PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

3.256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden55.400 beoordelingen in totaal

20 jul 2024
Snelle en goede afhandeling en ontvangst van het bestelde product (cartridges printer) bevielen me. Wat ik minder vond is dat ik de middag na mijn bestelling gebeld werd door de klantenservice, die me nogal opdringerig vroeg waarom ik geen huismerk van de cartridges van Brother had genomen i.p.v. het merk Brothers. Nadat ik hem had geantwoord dat bij de koop van de printer mij was afgeraden een ander merk dan Brother te kopen, hield de persoon aan de telefoon toch aan met zijn vraag om daarna midden in een zin van mij de verbinding te verbreken. Maar de snelle en goede afhandeling van mijn bestelling maakten veel goed.

16 jul 2024
Na iedere bestelling bij PrintAbout word ik door PrintAbout gebeld om mijn bestelling te laten wijzigen in hun huismerk. Ik kan daardoor na iedere bestelling mijn keuze gaan uitleggen aan PrintAbout Ik ga daarom bij PrintAbout nu weg.

Beoordelingen voor PrintAbout

Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor deze 5 sterren beoordeling Pros! Fijn dat je jouw ervaring deelt :-) Elma, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Onwijs bedankt voor deze 5 sterren beoordeling Hiroshi! Elma, Team Webcare | PrintAbout
Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Elma, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Leuk dat je ons maar liefst 5 sterren hebt gegeven, onwijs bedankt Arno! Elma, Team Webcare | PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling Raymond! Elma, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Super bedankt voor jouw positieve review, dit waarderen wij enorm! Wij kijken uit naar jouw nieuwe bestelling. Nog een fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling Henk! Fijn dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze huismerk cartridges. Geniet van je dag! Wendy, Team Webcare l PrintAbout
FP
Frits P.
Waldbroel
Antwoord van PrintAbout
We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en we hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! We wensen je een mooie dag. Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Teunie, wat fijn dat je deze 5-sterren beoordeling geplaatst hebt! Gezellige dag vandaag! Kaylee, Team Webcare l PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw positieve beoordeling! We zien je graag terug bij PrintAbout en wensen je een mooie dag. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Super bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Bedankt voor je vertrouwen in PrintAbout en een fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Beste Shudalienne, Leuk dat je ons beoordeeld hebt met maar liefst 5 sterren! Wat fijn dat je zo te spreken bent over het huismerk product dat je bij ons besteld hebt. Veel print-plezier! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Bert, wat fijn dat je deze positieve beoordeling geplaatst hebt! Gezellige dag vandaag! Wendy, Team Webcare l PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Een 5-sterren review! Dat is waar we het allemaal voor doen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Tof dat je ons beoordeelt met 5-sterren Ludo! Wij waarderen het enorm wanneer onze klanten zo tevreden zijn over de door ons geleverde service. Kaylee, Team Webcare l PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Beste Bert, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze 5-sterren review te plaatsen. Bedankt voor je vertrouwen in PrintAbout en een fijne dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Hartelijk dank voor je 5-sterren beoordeling! We zijn ontzettend blij dat je zo tevreden bent met onze service en producten en we zien je graag terug bij PrintAbout. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
31 mrt 2024
Antwoord van PrintAbout
Hartelijk dank voor je 5-sterren beoordeling Jan! Leuk dat je dit met ons wilt delen. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
30 mrt 2024
Antwoord van PrintAbout
Wow, 5 sterren! Bedankt voor je beoordeling Aris! We zijn blij dat je zo tevreden bent! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout