pabo.nl

830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.795 beoordelingen in totaal

De post heeft het niet goed geregeld twee keer de bezorging af ge zegt en kon het op de post agentschap gaan ophalen maar dat ging niet door daar ik vertrokken was gegaan op vakantie tot begin volgend jaar Pabo zou het na sturen op het nieuwe adres in Bayern Duitsland we gaan het zien heb er vertrouwen in

29 jul 2024
Jullie product-presentatie is geweldig.... om het zo landelijk aan te pakken! Mijn ervaring thans met dit product is dat dit product niet recht doet aan de verwachting erectie-stoornis oplossen! Verre weg van dit! Nog sterker (en het spijt mij dit te moeten vermelden) dit product voldoet niet aan mijn verwachting! Ik heb alle vier tubes gebruikt en heb er spijt van dat ik mijn geld hieraan heb uitgegeven.
EK
Erwin K.
Rotterdam

Beoordelingen voor pabo.nl

31 aug 2024
Vies ding. Plakkerig, gewoon echt smerig. En verpakking geopend betekent niet meer retour. Hij ligt nu in de prullenbak. Ik koop nooit meer zoiets via internet.
2 sep 2024
Wat jammer om te horen dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. Als er iets niet in orde is met je bestelling, neem dan altijd even contact op met onze klantenservice. Dit staat los van het retourbeleid, want het gaat hier om een reclamatie.  We vinden het vervelend dat je deze ervaring hebt gehad en hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Groet, Ellen
30 aug 2024
Heb de bestelling nog niet ontvangen .. heb reeds mail gestuurd. Ben wachtende .. hoop dat het nog geleverd word.
2 sep 2024
Wat vervelend dat PostNL je pakket niet heeft kunnen afleveren. Het lijkt erop dat het retour wordt gestuurd. Onze klantenservice heeft dit inmiddels al opgepakt. Als je nog vragen hebt, kun je altijd contact opnemen met onze helpdesk. Groet, Ellen
Ik heb na meer dan een week nog niets in handen, PABO heeft meteen verstuurd maar heb nog niets. :(
Antwoord van pabo.nl
Excuses dat de bezorging van je pakket  niet goed is verlopen. Er is inmiddels contact met je opgenomen en een oplossing  gevonden.   Met vriendelijke groet, Sabine
5 sep 2024
EK
Erwin K.
Rotterdam
29 jul 2024
30 jul 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback en het compliment over onze product presentatie. We vinden het jammer te lezen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. Onze erectiecrème is klinisch bewezen effectief voor ongeveer 61% van de proefpersonen, maar we begrijpen dat ieder lichaam anders reageert op natuurlijke ingrediënten. We willen je graag verder helpen en samen op zoek gaan naar een middel dat beter bij jou zou kunnen passen. Mocht je ernstige problemen ervaren, dan raden we je aan om ook contact op te nemen met een arts, die je verder kan ondersteunen. Je kunt ons bereiken via mail, app, chat en telefoon. Vriendelijke groet, Adriën
31 jul 2024

Ik heb 3 vibrators hier sinds vorige…EN WAT KAN IK NU DOEN ?

Ik heb 3 vibrators hier sinds vorige week gekocht ...en 2 ervan doen het niet ....en ja de batterijen zijn nieuw én juist geplaatst .....a shame ..😒
2 aug 2024
Bedankt voor je review en het delen van je ervaring! Wat jammer om te horen dat twee van de vibrators niet werken, ondanks de nieuwe en juist geplaatste batterijen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Het enige wat je hoeft te doen is contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder om dit probleem snel op te lossen:-). Met vriendelijke groet, Adriën
22 jul 2024
Wel correct verpakt maar leg bestelling niet voor de deur ondakns dat ik niet thuis was
23 jul 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het fijn te lezen dat je bestelling correct verpakt was, maar begrijpen je zorgen over het afleveren voor de deur. We hebben afspraken met PostNL dat pakketten alleen op het adres van de klant geleverd mogen worden en niet voor de deur of bij buren, tenzij daar toestemming voor is gegeven in de PostNL app. We zullen PostNL informeren zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. Onze excuses voor het ongemak en we gaan ervanuit dat je volgende ervaring beter zal zijn. Met vriendelijke groet, Adriën
20 aug 2024

