charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com
Beoordelingen:

3.286 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.249 beoordelingen in totaal  

4,20
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Charlie temple doet alles om je de beste bril te leveren tegen een absoluut lage prijs. In totaal moest de bril 2x terug maar de opticien heeft er alles aan gedaan om de perfecte multifocale bril, licht en dun glas met blauwfilter te realiseren. De 1e keer was het optisch middelpunt van de bril te laag omdat dit wordt berekend op basis van een algoritme. Na contact met de helpdesk werd aangeven dat de bril moest worden afgetekend ( puntje plaats van de pupil) en worden teruggestuurd. De 2e keer omdat ik toch nog betere glazen met blauwfilter wilde. Geen extra kosten alles werd gerealiseerd zonder zorgen. De service van Charlie is top en de dure brillenwinkels kunnen nog wat leren van dit service niveau. De bril die ik nu heb van Charlie is van dezelfde kwaliteit als mijn Lindberg bril met Hoya glazen die een veelvoud van de kosten van de Charlie bril heeft gekost. Top bedrijf en top producten.

Meest relevante negatieve beoordeling

15 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerst wachten, glazen niet voorradig (is tegenwoordig bij Charlie standaard), dan wordt bril geleverd met verkeerd montuur, los in de doos, zonder zakje Dan begint de ellende pas echt, telefonisch onbereikbaar, en wordt op mailtje niet gereageerd. Gezien het grote aantal brillen wat wij daar hebben besteld in het verleden prima werden geleverd, thans grote tegenvaller! Op deze manier jaag je je klanten weg!
CJ
Chiel J.
Rotterdam
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor charlietemple.com

 Sorteren  
Relevantie
1 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde bril geleverd. veertien dagen geleden gemaild daarover, heb tot nu toe nog geen reactie van Charlie Temple. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Kortom niet voor herhaling vatbaar
Beoordeling melden
25 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijden kloppen niet met wat er op de website staat. Heb er 3 brillen besteld en je krijgt gelijk een mail dat de glazen niet op voorraad zijn. Dus levertijd 7 dagen
Beoordeling melden
23 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
afspraken nakomen. Bril is niet goed. Ik zou nieuw frame krijgen. In feite wil ik bril terugsturen,maar telefonisch niet bereikbaar en geen reactie op mail
Beoordeling melden
3 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb gebeld en ben doorgestuurd om een email te sturen, ik heb een email verstuurd en geen enkel antwoord teruggekregen
Beoordeling melden
5 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleur komt niet overeen met foto website
Beoordeling melden
1 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte communicatie

Vlotte bestelling gedaan. Bleken de glazen niet op voorraad dus ipv 3 werkdagen werden het er 7. Kan gebeuren en werd goed gecommuniceerd Bril ontvangen. Keek raar. Toen ik de factuur bekeek zag ik dat de pupil afstand veranderd was. Gemaild perongeluk naar be ipv nl Nogmaals gemaild. 2 werkdagen daarna weer gemaild en de werkdag daarna weer gemaild. Steeds geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar ivm personele bezetting. Toen maar een retour aangemaakt om de bril te retourneren. Meteen de dag erna reactie. Daar weer ne vragen gesteld weer geen reactie erop gekregen.
Beoordeling melden
22 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Snelle verzending, onbereikbaar bij klacht

De bestelling werd heel snel ontvangen. Er stond 13 dagen maar was binnen 48 uur binnen. Helaas heb ik een verkeerde kleur glazen ontvangen. Kan gebeuren natuurlijk maar nu ben ik al sinds 7 augustus bezig om contact te zoeken. Ze reageren niet op mijn mails en telefonisch zijn ze ineens ook niet meer benaderbaar. Ik kan begrijpen dat het druk is, maar reageer dan in ieder geval met iets. Ik ben bang dat de zomer alweer voorbij is tegen de tijd dat ik een juiste zonnebril ontvang.
Beoordeling melden
11 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
De zonnebril is veel te klein voor mijn man. Op de website staat, “test hem thuis” maar wanneer je hem wil retourneren moet je retourkosten betalen. Dit had ik niet verwacht want anders had ik hem zeker niet besteld. Ik ben erg teleurgesteld en zal daarom in de toekomst wel 2x alvorens er te bestellen.
Beoordeling melden
8 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bril is qua sterkte goed. Ik kreeg zwart ipv groen. Ik vind hem erg lelijk. Maar het is voor af en toe, dus vooruit maar. Ik zou niet weer iets bestellen. En de prijs is natuurlijk zo, dat je niet kan klagen. Maar zwart is geen groen!
Beoordeling melden
27 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bril wel snel geleverd en goed verpakt. Echter klopt naar mijn mening de sterkte niet en pootjes zijn heel wijd. Heb een mail gestuurd naar nu 5 dagen later nog geen reactie ontvangen.
Beoordeling melden
5 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere klantenservice opzetten. Er is geen reactie op mails.
Beoordeling melden
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd niet gehaald

Volgens de orderbevestiging zou het 5 werkdagen levertijd duren, voorlopig zijn er 11 werkdagen voorbij en nog geen bericht. Klantenservice is beperkt telefonisch bereikbaar.
Beoordeling melden
12 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Glazen niet goed

Voor de derde keer dat de glazen niet goed zijn en ik hoofdpijn/duizeligheid ervan krijg. Gemaild op woensdag en na twee dagen nog geen reactie helaas.
Beoordeling melden
7 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bril is nog steeds onderweg. Heb nog niks onvangen
Beoordeling melden
18 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht al vanaf 3 april op mijn bril en zonnebril
Beoordeling melden
21 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Klantenservice is slecht

Een van de brillen kwam niet goed binnen. En dat kan gebeuren maar het zou je niet 30 jaar moeten duren om antwoord te geven. Ik wacht inmiddels al 2 weken op antwoord van mijn klacht. Ook zijn de tijden om te bellen een beetje apart. Waarom maar 4 dagen per week van 8 tot half 1? Ik stond een half uur aan de telefoon voor er eindelijk werd opgenomen door een medewerker. Er stond ook dat het 3 dagen zou duren om een bril te ontvangen uiteindelijk duurde dat een week. En dat word ook niet gecommuniceerd ofzo, pas als je zelf belt krijg je te horen waarom het pakketje vertraagd is. De andere bril is tevens wel goed
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vage informatie

Beste Klant, Via deze weg willen wij jou informeren over de status van je bestelling. Je bestelling bevat specifieke glazen die wij niet op voorraad hebben, maar bestellen bij onze leverancier. Recent hebben wij van deze leverancier te horen gekregen dat zij de productie hebben moeten stopzetten vanwege een technische storing. Door dit technische probleem kunnen zij niet leveren aan hun klanten, waaronder Charlie Temple. Aangezien wij afhankelijk zijn van onze leverancier om je bestelling uit te voeren, moeten wij helaas meedelen dat de levering van je bestelling vertraging zal oplopen. Wij begrijpen dat deze vertraging zeer onaangenaam is voor jou als klant en betreuren de situatie ten zeerste. Natuurlijk blijven wij de situatie dagelijks in de gaten houden en zullen we je per e-mail informeren zodra we een update over je bestelling ontvangen. Hartelijk dank voor het begrip en geduld. Groet, Charlie Temple
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verwacht geen klantenservice

Ik begreep dat op het moment CharlieTemple werd verkocht, de kopers ze gemiddeld een 4.7 sterren gaven, met goede klantenservice en volgende dag levering.. De nieuwe eigenaar is ook eigenaar van Pearl en EyeWish, en lijkt wel of ze actief proberen mensen terug de opticien in te krijgen. Jammer. Concept is goed. Passen van de monturen thuis goed idee - degene die ik had gekozen kon ik niet meer bestellen, want niet meer in voorraad (terwijl ik het montuur dus wel thuis had..). Aantal keren geprobeerd te bellen, maar heeft geen zin. Wel een zonnebril op sterkte besteld, maar geen idee wanneer ik die zou kunnen verwachten. Volgens andere recensies kan de wachttijd behoorlijk oplopen.
Beoordeling melden
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De pasbrillen werden direct verzonden, maar de bril zelf is inmiddels 3 weken geleden besteld en geen reactie. Ik had meerdere malen gebeld en krijg dan te horen dat er meer dan 10 in de wachtrij staan, en na 25 min zelf opgehangen. Ik had een 2e e-mail gestuurd met het vermoeden dat ze een scam uitvoeren, gezien ik meerdere reacties heb gezien waarbij niks wordt gestuurd. Ik zei dat als ze de volgende dag geen bericht gaven, ik aangifte zou doen. Ik kreeg toen een bericht dat er een fout bij de fabriek lag. Ik heb geen idee wat nu te doen. Gaan ze bril sturen? Op welke termijn? What the f.
Beoordeling melden