beppy.com- Logo - Beoordelingen

beppy.com

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden871 beoordelingen in totaal

17 mrt 2024
Ik moet ze nog gebruiken, maar op de eersre zicht is het een topptoduct. Voelt zacht aan, mooie kleuren, overflow randje en last but not least je kan sex hebben ermee tijdens de menstruatie 🙌🙌🙌
LK
Lien K.
Antwerpen

13 apr 2024
Lukt me niet om hem goed in te brengen. Hij klapt niet open. Volgens mij is deze veel te zacht voor mij. Ik blijf bij mijn gewone cup....
KP
Kim P.
belgir

Beoordelingen voor beppy.com

14 sep 2024

TOPSERVICE

Iemand van beppy mailde me nadat ik had gemaild dat ik nog niets had ontvangen en toen heeft hij gewoon een nieuwe gestuurd. TOPSERVICE.
Snelle levering en producten zijn echt heel goed en heel aangenaam om te gebruiken
3 sep 2024
18 aug 2024

Raad het iedereen aan!

Ik heb meerdere menstruatiecups geprobeerd maar deze is veruit het fijnst! Had altijd last van het steeltje en dat het pijn deed, maar bij de Beppy cup heb ik helemaal geen last. Het antilek randje geeft mij net een wat veiliger gevoel en deze werkt ook echt. Heb de cup ingehad tijdens het zwemmen en sporten en er is niks langs gegaan. Ik gebruik het glijmiddel van Beppy tijdens het inbrengen. Dit is ook een aanrader, hierdoor is het veel minder pijnlijk/ongemakkelijk.
28 aug 2024

Heel tevreden

Mooi verpakt, goede informatie, pluspunten zijn de antilekrand, het lusje en het materiaal.
Antwoord van beppy.com
12 sep 2024
Many thanks for your comment! Remember that if you need any information from our side you can contact us by email or social media! Many thanks!
25 aug 2024
De cup is super. Is comfortabel en kan een ganse dag blijven zitten zonder lekken.
Antwoord van beppy.com
12 sep 2024
MAny thanks for your comment! Remember if you have any doubts you can contact us by mail or social media!
31 jul 2024
Rotterdam
12 aug 2024
2 aug 2024
7 jul 2024
Super snelle levering! Sowieso tevreden van het product. Ook de website is top.
21 jul 2024
AB
A B.
Ursem
16 jun 2024
Beppy sponsjes wet en droog besteld. Doet wat t moet doen! Perfect voor intimiteit tijdens menstruatie. Wel een beetje vissen om ze eruit te krijgen:)
5 jun 2024
Duidelijke site, goede kwaliteit producten en zeer snelle levering.
23 jun 2024
De prijs iets temperen zodat het voor iedereen betaalbaar is