vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

922 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.068 beoordelingen in totaal

Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

11 jun 2024
Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

9 jun 2024
9 jun 2024
2 jun 2024
24 okt 2023
Post goed ontvangen. Had reeds een goede ervaring met zo'n soort kacheltje, dus enkele bijbesteld. Ze doen het goed, snel warmte creëren wanneer de behoefte er is. Energieverbruik is goed te doen. Kwaliteit weet ik nog niet, ik heb ze nog niet lang, evenwel mijn eerste indruk is een goede. Nadeel (ik weet alleen niet of dit aan de apparaten ligt of aan mijn stroomnet): bij gebruik, m.n. van meerdere apparaten tegelijk, slaat de stop er regelmatig uit. Misschien moet ik mijn stroomnet verzwaren, was ik eigenlijk toch al van plan. :)
27 okt 2023
Bedankt voor de complimenten! En mochten we ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op!
Product helaas niet meer op voorraad ivm fout in voorraad beheer. Maar goede communicatie en snelle terugstorting van de betaling.
Antwoord van vulpesgoods.com
Vervelend dat het product niet meer op voorraad was. Nogmaals onze excuses! fijn dat we alles nar tevredenheid hebben kunnen oplossen.😀

Leuk product

Mooi product. Zeer uitgebreid. Nog niet uitgeprobeerd dus daar kan nog niets over gezegd worden. Snel ontvangen!
Antwoord van vulpesgoods.com
Wat fijn om te horen! Bedankt.😊
de laatste bestelling was de beste ,hogere kwaliteit....GRTS VICTOR....En de 2 bestellingen zijn terecht ....
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je vertrouwen en aankoop!🙂
7 jan 2024

Even zoeken maar tevreden

De levering liet even op zich wachten, hoewel er stond voor 17u besteld de volgende dag in huis. Maar goed met de feestdagen kan dat al wel eens. De kolven zien er mooi uit, zijn makkelijk in elkaar te zetten en dragen fijn. Wel even moeten zoeken wat het beste werkte, maar uiteindelijk toch gevonden en werkt prima. Moet zeker niet onderdoen voor mijn medela!
30 dec 2023
Het is snel bezorgd, ik vind hem niet erg sterk maar wellicht is dit standaard, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, ik heb hem 3 keer gebruikt en met het mondstuk is dit goed te doen, het masker is te klein voor mij als volwassenen, maar het mondstuk is prima. Verder geen bijzonderheden.
Bedankt voor je review!
25 apr 2024

Probleem met defecte kattenverjager opgelost

Na wat heen en weer mailverkeer uiteindelijk telefonisch kontakt met vulpesgoods gehad. In dit telefoongesprek is het probleem van een defecte kattenverjager vlot opgelost. Zeer snel een nieuwe kattenverjager ontvangen. Katten niet blij, ik wel. Bedankt voor de service TeamVulpes.
10 mei 2024
Fijn om te lezen dat het goed is opgelost en dat je blij bent, daar doen we het voor, Walt!
31 okt 2023

Fijne kolfmachine & goede klantenservice

Ik ben blij met de dubbele kolfmachine; het kolven is pijnloos en gaat snel. Daarnaast is het apparaat makkelijk in gebruik en snel schoon te maken. De levering verliep wat stroef, maar Tomas van Vulpes heeft het goed opgelost.
21 nov 2023
Wat fijn om te horen dat je blij bent met de dubbele kolf en dat het kolven pijnloos en efficiënt verloopt! 🤱💕 Soms kunnen er uitdagingen zijn bij de levering, maar we zetten altijd alles op alles om eventuele problemen zo goed mogelijk op te lossen. We waarderen je begrip!
Antilek drinkbak besteld voor de hond, deze werd zeer snel en netjes geleverd! En het werkt ook nog heel goed, geen natte vloeren meer. Ze moesten er even aan wennen, maar binnen een dag wisten ze hoe ze moesten drinken.
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn om te horen dat hij goed werkt! Altijd fijn om geen natte vloer meer te hebben. Heel veel plezier ermee!
28 apr 2024

Werkt goed.

In het begin even wennen aan hoe stevig het flesje vastgedraaid moest worden, want anders bij het opwarmen komt er melk via de zijkantjes naar boven. Maar uiteindelijk als je het door hebt dan is het helemaal goed!
7 mei 2024
Bedankt voor je review en feedback, Nick!

Bestelling later bezorgd wel goede communicatie

Alhoewel de bestelling door DHL later is bezorgd, is de communicatie hierover met Vulpes wel goed. Ze nemen actie en laten zien dat ze goed bezig zijn met hun customer care.
Antwoord van vulpesgoods.com
Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😊
JJ
J.B.A J.
Wageningen
2 nov 2023
Betere pakketbezorger gebruiken. Aflevertijd DHL klopte niet waardoor het product pas 3 dagen later op een afhaalpunt kon worden afgehaald.
21 nov 2023
Bedankt voor je eerlijke feedback. We vinden het erg jammer om te lezen dat de levertijd niet overeen kwam met de beloftes die wij graag waarmaken. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We nemen je opmerking ter harte en zullen kijken naar mogelijkheden om in het vervolg de bezorgervaring te verbeteren.
Snelle levering en wellicht te goed verpakt. Grote doos voor een wellicht in verhouding klein gekocht apparaatje.
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je feedback! Dit zullen wij zeker meenemen.
Artikel lijkt van goede kwaliteit, gebruik hem echter nog maar een paar dagen maar heb er wel vertrouwen in
GD
George D.
Bocholtz Holland
De gesprekken met jullie over het probleem en de latere oplossing over het probleem afstand bediening.
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn dat we het naar wens hebben kunnen oplossen George! Bedankt voor je review!

Katten verjagen met geluid

Mooi product Maar een Nederlandse gebruiksaanwijzing , dat zou erg fijn zijn
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Jannie, Bedankt voor je review. Deze zou je direct samen met de bestelbevestiging moeten ontvangen. Wij gaan direct kijken waar dat mis gaat. Zou je een e-mail kunnen sturen naar info@vulpesgoods.com? Dan kunnen wij hem direct per email naar je toesturen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
LD
27 okt 2023
Geluid is iets meer dan we dachten. Vulpes heeft alles Goes gedaan
Bedankt voor je review😃