 aug 2024

Ik ben fan!

Ik heb laatst voor de 2de keer besteld, voor een lekkere tapas / kaasavond, ik ben echt fan van hun speciale kaasjes zoals de lavendelkaas of de Landana met olijven en tomaten. Heerlijk, en altijd super netjes ingepakt en verzonden.
5 aug 2024
Groot assortiment lekkere kazen, goede informatie, redelijke prijzen, leuke aanbiedingen en snelle bezorging in prima verpakking. Kort gezegd, ik ben zeer tevreden over de Goudse Kaasshop!
17 aug 2024
Fast delivery, the parcel was very well packed in thermal insulation material and there were also ice packs for better preservation of the cheese. I definitely recommend this seller
16 aug 2024
Goed verpakt, heerlijke kaas. Levering DHL laat soms te wensen over, waardoor ik naar de HEMA laat sturen. Overweeg de verzendkosten te laten vervallen boven bijvoorbeeld 50 Euro.
17 aug 2024
Vlotte afhandeling, degelijke verpakking, maar door combinatie van koelelementen voor de kaas en het pakje koopmansbloem was de doos van de bloem wel nat geworden, condens?
24 aug 2024
Genoten van heerlijke hollandse oude kaas en nagelkaas. De smaak van thuis. Snel geleverd en alles keurig vacuum verpakt. Absoluut voor herhaling vatbaar!
9 aug 2024
Uitstekend verpakt. Koelkussens waren zelfs nog koud. Kaas ziet er dan ook uitstekend uit. Niets dan lof. Komen zeker nog een keer (of meer) terug.
17 aug 2024
Kaas is perfect geleverd goed gevacumeerd en gekoeld ingepakt Nadeel is DHL veel te laat geleverd. Maar de kaas is prima
4 aug 2024
Eerste keer Kaas en accessoires gekocht bij GoudseKaasShop.nl Echt geen spijt van. Erg van de kaas genoten. Een aanrader!
JA
Jan a.
Middelkerke
23 aug 2024
Perfect verzorgd! Alleen post.nl was de weg kwijt en heeft 3 dgn over de bezorging gedaan! Conclusie: nóóit meer post.nl!
11 aug 2024
Niet alleen geweldige kwaliteit , maar ook veel aandacht voor de verpakking bij het verzenden. Hartelijk dank daarvoor
6 aug 2024
Aflevering producten, conform bestelling en afgesproken tijdstip. Een normaal zakelijke/consument gerischte afspraak.
1 aug 2024
Snelle levering en uitstekend geïsoleerde verpakking (buitenkant was warm maar de inhoud was verrassend koel !!!
AM
Anne M.
Brecht
25 aug 2024
ruime keuze aan diverse kazen en goed verpakt en koel gehouden tijdens verzending, ook in de zomer
4 aug 2024
Goede bezorging en heerlijke kazen! Zeker een aanrader, weer een vaste klant erbij!
14 aug 2024
Alles goed, kwaliteit 1A, Versenden gaat snel en een heel aardige kontakt
ES
Elly S.
Westkapelle
12 aug 2024
Goed [vacuum] verpakt en gekoeld. Kleine koelelementen zijn herbruikbaar.
23 aug 2024

contact en bezorging

gemakkelijk contact te maken. Snelle reactie. Uitstekende bezorging.
RB
Rob B.
Amsterdam
12 aug 2024
goed verpakt, redelijk snel bezorgd, lekkere kaas, niet al te duur
11 aug 2024
Mooi product, top smaak!!! Goede verpakking en nette verzending!!