Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

875 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.396 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

3 jun 2024
1 jun 2024
14 jun 2024

Levertijd niet gehaald

Voor 18:00 besteld morgen in huis. Als je daarmee adverteert en ook nog mondeling toe zegt, dan moet dat ook nakomen. Helaas, woensdag besteld, vrijdag in huis. Verder prima service bij het annuleren van een dubbele bestelling.
Antwoord van Klusspullen.nl
14 jun 2024
Beste heer De Schepper, wij hebben uw bestelling dezelfde dag verstuurd. in de tracking zien wij inderdaad dat uw bestelling één dag later dan verwacht geleverd is. Excuus daarvoor, helaas kunnen wij een vertraging met de transport niet voorkomen. Fijn om te horen dat u verder tevreden bent over ons! Wij hopen u in de toekomst nog een van dienst kunnen zijn. Wij zullen dan wederom ons best doen om de verwachte leverdatum te halen. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
12 jun 2024
Goede website
Antwoord van Klusspullen.nl
3 jun 2024
Beste heer Thienpondt, wat vervelend dat u niet tevreden bent. Helaas is het ons niet duidelijk waar wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mocht de bestelling niet naar wens zijn of wij het voor u op kunnen lossen, vernemen wij uw klacht graag. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
HJ
Henri J.
Gorssel

Te goed opgeborgen afgeleverd.

Goede spullen, voor een goede prijs, normaal op tijd geleverd. De laatste keer was ik helaas niet aanwezig om het pakje in ontvangst te nemen. Daarom had de man van de post het pakje op een voor een inbreken haast niet te vinden plaats achter gelaten. Helaas voor mij ook niet vindbaar. Dit aan Klusspullen gemeld en die hebben direct actie ondernomen. Maandag tijdens het verplaatsen van spullen naar de winterstalling kwam het pakketje weer boven "water". Dus achteraf goede actie als een briefje met de plaats was achtergelaten in de brievenbus.
Onderdelen schakelaars apart te koop , bvb enkel centraal plaat zonder de basis schakelaar daar deze soms niet nodig is . Ook niet onbelangrijk is de heel scherpe prijs … Track and tracé en Levering kan iets beter … Ik zal zeker bij jullie bestellen in de toekomst als ik nog wat nodig heb !!! Aanrader website !!!! Doe zo voort u verdiend een dikke pluim

super klantvriendelijk

bij mijn eerste bestelling ontbraken artikkels wegens geen voorraad , die werden een paar dagen later geleverd , bij het nakijken van die volledige bestelling ontbrak ik 1 artikel , heb dat gemeld en werd ook een paar dagen later nageleverd , dat noem ik eens SUPER KLANTVRIENDELIJK , dank u wel
Goede verpakking. Duurt wel langer dan afgesproken. 3 dagen tussen bestelling en levering, terwijl er vandaag besteld, morgen geleverd. De dag erachter stond al een levertermijn van 2 dagen en het werden er ten slotte 3. Niet dat dit erg is, maar kan voor bepaalde mensen een probleem zijn.
11 mei 2024
Gewoon goed prima alleen wel jammer dat de automaten los in de door zonder vulmiddel of vulmateriaal werd verstuurd. Nu is gelukkig niets kapot. Maar dan nog gezien die postbedrijven allemaal vaak de voetbal competitie spelen wel handig om toch er wat van bij in de doos te doen.
RD
R d.
Antw
Vooraf per e-mail vragen over voorraad van wat artikelen gesteld en deze werden snel beantwoord. De levering zoals besproken in een keer geleverd en op tijd. Goed verpakt en doos goed opgevuld o beschadiging te voorkomen. Kortom, fijn bedrijf wat met je meedenkt!