PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

3.256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden55.400 beoordelingen in totaal

20 jul 2024
Snelle en goede afhandeling en ontvangst van het bestelde product (cartridges printer) bevielen me. Wat ik minder vond is dat ik de middag na mijn bestelling gebeld werd door de klantenservice, die me nogal opdringerig vroeg waarom ik geen huismerk van de cartridges van Brother had genomen i.p.v. het merk Brothers. Nadat ik hem had geantwoord dat bij de koop van de printer mij was afgeraden een ander merk dan Brother te kopen, hield de persoon aan de telefoon toch aan met zijn vraag om daarna midden in een zin van mij de verbinding te verbreken. Maar de snelle en goede afhandeling van mijn bestelling maakten veel goed.

16 jul 2024
Na iedere bestelling bij PrintAbout word ik door PrintAbout gebeld om mijn bestelling te laten wijzigen in hun huismerk. Ik kan daardoor na iedere bestelling mijn keuze gaan uitleggen aan PrintAbout Ik ga daarom bij PrintAbout nu weg.

Beoordelingen voor PrintAbout

19 sep 2024
De duurdere inktcartridges van Brother kwamen niet in de originele verpakking. Daarom heb ik de klantenservice gemaild met het verzoek om deze om te ruilen. Dit was hun reactie: "Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer, in dit geval Brother. Aan deze twee kenmerken kun je zien dat je het originele product hebt ontvangen. Aangezien we momenteel geen andere artikelen voorradig hebben, kunnen we dit artikel niet voor je omruilen. Op deze producten geldt uiteraard de fabrieksgarantie, dus je kunt de producten met een gerust hart gebruiken." Ik had het gevoel dat ik werd afgewimpeld. Na nogmaals te bellen, werd me uitgelegd hoe ik de cartridges kon retourneren, maar dat ik mijn geld pas zou terugkrijgen na ontvangst van de retour. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als ze mij vooraf hadden geïnformeerd en gevraagd of ik akkoord zou gaan met cartridges zonder originele verpakking. Dan had ik ze direct ergens anders besteld.
Meer kennis van de aangeboden producten.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Je hebt ons met twee sterren beoordeeld, waardoor we denken dat er wellicht iets aan de hand is. We horen graag van je of we je hierin verder kunnen helpen, zodat we je een passende oplossing kunnen aanbieden. Aangezien we geen klantgegevens op jouw naam kunnen terugvinden, willen we je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@printabout.nl. We hopen snel van je te horen en wensen je een mooie dag! Halina, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling Pieter. Zojuist hebben we telefonisch contact met je opgenomen, maar dit kwam niet helemaal uit. We zijn benieuwd naar je feedback over jouw ervaring bij ons. Geef dit gerust door aan onze klantenservice afdeling. Elma, Team Webcare | PrintAbout
6 aug 2024
Ik heb inkt gekregen die niet op mijn printer past en moest deze wel betalen omdat ik er pas na het openknippen achterkwam. Ligt nu ongebruikt in de vuilnisbak maar kostte mij wel € 26,90. U weet wat voor printer ik heb en als mij dan wordt voorgeschoteld uit welke cartridges ik kan kiezen, dan mag ik toch aannemen dat dit klopt?
6 aug 2024
Hi Wim, Bedankt voor jouw beoordeling. Wanneer je bij ons op de website jouw printer type opzoekt, zie je direct welke varianten er geschikt zijn voor jouw printer. Ons advies is om dit altijd goed te controleren voordat je de bestelling plaatst, zo kan haast niet mis gaan! : ) Uiteraard kunnen wij met jou meekijken welke type cartridge er geschikt is voor jouw printer, zou je dan contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Vooralsnog wensen wij jou een fijne dag toe! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
12 aug 2024

Meerdere malen gevraagd om geen pennen, flessenopeners etc mee te sturen.

Meerdere malen gevraagd om geen pennen, flessenopeners, stressballen mee te sturen. Daarnaast zit er nog erg veel plastic verpakking bij het versturen. Als laatste vind ik het vreemd dat er voor het eigen merk geen nette recycle optie is.
12 aug 2024
Beste Sven, Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met de extra attenties welke je van ons bij een bestelling geleverd krijgt. Geef het gerust weg aan iemand die je hier wel blij mee kunt maken, dit moet vast lukken. Goed nieuws, een groot deel van onze HP en Canon huismerk cartridges doen al mee met het recycleprogramma. Wie weet volgen er meer typenummers. Elma, Team Webcare | PrintAbout
6 aug 2024

altijd problemen met de levering

artikelen zijn goed maar er is altijd wel iets met de levering leveringen worden gewoon niet afgeleverd maar een dorp verderop in ons geval ben je zo'n 45 minuten onderweg ivm spoorlijnen veel stoplichten etc etc.
6 aug 2024
Hi Coco, Bedankt voor jouw review! Wij zien dat je reeds al contact hebt gehad met onze klantenservice om de levering te bespreken. Fijn dat je het pakket uiteindelijk in goede orde hebt ontvangen en dat je deze kan gaan gebruiken! Wij gaan ervan uit dat de volgende levering direct goed zal gaan : ) Geniet van het zonnetje vandaag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
16 jul 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Wij hebben een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring. Nog een fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
9 jul 2024

onvriendelijke klantenservice

Ik bestel regelmatig toners voor een HP printer, Omdat wij in een verzamel pand zitten doe ik dit elke keer onder de naam van een ander bedrijf. Laten we zeggen dat ik van de 10 bestellingen 7 keer wordt gebeld om te vragen waarom ik voor de HP toner ga en niet voor hun huismerk. De afgelopen keer hebben zij mij geprobeerd te bellen, kregen mij niet te pakken. Dus ik kreeg een mail, in deze mail werd gezegd dat ze contact hebben geprobeerd te maken m.b.t. mijn bestelling. Ik bel ze terug en ik vroeg direct of dit telefoontje ging om de toners. En ja hoor, dus om de jongen tijd te besparen vroeg ik dus al of het om de toners ging en ik gaf aan dat ik er oké mee ben dat we de originele hp toners besteld heb en ik wil geen huismerk. Hij bleef hier op in gaan en ik gaf aan dat ik gewoon de HP toners wil, meneer bleef doorgaan en ik gaf aan dat ik het nu irritant begin te vinden dat ik na (bijna) elke bestelling hier over gebeld word, meneer werd, boos/geirriteerd en wilde met me in discussie over dat ik een paar maanden geleden 1 keer ben gebeld (ja op dit bedrijfs account ja). Hier kreeg ik een hele geïrriteerde, denigrerende en gemene reactie op, waar ik eigenlijk de bestelling door wilde annuleren. Ik kreeg geen tijd om op zijn reactie te reageren en uit te leggen dat ik voor verschillende bedrijven bestel, want hij hing op. Ik ben er klaar mee, en ik zal voortaan ook niet meer bestellen bij Print About, genoeg andere webshops waar ik de toner kan bestellen voor deze 6 bedrijven.
9 jul 2024
Beste Anglie, Super fijn dat je jouw ervaring wilt delen, dank je wel hiervoor. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, is het aan jou om te kiezen voor originele of huismerk supplies. Wanneer je de keuze maakt voor het originele merk, kan het zijn dat je gebeld wordt door onze salesafdeling. Aangezien je aangeeft dat je dit niet op prijs stelt, hebben we in ons systeem genoteerd dat we geen contact meer met je zullen opnemen n.a.v. een nieuwe bestelling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het gesprek op een vervelende wijze verloopt en zullen dit dan ook intern bespreken. We wensen je nog een mooie dag verder. Elma, Team Webcare | PrintAbout
16 jul 2024
Vreemd dat er geen originele HP doos om de toner zit. Voor mij een reden om niet nog een bestelling te plaatsen. Heb hiervoor gebeld maar blijf het vreemd vinden dat de toner wel beschikbaar is maar de doos eraf is omdat die niet te leveren zou zijn.
16 jul 2024
Beste Esther, Vriendelijk bedankt voor jouw beoordeling! Wij kunnen niet garanderen dat je alle producten in originele doos zult ontvangen. Op dit moment is het lastiger aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je de originele producten ontvangt in een omdoos. Op deze producten geldt natuurlijk ook de fabrieksgarantie. Je kan de producten dus gewoon zorgeloos in gebruik nemen! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
24 jul 2024
de cartridges levering gin Okay. Maar jullie moeten niet meer allerlei weggooi-rotzooi meesturen, zoals een flesopener en balpen. Zeer milieu onvriendelijk en niemand zit op die rotzooi te wachten!
25 jul 2024
Beste klant, Wat fijn dat je deze review geplaatst hebt! We willen dit alles heel graag voor je oplossen, maar treffen in je review geen klantgegevens aan. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice n.a.v. je review? Je kunt hiervoor een mail sturen naar klantenservice@printabout.nl. We helpen je graag om tot een gewenste oplossing te komen. Mooie dag vandaag! Halina, Team Webcare | PrintAbout
1 aug 2024
Heb 2 stukken besteld voor een printer , bij ontvangst en nazien passen ze niet in elkaar , dus verloren geld , nu ga ik ze kopen hier in de handel , 2 maal betalen
1 aug 2024
Dankjewel voor jouw review, Patrick! Telefonisch hebben wij geprobeerd jou te bereiken, maar helaas kregen wij jouw voicemail. Wij hebben jou direct een e-mail gestuurd met informatie! Wij hopen dat je hierna de artikelen zorgeloos kan gebruiken. : ) Nog een fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
25 jul 2024
geen antwoord op een vraag die ik stelde
26 jul 2024
Beste Rob, Bedankt voor jouw beoordeling! In ons systeem kunnen wij helaas geen correspondentie terugvinden, naar verwachting hebben wij daarom jou nog geen antwoord kunnen geven. Zou je contact willen opnemen met onze Klantenservice? Zij kunnen jou telefonisch of per mail/chat ter woord staan en jou direct een terugkoppeling geven. Alvast bedankt en nog een fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
28 jul 2024
helaas niet tevreden .
29 jul 2024
Beste Dick, bedankt voor je beoordeling. We zien geen informatie in je account, wat zou kunnen duiden op een probleem. Wil je naar aanleiding van je review contact opnemen met onze klantenservice? Je kunt een e-mail sturen naar klantenservice@printabout.nl. We helpen je graag om tot een gewenste oplossing te komen. Mooie dag vandaag! Halina, Team Webcare | PrintAbout
18 jul 2024
22 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling ! Je hebt ons met twee sterren beoordeeld; dat vinden wij natuurlijk erg jammer. Wij horen dan ook graag wat er aan de hand is, aangezien wij op jouw naam geen bestelling terug kunnen vinden. Als je een e-mail zou willen sturen naar klantenservice@printabout.nl, zullen wij uiteraard op zoek gaan naar een passende oplossing. Wij wensen je een fijne dag! Inge, Team Webcare | PrintAbout
19 jun 2024

Als je HP cartridges besteld pas dan op als ze je bellen

Als je HP cartridges besteld, echte, dan word je door ze opgebeld dat je beter hun eigen cartridges kunt kopen want goedkoper en geaccepteerd door HP printers. Als dat niet zo blijkt te zijn (en de kans daarop is groot) en je vraagt je geld terug, dan geven ze niet thuis. Prima adres om cartridges te bestellen want snelle service, maar koop alleen de echte. Als ze je bellen, bedanken voor hun aanbod maar nee, en daarna het nummer blokkeren op je smartphone.
11 jun 2024
Ik heb huisinkt besteld. Mijn printer geeft aan dat de cartrigde incompatible is. Ik kreeg een aantal tips, waardoor de printer het wel zal accepteren. Alleen de laatste tip durf ik niet aan. Terug naar de fabrieksinstellingen. Dan moet ik alles deleten. Dat durf ik niet aan. In september word ik 81 jaar en ik ben bang dat mijn printer niet meer wil werken Ik heb gevraagd of ik de 2 cartridges mag terugsturen. Nog geen antwoord ontvangen!
11 jun 2024
Goedemiddag Rob, Dankjewel voor jouw beoordeling! Wat goed dat je contact met ons hebt opgenomen, zodat wij jou hebben kunnen helpen met een oplossing. In ons systeem zien wij dat je reeds een reactie van onze klantenservice hebt gehad en dat de garantieprocedure is afgerond. Als er nog vragen zijn kan je altijd met onze klantenservice contact opnemen! : ) Wendy, Team Webcare | PrintAbout
3 jul 2024
Huismerk label werkt niet en is stuk dunner dan ander merk labels. Oplossing wordt niet geboden alleen meld maar een retour aan via we site en bestel origineel of elders. Reactie op retour gaat heel erg langzaam
4 jul 2024
Beste Davy, Bedankt voor jouw beoordeling. In ons systeem zien wij dat er vandaag contact is geweest met onze klantenservice en dat de garantieprocedure geheel is afgehandeld. Hopelijk ben je tevreden met de oplossing en zien wij jou in de toekomst weer bij ons! Een fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
24 jun 2024
Ik vind de prijzen van het eigen merk, aan de hoge kant. Ik zou die concurrerender maken, en goedkoper aanbieden.
19 jun 2024
betere assistentie bij problemen met huismerk cartridges.
20 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling Janette! Je hebt ons met twee sterren beoordeeld; dat vinden wij natuurlijk erg jammer. Wij horen dan ook graag wat er aan de hand is. Als je een e-mail zou willen sturen naar klantenservice@printabout.nl, zullen wij uiteraard op zoek gaan naar een passende oplossing. Wij wensen je een fijne dag! Inge, Team Webcare | PrintAbout
25 jun 2024
Overhalen huismerk te kopen is irritant