puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.888 beoordelingen in totaal

Prima kwaliteit! Prachtige afbeelding. En om dat de stukjes heel verschillend zijn kun je ook de gedeeltes met weinig tot geen kleurnuances toch goed leggen. Ik heb heel lang gezocht naar puzzels van 1000 stukjes xxl. Die kon ik bijna niet vinden en nu kan ik kiezen uit duizenden afbeeldingen. Geweldig! Ik heb wel een vraagje, is het ook mogelijk om een poster van de afbeelding op A3 formaat mee te sturen bij de xxl puzzels Je moet nu kijken op de deksel en het verschil in formaat tussen de afbeelding op de deksel en de eigenlijke puzzel is zo groot dat het lastig is te zien waar het stukje moet zitten. Bovendien vind ik het tamelijk onhandig om de deksel hiervoor te moeten gebruiken. Maar dat is ook het enige! Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden. Ik kan voorlopig vooruit!!!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters