charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

3.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.213 beoordelingen in totaal

Charlie temple doet alles om je de beste bril te leveren tegen een absoluut lage prijs. In totaal moest de bril 2x terug maar de opticien heeft er alles aan gedaan om de perfecte multifocale bril, licht en dun glas met blauwfilter te realiseren. De 1e keer was het optisch middelpunt van de bril te laag omdat dit wordt berekend op basis van een algoritme. Na contact met de helpdesk werd aangeven dat de bril moest worden afgetekend ( puntje plaats van de pupil) en worden teruggestuurd. De 2e keer omdat ik toch nog betere glazen met blauwfilter wilde. Geen extra kosten alles werd gerealiseerd zonder zorgen. De service van Charlie is top en de dure brillenwinkels kunnen nog wat leren van dit service niveau. De bril die ik nu heb van Charlie is van dezelfde kwaliteit als mijn Lindberg bril met Hoya glazen die een veelvoud van de kosten van de Charlie bril heeft gekost. Top bedrijf en top producten.

15 aug 2024
Eerst wachten, glazen niet voorradig (is tegenwoordig bij Charlie standaard), dan wordt bril geleverd met verkeerd montuur, los in de doos, zonder zakje Dan begint de ellende pas echt, telefonisch onbereikbaar, en wordt op mailtje niet gereageerd. Gezien het grote aantal brillen wat wij daar hebben besteld in het verleden prima werden geleverd, thans grote tegenvaller! Op deze manier jaag je je klanten weg!
CJ
Chiel J.
Rotterdam

Beoordelingen voor charlietemple.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters