profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

707 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.663 beoordelingen in totaal

15 jul 2024
Duidelijke webshop en uitgebreide extra informatie en advies gekregen toen ik telefonisch contact op nam. Wel werd mij toen gezegd: vóór 16.00 uur besteld heb je het de volgende dag in huis. Dus toen ik vóór 14.00 uur besteld had en de volgende ochtend mijn track&trace code nog steeds een ERROR gaf, maar weer contact opgenomen. Bleek het daar nog op een pellet te liggen… Daar was ik niet blij mee aangezien ik voor de volgende dag (vroeg) extra hulp had geregeld en zonder spullen kon ik niet verder. In overleg tot de compromis gekomen dat ik het zelf direct kon komen halen en dan nog 5% korting op de factuur kreeg. Koste mij wel twee uur extra van mijn dag maar was blij met de oplossing.

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

Zorg dat het rekeningnummer klopt bij de bedrijfsnaam, en niet via mondu..
Antwoord van profipack.nl
Beste Leon, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We hebben dit even voor u nagekeken. U heeft een online bestelling geplaatst op onze website en daarbij gekozen voor de betaalmethode Mondu. Mondu is een onafhankelijk financieel bedrijf. Wanneer u via Mondu bestelt, ontvangt u ook de bankgegevens van Mondu en niet van Profipack. Op basis van ons onderzoek lijkt het erop dat u verder geen contact heeft opgenomen met Profipack voor andere verzoeken, dus alles lijkt volgens de normale gang van zaken te zijn verlopen. We hopen dat u wel blij bent met de tape die u heeft ontvangen en wensen u dan ook veel plak-plezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
in web shop wel voorradig echter na order bevestiging. levertijd weekje
Antwoord van profipack.nl
Goedendag René. We stellen vast dat het Krimppistool Express Hornet momenteel een veelgevraagd voorraadartikel is, en we betreuren het dat iemand anders u voor was. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Morgen wordt er een nieuwe zending verwacht en zullen we direct een exemplaar naar u verzenden. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Niet heel netjes ingepakt De zakjes lijken geel Ipv wit
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Ik zie op de foto niet heel duidelijk wat er mis is. We gaan contact met u opnemen, zodat we kunnen kijken of we dit kunnen oplossen!
25 okt 2023
20 astbestzakken besteld. 19 zakken opgestuurd gekregen.
26 okt 2023
Goedendag Theo, Bedankt voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak! We werken hier met mensen en mensen maken helaas soms een foutje. We hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar kregen uw voicemail. Graag horen wij van u, hoe we het voor u het beste op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Profipack

Verkeerde adres geleverd

Op het afleveradres leveren ipv het factuuradres!!
Antwoord van profipack.nl
Goedendag D. van Staalduinen, We hebben uw beoordeling ontvangen en alles bekeken. Wij zijn nogal verwonderd en vinden het uiteraard erg vervelend. Het is een online bestelling, waar u zelf het adres heeft ingevoerd. Er is een bevestiging verstuurd met het adres en er is een track en trace verzonden met het adres. Wij hebben geen reden gezien om aan te nemen dat het niet goed zou gaan. Met vriendelijke groet, Team Profipack
18 nov 2023
Bestelling nog steeds niet volledig ontvangen!
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Stephanie, We hebben vanmorgen contact gehad met elkaar, er is een onderzoek opgestart bij DHL. Zodra we reactie krijgen, zullen we dit gelijk met u delen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Beetje jammer dat ze niet reageren op mailtjes
Antwoord van profipack.nl
Wat vervelend dat er niet gereageerd is op jullie mailtjes. Ik denk dat er dan iets is misgegaan bij het versturen, of een miscommunicatie van onze kant. Ik ga u direct contacten en zorgen dat we het oplossen. Fijne dag!
8 okt 2023
Karton vol met deuken en hoeken helemaal kapot
Ik heb de spullen nog steeds niet binnen
Antwoord van profipack.nl
Goedendag, Als het goed is het vandaag geleverd! Door alle feestdagen hebben pakketdiensten het erg druk, wij vertrouwen op uw begrip! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec 2023
Nog steeds niks ontvangen van jullie
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Zo te zien is er wat misgegaan tijdens transport. Er is een onderzoek opgestart. Voor u zullen we de folie nogmaals verzenden, zodat u in ieder geval verder kunt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
het juiste artikel meegeven
Antwoord van profipack.nl
Het spijt ons dat er bij ons afhaalpunt verkeerde rollen zijn meegegeven, onze excuses hiervoor. Gelukkig kon dit snel worden opgelost. We hopen dat u hierdoor nog steeds een positief gevoel heeft en nu lekker aan de slag kunt met de krimpfolie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
VEEEEELSTE LAAT ONTVANGEN
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Ebrunu, Bedankt voor uw beoordeling, we kijken even met u mee. Op vrijdag om 17.29 uur heeft u een bestelling gedaan. Aangezien wij dan net met weekend gaan is deze zending maandag verzonden. Dinsdag geeft DHL de status: "Bezorging verhinderd, bezorgdatum gewijzigd", dus is het woensdag om 13.18 uur geleverd. Er zijn daarom geen rare dingen te zien door ons. Eerder bestellen mag wel altijd, zodat we eerder kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Dozen waren beschadigd
Antwoord van profipack.nl
Wat vervelend om te horen dat de dozen zijn beschadigd tijdens het transport. Wij gaan contact met u opnemen en zorgen dat we het oplossen!
PV
Peter v.
Maarssen
Sneller leveren
Antwoord van profipack.nl
Goedendag, Wij doen ons uiterste best alle voorraad bestellingen die maandag t/m donderdag voor 16uur worden besteld en alle zendingen die vrijdag voor 14uur worden besteld, nog dezelfde dag te verzenden. Daarna zijn wij afhankelijk van de vervoerders. Vanaf Black Friday tot aan kerst hebben zij het extra druk en kan het soms iets langer duren, wij vertrouwen op uw begrip. Wij doen er in ieder geval alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 mei 2024
13 mei 2024
Bedankt voor de review! Jammer om te zien dat jullie niet volledig tevreden zijn met ons. Ik zal contact met jullie opnemen om te kijken waar dit aan ligt en of we dit kunnen verbeteren.
AK
Ab K.
Rotterdam
22 apr 2024
22 apr 2024
Goedemiddag Ab, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. Ik heb uw bestelgeschiedenis bekeken en gezien dat u 4 x een set van 50 postdozen heeft besteld. Bij geen van uw bestellingen is een beschadiging gemeld. Uiteraard kan het voorkomen dat een pakketje onderweg beschadigd raakt, en dat betreuren we zeker. Helaas kunnen wij echter niets doen als u het niet meldt en ons geen eventuele foto's stuurt. Onze vriendelijk klantenservice staat u altijd graag telefonisch te woord of antwoord altijd uw mail. Met vriendelijke groet, Team Profipack PS; Ab, u kunt beter even de klantenservice de foto's mailen van de dozen in plaats van meerdere revieuws te plaatsen over hetzelfde
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Fijne dag!
Antwoord van profipack.nl
Deze 2-sterren beoordeling kan ik voor nu niet helemaal goed inschatten. Ik begrijp dat u ergens niet helemaal tevreden over bent wat betreft onze producten of onze services. Wij nemen contact met u op, om te kijken hoe we dit met u kunnen oplossen.
24 nov 2023