tomoshop.nl- Logo - Beoordelingen

tomoshop.nl

590 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.776 beoordelingen in totaal

14 mei 2024
De prijs is gunstig en je krijgt A kwaliteit onderdelen ! Personeel is vriendelijk en behulpzaam ,kortom het kan gewoon niet beter! Verzenden gaat enorm snel en goed te traceren waar het blijft ,en komt netjes en goed beschermt aan! Mijn Tomos HDA classic is ook opgenomen in de hall of fame zal ik maar zeggen,echt top dat ze dit ook doen als je wat moois heb gemaakt! Groeten en tot snel Jurgen Maas

Bij de laatste 2 bestellingen niet helemaal tevreden over het materiaal. Onder andere over de uitlaat en gas/remhendel. Rem hendel is 1 week goed geweest. Daarna brak het remhendelschanier spontaan af… en de uitlaat (sigaar rs) zelf nog moeten bewerken voor dat hij goed dicht is bij de aansluiting

Beoordelingen voor tomoshop.nl

2 okt 2024

Ik heb al mijn onderdelen hier besteld en het meeste was goed

Ik heb al mijn onderdelen besteld en eigenlijk was bijna alles hoe het moest zijn en de medewerkers zijn heel goed
Verzendingskosten kosten zijn supper hoog voor als je en kleine bestelling wil maken voor be

Goede service

Service
2 sep 2024

Goede en snelle bezorging

De bestelling kwam heel snel, dat vind ik fijn. Een minpuntje ik had een buddyseat besteld en hij kwam aan met allemaal stof en een paar krassen. Maar verder goede levering.
25 aug 2024
Bij het toevoegen van bestellingen , verdwenen andere die eerder toegevoegd waren , of de aantallen waren veranderd >minder geworden !
2 sep 2024
31 aug 2024
24 aug 2024
2 aug 2024
Bestelling en levering zijn super snel, top! Diversiteit in webshop is ook top! Ondanks op model gezocht , toch veel dingen niet in 1x passend , dat vind ik matig
8 aug 2024
Altijd goede en snellere levering. Helaas de laatste levering waren de stickers opgevouwen waardoor er nu allemaal kreukels in zitten die er niet meer Uit willen….
Antwoord van tomoshop.nl
9 aug 2024
Hallo Tjarko, fijn dat je levering snel is aangekomen! Als er iets beschadigd aankomt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Uiteraard heb je gewoon recht op nieuwe stickers.
19 aug 2024
Goede website. Duidelijke foto's en zoekfunctie.
21 aug 2024
20 aug 2024