puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.888 beoordelingen in totaal

Prima kwaliteit! Prachtige afbeelding. En om dat de stukjes heel verschillend zijn kun je ook de gedeeltes met weinig tot geen kleurnuances toch goed leggen. Ik heb heel lang gezocht naar puzzels van 1000 stukjes xxl. Die kon ik bijna niet vinden en nu kan ik kiezen uit duizenden afbeeldingen. Geweldig! Ik heb wel een vraagje, is het ook mogelijk om een poster van de afbeelding op A3 formaat mee te sturen bij de xxl puzzels Je moet nu kijken op de deksel en het verschil in formaat tussen de afbeelding op de deksel en de eigenlijke puzzel is zo groot dat het lastig is te zien waar het stukje moet zitten. Bovendien vind ik het tamelijk onhandig om de deksel hiervoor te moeten gebruiken. Maar dat is ook het enige! Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden. Ik kan voorlopig vooruit!!!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

CB
Cynthia B.
Gasselte

Nette advenskalender

Het pakket was goed verpakt voor een veilig transport. Na openen zag het er heel luxe en mooi uit. Na stiekem even gekeken te hebben zagen we puzzelstukjes er netjes uit. Het is een kado dus in elkaar zetten zit er helaas niet bij. Maar door het te zien hoe mooi en goed qua qualiteit het eruit ziet raad ik het echt aan voor puzzel liefhebbers. Nu hopen dat je kunt in houden en netjes dag voor dag een stuk van de puzzel te maken.
Snel geleverd, mooi stevig materiaal. Leuke doos. Alleen jammer dat de dhl het pakket niet op het afgesproken adres afleverde maar bij een dhl punt en dit niet door communiceerde via de mail.
al diverse malen puzzel samengesteld en ontvangen. 1 x was het niet in orde (1 foto niet duidelijk) maar werd zonder problemen opgelost zonder extra kosten . erg tevreden !
30 sep 2024

Snelle levering + puzzel was in de brievenbus gepropt

Snelle levering, alleen was de doos in de brievenbus gepropt, waardoor deze gedeukt was ( niet zo netjes om dan kado te geven)
22 sep 2024
Met puzzelYou is het gegarandeerd goed,kwaliteit is goed en een mooie goede lijst erbij gekocht
doos was iets beschadigd ,komt vast door de bezorging !
De stappen waren eenvoudig en goed, snelle levering
JP
J P.
Heerlen
duidelijke informatie, levering duurde erg lang
2 okt 2024
AW
30 sep 2024
25 sep 2024
18 sep 2024
7 sep 2024
De afbeeldingen zijn prachtig. Ik heb de pauw, die is niet makkelijk, en dat is ook de bedoeling natuurlijk. De service was snel en was goed verpakt.