urbandbracelets.nl- Logo - Beoordelingen

urbandbracelets.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden402 beoordelingen in totaal

Niets te verbeteren, gewoon zo doorgaan. Snel verzonden, iets niet goed kan zonder probleem worden aangepast en altijd een vriendelijk persoonlijk berichtje bij het product in je pakketje.

De metalen bandjes die geleverd worden zijn goed van kwaliteit en zien er erg goed uit. Vrij aangenaam om te dragen ook. Ik had echter een priobleem met een ander bandje dat ik meebestelde, aanvankelijk kreeg ik geen antwoord op mijn mail naar de klantendienst, toen ik de bestelling wilde retourneren kreeg ik wel bericht maar op mijn antwoord weer niks meer. Het was een beperkt bedrag van €15 dus ik ben er verder niet achteraan gegaan maar vind het jammer dat de klantendienst niet reageert. Ik bestel waarschijnlijk nog wel eens een bandje voor mijn Apple watch, maar dat zal dan via de Britse webshop zijn (groter aanbod) en niet meer via de Nederlandse.

Beoordelingen voor urbandbracelets.nl

De service is uitstekend ook nog telefonisch contact De vraag is dan of je de juiste maat besteld hebt Super goede service Dankjewel Dit bandje en armband 3 jaar oud Bevalt goed
Dit was m'n 5e armand altijd snel verzonden en het zijn fijne armbanden die jaren heel mooi blijven 1 gekkigheidje voor NL geen verzendkosten maar dan wel track en trace berekenen

Top!

Bij deze webshop al vaak besteld. Alles ging wederom goed. Niets op aan te merken. Blij met mijn nieuwe aankopen voor een leuk prijsje in verband met de Black Friday actie.
29 sep 2023
Per mail werd een extra check uitgevoerd of ik de juiste maat heb opgegeven. Vervolgens werd het horlogebandje op maat gemaakt 😀Snelle levering in goede verpakking
Antwoord van urbandbracelets.nl
8 okt 2023
Fijn dat je het waardeerde. Veel draagplezier
Prachtige kleurencombinatie. Een heerlijk bandje. Ik dacht dat er ook ringen van waren die kan ik helaas niet vinden. Misschien een tip. Zou erg leuk zijn.
22 nov 2023
Snelle verzending ! En in het echt zijn de bandjes nog mooier ! Goede pasvorm en ze zitten heel prettig ! Het enige nadeel is dat je meerdere wil 😂
LD
Lisette d.
Hoogerheide
24 okt 2023

Snelle levering ,prachtig product!

Snelle levering Zelf verkeerde maat gemeten maar geen probleem met omwisselen. Een prachtig mooi product . Heel erg tevreden mee
Les bracelets sont magnifiques je ne sais plus lequel choisir. Site correct et livraison rapide je recommande.
12 nov 2023
Snel geleverd en een geweldig mooie band voor mijn i Watch erg blij mee en ga er binnenkort nog een bestellen
29 okt 2023
bandje was te klein teruggestuurd binnen 2 dagen geregeld goed passende band in de brievenbus top geregeld
18 nov 2023

Verrassend mooie Apple-watch bandjes

Een verrassing deze website, wat een bijzondere Apple-watch bandjes. Een sieraad om je pols, erg mooi.
DV
Danielle v.
IJsselstein
7 jan 2024
Mooi assortiment, duidelijke maat- en meet-instructies en hele snelle levering.
M.
Marian ..
Eindhoven
Snelle levering prachtige bracelets geweldige service. Geef je wensen door en Robert regelt het.
RF
Rommy F.
Zevenhuizen
25 nov 2023
Geweldige service als er iets mis is met je horlogebandje en een super snelle levering
25 nov 2023
Ik vind ze heel mooi en comfortabel, doch de coating verslijt vlugger dan gedacht.
LD
Lisette d.
Hoogerheide
4 nov 2023
De artikelen zijn geweldig. Bereikbaarheid leverancier is soms wat lastiger.
Super blij met mijn bandje uitstekend en snel service maar 3 dagen onderweg
24 okt 2023
Snelle levering en de band is in het echt nog mooier dan op de foto!
AL
Andrea L.
Dintrloord

klantvriendelijk, mooi product, snelle levering

klantvriendelijk, dingen navragen en snel een mooi product leveren!
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank 🙏🏼
TB
Tanja B.
Zeeland
Heel persoonlijk. Vraagt voor zekerheid maat pols even na, klasse.