MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden898 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Fijn een internet bedrijf dat ook telefonisch bereikbaar is. Zonder onpersoonlijke menu of een onfatsoenlijke wachttijd. Je krijgt gewoon iemand aan de telefoon die verstand van zaken heeft en je ook goed kan adviseren. Dus heb ik gelijk via internet hetgeen ik wilde besteld. Het product al wat uitgeprobeerd. En zoals te verwachten moet ik het nog wat in de vingers krijgen. Maar dat gaat vast lukken. Dames en heren bedankt voor de snelle en goede service. Veel bedrijven waar je niet omheen kunt (ziektekostenverzekeraars, energiebedrijven, Kabelexploitanten, noem het maar) kunnen hier echt héél veel van leren

20 jan 2024
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
AK
Ariaan K.
Bleiswijk

Beoordelingen voor MOJOGEAR

12 jul 2024
16 jul 2024
Hoi Carola, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
25 jun 2024
27 jun 2024
Hoi , Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR

Snelle levering met een opmerking

Bestelling en levering van het product is goed. Het is een mooie stevige powerbank die het prima doet. 2x usb A en 1 usb C uit. Opladen via usb C of micro usb. Een opmerking:levering gaat via de brievenbus waardoor het pakje hard op de grond valt. Er zat geen bescherming in doos waar de powerbank in geleverd was. Verder prima service.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit aankaart; we nemen je punt over de verpakking zeker serieus. Mocht je nog meer suggesties hebben of iets anders willen delen, laat het ons vooral weten. Gr. Team MOJOGEAR
PB
Paula B.
Leiden

Product ✅️ Maar...

Product ✅️ Maarrrr ajb er een flyer bijleveren met gebruiksaanwijzing. Hoe!? de telescoop langer maken? Hoe ?! de pootjes wijder krijgen? De ring erboven draaien \0/ dat moest ik horen via de docent. Niet professioneel.
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Paula, Bedankt voor de feedback, vervelend dat het niet duidelijk was. Je mag voor vragen altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan heel makkelijk via whatsapp, mail en telefonische zijn wij natuurlijk ook bereikbaar. Indien je nog ergens tegen aan loopt horen wij het graag. Groetjes Team MOJOGEAR.
24 apr 2024

Duidelijke communicatie

Duidelijke no-nonsense simpele orderbevestiging en opvolging van verzending. Verpakking goed afgestemd op de afmetingen van het artikel waardoor deze in de brievenbus afgeleverd kon worden.
3 mei 2024
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service dit waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
Duidelijke communicatie over de bestelling en levering. Alles snel geregeld. Info bij artikelen op de website kan wat duidelijker (voor mensen met weinig kennis van zaken)
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt Hans voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze werkwijze. Ook bedankt voor de tip over de informatie bij onze producten, we gaan hier op letten. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, of als je tegen vragen aan loopt over je product laat het ons dan alsjeblieft weten wij helpen je graag verder. Gr. Team MOJOGEAR
Ik vond het heel makkelijk and simple om een bestelling te plaatsen. Alles ging zoals afgesproken en het product was ook netjes in de verpakking gearriveerd.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor deze geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je bestelling zo snel en goed verpakt bij je is aangekomen. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer! Gr. Team MOJOGEAR
10 mei 2024
Heel veel keuze op de website en bestelling werd precies op tijd geleverd zoals voorzien.
14 mei 2024
Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, zijn we er voor je! Gr. Team MOJOGEAR.
22 jun 2024
Powerbank besteld, in de brievenbus bezorgt en werkt naar behoren. Alles prima in orde!
27 jun 2024
Super om te horen dat je blij bent met de powerbank. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Een advies van een ander is dw reden voor de aankoop
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat jullie beide het vertrouwen in ons hebben. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
24 mrt 2024
Goed advies en snelle levering
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het advies dit waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
21 apr 2024
Snel en goed
17 dec 2023
Prima hoor
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Ellen, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
?
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Matthew, Bedankt voor de 4 sterren. Indien je een vraag hebt ? Helpen we je graag van je vraagteken af. Groetjes Team MOJOGEAR
16 jun 2024
18 jun 2024
Hoi Arnold, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
12 jun 2024
13 jun 2024
3 jun 2024
6 jun 2024
30 mei 2024
6 jun 2024
Hoi, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
TV
ton v.
Harderwijk
15 mei 2024
21 mei 2024
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
3 mei 2024
Hoi Frederic, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR