baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nl

1.538 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.652 beoordelingen in totaal

Bijzonder fijn bedrijf met uitstekende service en kennis van zaken. Je weet zeker dat ze goede gereedschappen en machines verkopen, dus geen goedkope rommel. En als er dan een keer iets mis is, word je uitstekend uit de brand geholpen. Baptist is niet geschikt voor houtbewerkers die liever met slechte gereedschappen werken. Ik kom er inmiddels al vele jaren en heb nog nooit spijt gehad van een aankoop. Dat is bij andere winkels wel anders.

Ik heb niet het idee, dat ik een nieuw product heb gehad. Dit vanwege de verpakking, de beschadiging van een begeleidende waarschuwingsfolder en de beschadiging op het product ter hoogte van schaalverdeling verticale beweging. Zie foto’s. Ondanks de waarschuwing op een begeleidende folder heb ik de unit waar je de boormachine inklemt met een korte inbussleutel stuk gedraaid. Mijn fout uiteraard! Op jacht naar vervanging van het beschadigde onderdeel kwam ik bij Wabeco Remscheid terecht. Dat was weer schrikken! De BF1240 wordt bij hen aangeboden voor ca. 165 euro + 8,90 euro verzendkosten (173,90). Ik heb bij Baptist 248 euro + 4,90 euro verzendkosten (252,90) betaald! Ik vind 79 euro wel een erg groot verschil, vindt u niet? En dat zeker voor een tweede-kans-product. Graag reactie!

Beoordelingen voor baptist.nl

EC