dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden849 beoordelingen in totaal

15 mei 2024
Ik heb eerst gebeld om te vragen of het op voorraad was. En meteen gevraagd of ze zsm wilden versturen. De medewerker heeft goed meegedacht en daardoor waren de fixpoints van Thule net op tijd voor onze vakantie. Top service!

15 nov 2023
Na plaatsing van de bestelling gewacht op levering, na een aantal dagen nog steeds geen bericht over de levering toen contact opgenomen. Dakdragerexpert had zelf ook geen informatie over de levertijd omdat de dakdragers nog in het buitenland waren.. lang verhaal kort: mijn klant is na ruim anderhalve week wachten de dakdragers elders gaan kopen. Dus bedankt dakdragerexpert dat ik mijn klant niet tevreden heb kunnen stellen omdat jullie voorraad problemen hebben en niet de juist info doorgeven, of beter gezegd helemaal niet doorgeven! Ben trouwens ook al sinds 8-11 aan het wachten tot mijn geld eens terug komt. Voor mij geen dakdragerexpert meer, nooit meer.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

5 aug 2024
Er werd maar 1 van de 2 artikelen geleverd. Nu al 3 weken in afwachting van nalevering.
8 jul 2024
Zeer prettig geholpen! Goede uitleg, goede service. We waren onder de indruk hoe geduldig alles werd uitgelegd en dat het geen moeite was om alles te laten zien. De volgende ochtend gingen wij op vakantie met een goed product! Veel extra ruimte in onze Hapro dakkoffer! Een veilig gevoel! Dank je wel!!
18 jul 2024

Ik weet wel waar ik volgende keer als eerste kijk voor dakdragers etc.! :-)

Eerst universele dakdragers besteld die niet helemaal stevig vast zaten. Terug gestuurd en netjes snel geld terug ontvangen. Telefonisch goed advies gekregen en andere set besteld, nu perfect passende dakdragers erop zitten, staan ook heel mooi!
24 jul 2024
Netjes te woord gestaan aan de telefoon en product was zoals het moest zijn. Niks te klagen en is dezelfde dag verstuurd. 2 dagen later had ik ze in huis.
22 jul 2024
Ondanks dat de dragers pasklaar zouden moeten zijn. Moest ik ze alsnog inkorten omdat ze niet paste Snelle levering
25 jul 2024
Goede communicatie, duidelijke afhandeling en persoonlijke snelle antwoorden.
19 jul 2024
vlotte correcte afhandeling van bestelde product
15 jul 2024
Snel bezorgd en juiste drager.
23 jul 2024
Keurig optijd geleverd