vuurkorfwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

vuurkorfwinkel.nl

343 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden735 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
Helaas een mooie haardscherm besteld maar is stuk gegaan door de vervoerders na tel contact gehad met de winkel en de foto’s doorgestuurd kwam er gelijk een nieuwe,maar die was ook helaas stuk Maar dit ligt niet aan de winkel maar echt hoe er mee de vervoerder er mee om gaat dit is af en verschrikkelijk De doos was helaas stuk en het haardscherm was stuk en beschadigd De winkel en personen is gewoon top en vriendelijk

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters