PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

3.256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden55.400 beoordelingen in totaal

20 jul 2024
Snelle en goede afhandeling en ontvangst van het bestelde product (cartridges printer) bevielen me. Wat ik minder vond is dat ik de middag na mijn bestelling gebeld werd door de klantenservice, die me nogal opdringerig vroeg waarom ik geen huismerk van de cartridges van Brother had genomen i.p.v. het merk Brothers. Nadat ik hem had geantwoord dat bij de koop van de printer mij was afgeraden een ander merk dan Brother te kopen, hield de persoon aan de telefoon toch aan met zijn vraag om daarna midden in een zin van mij de verbinding te verbreken. Maar de snelle en goede afhandeling van mijn bestelling maakten veel goed.

16 jul 2024
Na iedere bestelling bij PrintAbout word ik door PrintAbout gebeld om mijn bestelling te laten wijzigen in hun huismerk. Ik kan daardoor na iedere bestelling mijn keuze gaan uitleggen aan PrintAbout Ik ga daarom bij PrintAbout nu weg.

Beoordelingen voor PrintAbout

3 jun 2024
20 mei 2024
Antwoord van PrintAbout
21 mei 2024
Beste Robert, Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Uiteraard zijn we heel benieuwd naar jouw ervaring en de keuze voor deze 2 sterren. Het lukte ons niet om je telefonisch te bereiken en willen je dan ook vragen om jouw feedback te delen met onze klantenservice afdeling. Op deze manier kunnen we onze service verbeteren :-) Elma, Team Webcare | PrintAbout