wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

821 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.718 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

TS
Tamara S.
Den Helder

Communicatie laat te wensen over.

Prima duidelijke website. Groot assortiment en goed geprijsd. Helaas laat de communicatie te wensen over. Ik heb geen bevestiging gehad van bestelling, toen ik daarover een mail stuurde duurde het een aantal dagen voordat ik daar een nietszeggend antwoord op kreeg. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling in goede orde na een week ontvangen, maar het was fijn geweest als de informatie daarover ook duidelijk was. Al met al zou ik een volgende keer hier niet weer bestellen.
Design Brick Wall was helaas slechte kwaliteit... niet scherp genoeg of een realistische bakstenen formaat ... Maar voor beoogde gebruik, good enough. Zal wel opnieuw bestellen en gebruik maken van de webshop.
Duurde erg lang voir t verzonden was. Kwam bericht dat t ingepakt was, verder niks. Was toen vrij snel bij mij thuis. Artikelen naar verwachting, dus prima.

Mooie behangcirkel

Zeer handig dat je benodigde spullen meteen mee kunt bestellen. Kleur was iets anders dan verwacht. Minder roze dan in titel. Dat blijft natuurlijk ook heel moeilijk te zien op telefoon/laptop. Maar wel mooi.
5 sep 2024
Levering was precies volgens afspraak. Ik heb al best veel behang klussen gedaan maar dit was bijzonder behang. Zeer goede kwaliteit,en het plakken ging heel erg fijn. Kortom een dikke 10.
AK

Mooi glasschilderij, prima verpakt

Een mooi glasschilderij. Was heel goed verpakt, dat vond ik wel spannend omdat er niet met alle pakketten even netjes word omgegaan. Veel kleurig, echt mooi helder
27 aug 2024

Mooi product!

Mooi afgewerkt product. Correcte levering. Alleen de bijbestelde plakblokjes plakten niet op behang. Van de muur gevallen !

Retourneren

Helaas heb ik een artikel moeten retourneren maar ze hebben een goede service, snel antwoord en terugbetaling, top!
7 sep 2024
Product voldoet prima aan de verwachting en de verzending is ook voorspoedig gelopen
4 sep 2024
We hadden een muursticker besteld en deze was vlot bij ons thuis bezorgd. Prima.
WV
willem v.
Purmerend

Top aankoop

Van begin via internet tot eind zijnde aankomst aankoop verliep het uitstekend
3 sep 2024
Artikel ( behang ) goede kwaliteit en toch redelijk snel geleverd.
KG
Kyro G.
Posterholt
1 sep 2024
Mooi en goede kwaliteit. Al vaker besteld en steeds tevreden.
24 aug 2024

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet…

Ok, hulp is zeker correct verlopen! Via mail direct contact.
Ontbrak iets aan bestelling. Supersnel opgelost. Dankjewel!
Ziet er uit zoals op de site. Zeer zorgvuldig verpakt.

Snel verzonden en ontvangen

Snel verzonden, zowel de staal als de rollen behang.

Mooi product

Vond snel wat ik zocht. Ook keurige tijd van levering
Prima canvas schilderij en vlotte afhandeling

Product keurig verpakt en vlotte …

Product keurig verpakt en vlotte bezorging