Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nl

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden432 beoordelingen in totaal

Helaas bleek de headset EPOS 661 toch niet meer voorradig. Daar ben ik netjes over gebeld ivm sinterklaas?. met de keuze wachten of annuleren. Ik heb gekozen voor wachten daar de prijzen inmiddels ook gestegen waren. Netjes voor de kerst kwam de levering binnen.

18 apr 2024
Nakomen van verplichting. Bij aantrekkelijke prijs die fout blijkt te zijn niet wijzen naar je leverancier.

Beoordelingen voor Redshell.nl

Scherpe prijs, snelle levering
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag Marnix, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell Team
Vlug veilig en voordelig
Antwoord van Redshell.nl
goedemiddag, Bedankt dat je de tijd heb genomen om een review achter te laten. Heb je voor ons nog feedback zodat wij 5 sterren kunnen krijgen volgende keer?
4 feb 2024
prima, snelle levering.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Je weet ons te vinden als ja hardware nodig hebt ;) Gr. het RedShell Team
17 feb 2024
Goed en snel geleverd.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag Sjaak, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij blijven ernaar streven om natuurlijk snel te verzenden. Hopelijk tot snel! Gr. het RedShell Team
schijven werkten goed
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je review! Heb je voor ons nog feedback zodat wij 5 sterren kunnen krijgen volgende keer? Hopelijk tot snel! Gr. het RedShell Team
3 dec 2023
Gwoon de goedkoopste
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Heb je voor ons feedback zodat wij de volgende keer 5 * kunnen behalen? Gr. het RedShell Team
24 dec 2023
Sneller leveren.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Wij doen altijd ons uiterste best alleen zitten wij helaas zelf niet in de bus om de pakketten te bezorgen. Uiteraard nemen wij wel deze feedback mee met onze koerier om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst verbeteren. Gr. het RedShell Team
7 mei 2024
Perfect
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dat is in één woord samengevat het mooiste compliment :) Hopelijk tot snel! Gr. het RedShell Team
AW
Andreas W.
Velden (NL)
Prima
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell Team
WK
24 mei 2024