Product voldoet totaal niet aan beloftes

Product voldoet totaal niet
22 aug 2024
Dank je voor je feedback. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als een product niet het gewenste resultaat oplevert. Helaas is het bij erectiemiddelen zo dat het effect per persoon kan verschillen; het werkt bij sommigen uitstekend, terwijl het bij anderen minder effectief kan zijn. Omdat we geen garantie kunnen bieden op het resultaat van deze producten, bieden we helaas geen retourmogelijkheden voor geopende verpakkingen. We hopen op je begrip hiervoor. Als je nog vragen hebt of als we je verder kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Vriendelijke groet, Adriën
30 jul 2024
Nep
2 aug 2024
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat deze gel niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. Deze gel heeft bij 61% van de mannen bewezen goed te werken, maar helaas is het effect niet bij iedereen hetzelfde. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, maar we willen benadrukken dat het product zeker niet nep is. Als je vragen hebt of verdere ondersteuning wenst, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Adriën
30 jun 2024
Trilei werkt niet. Hoe krijg ik mijn geld terug?
1 jul 2024
Bedankt voor je review en jammer om te horen dat je problemen hebt met het Trilei! Dit is echter niet de beste plek om defecten te melden ;-). Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? Zij kunnen je snel voorzien van tips en tricks, en eventuele vervanging van defecte artikelen voor je regelen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Adriën
21 jul 2024
het werkt niet zo als er word geschreven
23 jul 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer lezen dat het product niet helemaal naar je verwachting werkt. We willen je graag laten weten dat we uitsluitend natuurlijke middelen verkopen en dat de ervaring met deze producten erg persoonsgebonden kan zijn. Elk lichaam reageert anders op de gebruikte ingrediënten, waardoor de effecten kunnen variëren. Dit verklaart ook de verschillende reviews die je misschien hebt gelezen. Als je verdere vragen hebt of graag advies wilt over een ander product, staat onze klantenservice altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Adriën
7 jun 2024
Ondanks bericht dat het pakket zou worden bezorgd na 2 dagen ups bekeken. Wegens afgelegen adres ernstig vertraagd. En ik woon gewoon aan een N weg in een dorp. Benieuwd wanneer het nu eindelijk aankomt. Balen dat verstuurd wordt naar het buitenland via ups. Postnl heeft ook fouten maar zo bont heb ik het nog niet meegemaakt.
11 jun 2024
Zeer slechte omschrijving van de artikelen.
31 mei 2024
Wat ik besteld had werkt niet!!!!!!
3 jun 2024
Dat is balen dat het apparaat niet werkt! Ik heb je een mail gestuurd met mogelijke oplossingen. Werkt het nog steeds niet neem dan graag contact op met de klantenservice dan vinden we altijd een goede oplossing! Als je vindt dat we je goed geholpen hebben zien we dat heel graag terug in de review op deze site. Vriendelijke groet, Ellen
4 jun 2024
Besteld en niet geleverd.
5 jun 2024
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Als er problemen zijn met de levering, zoals het niet ontvangen van je bestelling, kun je contact opnemen met onze klantenservice, ik zie dat je dit nog niet gedaan hebt. Wij helpen je heel graag verder om dit probleem op te lossen. Vriendelijke groet, Ellen
11 jun 2024
Maat klopt helemaal niet
12 jun 2024
Goedenavond Susanne, bedankt voor je review. Als een kledingstuk niet past mag je het altijd retourneren. Gebruik hier voor het retourportaal van PABO.nl Heb je andere vragen? Neem dan graag contact op met onze klantenservice. We vinden altijd een passende oplossing! Vriendelijke groeten, Ellen
BB
Brecht B.
Denekamp
27 sep 2023

Waardeloos

Ze scannen dus alleen een artikelcode op het zakje. Als je er een verkeerd artikel in stopt moet je alleen betalen voor het artikel dat de barcode aan geeft. Met andere woorden. Koop een pakje van €200 en van €10, verwissel de pakketjes in het zakje en je hebt winst?!
16 okt 2023
Goedemorgen, Excuses voor het ongemak. Er is inmiddels contact met u geweest. Met vriendelijke groeten,' Klantenservice
Onjuiste maten online, krijg een hele andere maat en het verhaal dat ze er nog op terug komen. Nooit een terugkoppeling gehad. Wel snel geld terug maar zonde van de moeite...
Antwoord van pabo.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw ervaring delen is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren want wij gaan altijd voor een goede service. Helaas is hier iets misgegaan in de maatvoering door een foutieve weergave in de webshop. De door u bestelde maat is niet voorradig waardoor we de bestelling voor u moesten annuleren. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Heb 2x het contact formulier ingevuld om een artikel terug te sturen. Vooralsnog geen reactie gehad. Retourneren is ziezo erg moeilijk bij pabo.
Antwoord van pabo.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! We hebben u op 16 en 18 januari een mail met retour formulier gestuurd. Is deze misschien in de SPAM of Ongewenste map van uw email terechtgekomen? Mocht u de mail toch niet kunnen vinden, neemt u dan alstublieft even telefonisch contact met ons op zodat we het snel met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën

Apparaat na 1 week 'overleden'.

Levering was prima. Na 1 week heeft het apparaat de geest gegeven. Gaat nu naar de gemeentelijke afvalverwerking. Zonde van het geld.
Antwoord van pabo.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het door u bestelde artikel defect is. Voor klachten en opmerkingen over artikelen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag met een oplossing! Met vriendelijke groet, Adriën