Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

875 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.396 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

17 apr 2024
Snoerdimmer aangeschaft en aangesloten, bij gebruik klapte de zekering . Nadat ik gebeld had en mij gevraagd werd hoe ik eea had aangesloten werd mij kosteloos een hele nieuwe dimmer toegestuurd. Ongekende service zeker in deze tijd en supervriendelijk personeel 👍
4 nov 2023
Uitermate scherpe prijzen en ultra snelle en goede support. Prijzen beter dan groothandel in Belgie. Heel goede support online. Ook sneller geleverd dan groothandel. Top! Zeker niet mijn laatste bestelling hier. Origineel en nieuwe producten!
16 dec 2023
Stop slaat door als je 220 volt verkeerd om aansluit op de transformator! Dus kun je dan weggooien! Dit is mijn 2e nieuwe trafo……..zou er een extra duidelijke tekening bijgesloten kunnen worden??? Met dank!
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Kuijer, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de bedrading verkeerd aangesloten heeft en dat het artikel hierdoor defect geraakt is. Mocht u twijfelen over de manier waarop een artikel aangesloten dient te worden, is het altijd mogelijk om telefonisch of per mail contact met ons op te nemen. Wij kunnen u hier dan bij helpen. Wat betreft de onduidelijke handleiding, wij hebben hier helaas geen invloed op. Deze wordt door de fabrikant gemaakt/bijgevoegd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
HJ
Henri J.
Gorssel
16 okt 2023
De sortering van producten in prima. De producten zijn goed, en is alleen te weinig zicht op de levertijd. De volgende dag is echt niet nodig, maar geef iets nauwkeuriger aan wanneer ik het kan verwachten.
RH
Rutger H.
Amsterdam

Aluminium deurroosters voor een topprijs

Aluminium deurroosters besteld 2 stuks voor ongeveer de prijs van 1 bij alle andere aanbieders. Product zelf perfect en precies hetzelfde als een veel duurdere die ik eerder elders ook had gekocht.
PV
Popke v.
Gorredijk

Niet meegeleverd.

Bij onze laatste bestelling zijn er 2 bijbehorende items verzuimd mee te sturen. Hierover gemaild, men heeft het gecontroleerd, foutje magazijn, opgestuurd en binnen 4 dagen thuis afgeleverd.
Flexibelel opstelling en meedenken met de klant wordt zeer gewaardeerd. Wat beter kan is communicatie over deelleveringen opties als bepaalde items een grote order laten wachten op 1 item
27 mei 2024

Alles zoals het hoort te gaan

Bestellen ging gemakkelijk, de levertijd was aannemelijk en die werd nagekomen, producten waren goed verpakt en alles is goed afgeleverd. Heb geen suggesties voor verbetering
2 nov 2023
Wat mij opviel en heel erg fijn was, is dat ondanks mijn bestelling niet geheel op voorraad was de overige bestelling wel eerder verzonden kon worden. Nogmaals bedankt.
Zeer goede prijzen en service na verkoop. Assortiment niet steeds volledig en levertijd kan soms lang oplopen als 1 onderdeeltje uit bestelling niet in voorraad is.
26 nov 2023
Duurt even voordat je de spullen in huis hebt, maar ze hebben dan ook veel beschikbaar. De G.mm.'s en Pr.x.s hebben nauwelijks assortiment buiten de "gewone" versies
16 nov 2023
Het begin ging even wat stroef met de levering Maar uiteindelijk toch alles goed gekomen . Er is goed gereageerd op mijn mail en netjes mijn bestelling gekregen.
28 apr 2024
Alles besteld en betaald en zoals beloofd verzonden en ontvangen ruim binnen de beloofde levertijd van 2 weken in 1 week. Top wat spullen en levertijd.
17 mrt 2024
Ik kreeg een beschadigd product. Na overleg per email, is zowel de aankoopprijs als de verzendkosten geretourneerd. Erg coulant als je het mij vraagt
Goede ervaringen met het bestellen van artikelen bij Klusspullen. Snel en vertrouwd worden de bestellingen, als het kan, de volgende dag bezorgd!
31 mrt 2024

Prima ervaring

Allereerst contact gezocht met klantenservice ivm vraag. Prima telefonisch geholpen en vervolgens de bestelling geplaatst. Volgende dag in huis.
veel keuze en voorraadinformatie is meestal in orde. Zoeken is even puzzelen, maar dan kom je soms ook iets tegen dat je denkt: bestaat dat ook.
30 mei 2024

Goed verpakt geleverd, communicatie goed wat vertraagd

Goed verpakt geleverd, goede communicatie al kwam deze traag opgang. Levertijd was wat lang dat had iets eerder gecommuniceerd kunnen worden.
21 apr 2024
Enig tip voor jullie : iets sneller klant inlichten dat pakket verstuurd word,want heb zelf moeten vragen na aantal dagen vanaf bestelling.’
Antwoord van Klusspullen.nl
22 apr 2024
Geachte mevrouw Van Trappen, Bedankt voor uw feedback. We hebben uw bestelling binnen de verwachte levertijd verstuurd. Zodra uw bestelling is aangemeld bij de bezorgdienst krijgt u automatisch een e-mail met Track & Trace-link. Het is dus niet noodzakelijk een Track & Trace-link op te vragen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Verzoek gedaan voor het ruilen van kleur van een Magnum remote control (uit een vloerverwarmingspakket). Zonder problemen geruild. Erg fijn.