dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden849 beoordelingen in totaal

15 mei 2024
Ik heb eerst gebeld om te vragen of het op voorraad was. En meteen gevraagd of ze zsm wilden versturen. De medewerker heeft goed meegedacht en daardoor waren de fixpoints van Thule net op tijd voor onze vakantie. Top service!

15 nov 2023
Na plaatsing van de bestelling gewacht op levering, na een aantal dagen nog steeds geen bericht over de levering toen contact opgenomen. Dakdragerexpert had zelf ook geen informatie over de levertijd omdat de dakdragers nog in het buitenland waren.. lang verhaal kort: mijn klant is na ruim anderhalve week wachten de dakdragers elders gaan kopen. Dus bedankt dakdragerexpert dat ik mijn klant niet tevreden heb kunnen stellen omdat jullie voorraad problemen hebben en niet de juist info doorgeven, of beter gezegd helemaal niet doorgeven! Ben trouwens ook al sinds 8-11 aan het wachten tot mijn geld eens terug komt. Voor mij geen dakdragerexpert meer, nooit meer.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters