vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

1.067 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.267 beoordelingen in totaal

Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

11 jun 2024
Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

Erwin v.
Meppel
24 sep 2024
6 okt 2024

Niet tevreden vulpesgoods pro kolf

De site en levering zijn goed en snel! Echter qua product, de vulpes Goods pro kolf niet echt te spreken. De kolf lijkt onvoldoende vacuüm te trekken waardoor de tsr niet komt en ik onvoldoende afkolf. Mijn borst lijkt na 15 min alsnog vol te zitten met melk. Dit is erg vervelend bij hyper lactatie. Tevens maakt het veel geluid en is het soms echt pijnlijk aan de tepel. Dit nooit bij andere kolf apparaten gehad. Contact gehad met de klantenservice maar ook dit heeft niet geholpen. Tevens werd vermeld dat ik de handleiding goed moest lezen( wat ik al 10 keer opnieuw heb gelezen als het niet meer is ) en kreeg ik te horen dat dit apparaat mogelijk dan niet voor mij geschikt zou zijn. Ik had liever me geld aan een andere kolf besteed of me geld terug gehad aangezien deze dus niet voldoende werkt.

prima knoppen, wel wat verbeterpunten

Op zich prima knoppen, wel wat verbeterpunten. Pluspunten zijn fijn formaat, opnemen is makkelijk, en ze zullen niet snel per ongeluk resetten. Nadelen zijn dat het regelmatig gebeurt dat een knop ingedrukt wordt en er geen geluid uit komt (heel frustrerend voor de hond), en dat de matten absoluut niet anti-slip zijn dus de knoppen glijden alle kanten op. Voor de prijs had ik iets meer kwaliteit verwacht.
28 sep 2024
ik heb een electrische kruik gekocht.Nergens op de site staat die ik die nog zelf in elkaar moet knutselen. Ik ben 93 jaar en de spulletjes die er bij zijn zijn niet geschikt voor stijve vingers.Waardeloos! Gelukkig heb ik na een goed telefoongesprek mijn beslissing genomen
8 okt 2024
Het is lastig schoonmaken. Overal blijven druppels achter en je moet veel onderdelen afspoelen en droog maken. Het is wel fijn dat je handen vrij zijn wanneer je kolft. Helaas maakt het meer geluid dan ik dacht. Al bij al, al snel een nieuwe kolf aangeschaft.
9 okt 2024
De bezorging door DHL is dramatisch. Zonder hun app te downloaden krijg je geen info over bezorgtijd. Vervolgens geven ze het pakketje af bij een klein langs de snelweg. Zonder hulp niet bereikbaar. Kan uw product niet beoordelen want het komt naar u terug.
27 sep 2024

producten waren er snel, kwaliteit matig

De producten waren er snel, maar de kwaliteit is matig. Lijkt gewoon alsof de producten via aliexpress gepersonaliseerd zijn. Ik heb handsfree borstkolven gekocht en een melkopwarmer, maar het voelt eerlijk gezegd een beetje als een kat in de zak helaas.
10 okt 2024

De luxe variant geen aanrader

De luxe variant met app bediening besteld, helaas werkt het niet zoals online word aangegeven. Na mail contact weten ze hier zelf ook niks over en zien ze zelf ook het probleem maar doen er verder niks mee naar de klant. Erg jammer...

Anti blafband

Er werd beloofd dat het op één dag werd geleverd, ik bestelde op donderdag en het kwam op maandag pas toe. Ook de anti blafband heeft geen effect op mijn puppy. Is dus in mijn geval nutteloos geweest,jammer genoeg.
Bij productbeschrijving staat dat een flesje melk van 110 ml slechts binnen 3 minuten wordt opgewarmd. Echter heb ik hem gekocht en heb een timer gebruikt en het duurt 5,5 minuten.
3 okt 2024
Ik krijg iets zonder beschrijving en weet hoe het product moet gebruiken. Wil het product terugsturen.
flesje blijft vaak koud, ondanks warmere temperatuur instellen. Erg frustrerend met een huilende baby
De katten zitten gewoon naast het apparaat dat ze af zou moeten schrikken.
4 okt 2024
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag dat vind ik minder goed.