Houtenladders.nl- Logo - Beoordelingen

Houtenladders.nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.320 beoordelingen in totaal

9 mrt 2024
De layout van de website zorgt gemakkelijk voor verwarring omdat bij de trappen en ladders een lengtemaat wordt gekoppeld aan het aantal sporten en treden. Een stuk verder staat dan de totaal lengtemaat van het product en die is groter, zo ook bij ons. Handig is een verwijzing bij de eerste maattabel naar de laatste.

28 apr 2024
De trapleuning kwam na 14 dagen vertraging helaas beschadigd toe. Hiervoor kregen we een compensatie na een vlotte communicatie met de helpdesk. Ook ontbraken enkele onderdelen voor de montage. Over de trap zelf zijn we best tevreden. Een mooie en stevige trap die erg makkelijk zelf te plaatsen is.

Beoordelingen voor Houtenladders.nl

Levertijd wisselde een paar keer en werd pas de dag vooraf op de hoogte gebracht. Vermits een nieuw product kan de werknemer mij niet veel uitleg geven.
HJ
Hans J.
Groesbeek

Mooi en degelijk product

Duidelijke website, mooi degelijk product en uitstekend verpakt. Ook de info betreffende de bestelling was prima.De zwevende plank ziet er prachtig uit.
Producten zijn van goede kwaliteit. Communicatie kan beter. Ik heb zelf een paar keer moeten bellen om te vragen waar mijn bestelling bleef
21 okt 2023

Prachtige wandplank

Een mooie massief houten wandplankje. Eerst dacht ik dat het een zware plank was, maar de bevestiging aan de muur is geweldig en simpel.
Kwaliteit van de houten planken. Mooi ophangsysteem. Werd snel geleverd, en super solide ingepakt waardoor het netjes aan is gekomen.
Prima service en communicatie over de levering van de molenaarstrap die ik bestelde. Mooi product, goed verpakt geleverd.
19 mei 2024

Goede service en mooi product

Eerst een te lange ladder gekocht. Kon zonder problemen retour en goed geholpen. Daarnaast staan de ladders super.
20 okt 2023
Mooie ladder, prima service en meedenken en goede communicatie toen mijn bestelling wat vertraging bleek op te lopen

Communicatie en product goed.

Communicatie goed over vertraging van productie. Uiteindelijk best snel geleverd en erg goed verpakt. Mooi produkt!
Uitstekende kwaliteit trap, de bezorgdienst was ook uitstekend verzorgd. Geen opmerkingen die ik me kan bedenken
Ze hadden iets verkeerd gedaan niet moeilijk dag erna kwam de goede thuis an en de verkeerde terug super service
De kwaliteit van de trappen is uitstekend. De ophanging constructie is degelijk maar wat lastig te monteren.
14 nov 2023
Niks te klagen. Goede afspraken en communicatie. Betaalbaar product en zeer degelijk. Eenvoudige montage.
26 dec 2023

Mooie Kwaliteit hout

Mooie Kwaliteit, snelle levering. Goed en professioneel telefonisch contact toen we een vraag hadden.
24 okt 2023
Netjes op tijd geleverd. Precies wat besteld was en de verwachting van het product nagekomen.
Gewoon volgens afspraak iets leveren is al bijzonder tegenwoordig . En dat doen zij .
24 okt 2023
Mooie kwaliteit, zoeken op de website naar de juiste maten is heel duidelijk en snel.
3 okt 2023
prima ladder, voldoet aan verwachting. Bestelproces ging top en levering was snel.
18 apr 2024
Snelle levering en fijne communicatie. De trap voldoet ook aan onze verwachting
Niks op aan te merken. Zeker voor die prijs en makkelijk in elkaar te zetten.