Houtenladders.nl- Logo - Beoordelingen

Houtenladders.nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.320 beoordelingen in totaal

9 mrt 2024
De layout van de website zorgt gemakkelijk voor verwarring omdat bij de trappen en ladders een lengtemaat wordt gekoppeld aan het aantal sporten en treden. Een stuk verder staat dan de totaal lengtemaat van het product en die is groter, zo ook bij ons. Handig is een verwijzing bij de eerste maattabel naar de laatste.

28 apr 2024
De trapleuning kwam na 14 dagen vertraging helaas beschadigd toe. Hiervoor kregen we een compensatie na een vlotte communicatie met de helpdesk. Ook ontbraken enkele onderdelen voor de montage. Over de trap zelf zijn we best tevreden. Een mooie en stevige trap die erg makkelijk zelf te plaatsen is.

Beoordelingen voor Houtenladders.nl

13 sep 2024

Goed, maar wel prijzig

de kwaliteit is zeer goed, de ophangbeugels zijn zeer goed en geschikt voor gebruik icm hollewandpluggen. Wat beter kan is de prijs voor de maatwerkproducten. Dat is wat aan de hoge kant.
Kwaliteit is geweldig, mooie producten en al jaren een fan intussen. Net weer een tweede ladder voor op het werk, bijzonder goed!
7 sep 2024
Heel fijn geholpen en meegedacht. En een heel stevige, fijne, mooie ladder
Snelle levering, het product is mooi en zoals omschreven
9 sep 2024
Alles correct en efficient.
1 sep 2024

Steven H.
Amsterdam
2 sep 2024
25 aug 2024
Prima ladder. Betere beschrijving/foto van plaatsing is wenselijk. Door het gestempelde woordje "up" op de ladder raakten we in verwarring, waardoor deze nu met de achterkant naar voren geplaatst is....
11 aug 2024
Snelle levering Mooie stevige ladder al zou ik de volgende keer liever een minder steile kiezen … Dit is moeilijk op te komen mèt opbergspullen op de vide
26 aug 2024
Makkelijk te monteren , duidelijke website , goede instructie over de maat, prima levering !!! Ongelofelijk blij
7 aug 2024
Product netjes op tijd en perfect verpakt ontvangen. Ziet er super strak uit!
11 aug 2024

Mooie kwaliteit

Snel , mooie trap goede communicatie
HS
Helma S.