Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

875 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.396 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

veel keuze en voorraadinformatie is meestal in orde. Zoeken is even puzzelen, maar dan kom je soms ook iets tegen dat je denkt: bestaat dat ook.
30 mei 2024

Goed verpakt geleverd, communicatie goed wat vertraagd

Goed verpakt geleverd, goede communicatie al kwam deze traag opgang. Levertijd was wat lang dat had iets eerder gecommuniceerd kunnen worden.
21 apr 2024
Enig tip voor jullie : iets sneller klant inlichten dat pakket verstuurd word,want heb zelf moeten vragen na aantal dagen vanaf bestelling.’
Antwoord van Klusspullen.nl
22 apr 2024
Geachte mevrouw Van Trappen, Bedankt voor uw feedback. We hebben uw bestelling binnen de verwachte levertijd verstuurd. Zodra uw bestelling is aangemeld bij de bezorgdienst krijgt u automatisch een e-mail met Track & Trace-link. Het is dus niet noodzakelijk een Track & Trace-link op te vragen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Verzoek gedaan voor het ruilen van kleur van een Magnum remote control (uit een vloerverwarmingspakket). Zonder problemen geruild. Erg fijn.
29 apr 2024
De prijs van het product en de snelheid waarmee het werd verzonden. Perfect, ik heb de website in mijn favorieten gezet en kom zeker terug.
Prima website en een prima levering prijs etc. Zou de volgende keer zeker weer een bezoekje op de website doen als ik iets moet bestellen.
23 apr 2024

Volgende dag geleverd

Ik denk dat jullie letterlijk met amazon prime aan het concurreren zijn het is volgende dag geleverd. (Amazon gedeelte grapje natuurlijk)

Snelle reactie

De 1e bestelling raakte zoek bij PostNL. Begripvolle communicatie. Er werd direct gezorgd voor verzending van een ander product.
PV
piet v.
belgien
Correcte afhandeling. Enkele dagen geleverd door de boerenblokkades maar post.nl heeft zijn best gedaan en rond 21h nog geleverd.
Hoewel de levertijd van enkele artikelen lang was, werd ik altijd keurig op de hoogte gehouden wat betreft de stand van zaken.
Nieuwer model branddetectie verbruikt minder stroom! S’avonds 22.00 uur besteld volgende dag geleverd das pas super snel
MH
Meriam H.
Den bosch
Spulletjes besteld met een levertijd van 2 weken. Een paar dagen later alles binnen. Prijs goed levertijd goed, toppie
RG
Robin G.
Veenendaal
20 mrt 2024

Prijs-/kwaliteit verhouding is goed, redelijke snel verzonden

Prijs-/kwaliteit verhouding is goed. Per mail wordt je goed op hoogte gehouden qua status. Levering binnen 2/3 dagen.

Na bestelling werd snel geleverd

Na bestelling werd snel geleverd. De spullen waren goed verpakt en voldoen aan mijn verwachting. Adrien Bochien
WT
Wim t.
Wormerveer
Goed product, maar sneller verzenden en alles wat je verkoopt wel in voorraad hebben en niet nog moeten bestellen.

Heel eerlijke firma

Er zat een vergissing in mijn bestelling en Klusspullen heeft dit heel snel rechtgezet. Dienst na verkoop is TOP!
Keurig alles goed afgehandeld. Zelf een herhaal bericht gestuurd omdat ik maar geen e-mail bevestiging stuurde.
Pakket was spoorloos, bezorger verkeerd afgegeven. Klanten service attent gereageerd. Uiteindelijk goed gekomen
Prima artikel, montage omschrijving zou iets duidelijker mogen. Had het er tinkel wel een dag eerder verwacht.
Zeer gebruiksvriendelijk website. Levering dag na bestelling en geleverde spullen voldeden aan de verwachting.