wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

820 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.718 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

27 aug 2024
26 aug 2024
25 aug 2024
28 aug 2024
De verzending via DPD slecht in de communicatie, moest van mijn vakantie adres komen omdat ze op dag x zouden leveren, de chauffeur was onderweg werd er gemeld, geen tijd dus hele dag gewacht, savonds een mailtje dat ze niet konden leveren en de volgende dag zouden komen, weer geen tijd, hele dag wachten om half 4 bericht dat het in een winkel was afgeleverd, ik was gewoon speciaal thuis! 2 vakantie dagen naar de filistijnen!!!
26 aug 2024

Kapotte wanddecoratie ontvangen, nu geen reactie meer.

Eerst bestel je iets en krijg je zonder notificatie ineens een pakketje en na de ontvangst bleek het wanddecoratiestuk kapot, maar na een week nog steeds geen reactie. Ik hoop toch dat er snel een oplossing komt, het zijn cadeautjes....
4 sep 2024
Duurt 3 weken voordat het verstuurd wordt in plaats van 5 a 7 werkdagen. Op de mail wordt binnen 96 uur gereageerd. Je ontvangt geen bericht op het moment dat het daadwerkelijk verzonden is of wanneer het bezorgd gaat worden.
22 aug 2024
Bestelling laat op zich wachten. Dan blijkt die ineens teruggestuurd te zijn naar t magazijn omdat mijn adres niet konden vinden.... geen of nauwelijks reactie op mail
25 aug 2024
tot op vandaag nog geen bestelling ontvangen..... DHL is geen goede keuze lieven met de bpost... deze pakjes komen binnen de 3 dagen ter plaatse!
Bestelling nog steeds niet ontvangen sedert 30 augustus.