ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

713 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

10 jun 2024
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
4 jun 2024
4 jun 2024
3 jun 2024
3 jun 2024

Manier van levering niet over te spreken

Het product zelf kan ik niet beoordelen nog want dat heb ik nog niet ontvangen. Ups is 2 keer op een doordeweeksedag aan huis geweest en toen stond er op het briefje dat het teruggestuurd werd naar de verkoper??? Na gebeld te hebben met ups kan ik het binnenkort ergens ophalen bij een ophaalpunt. Ik snap niet dat als ik gewoon betaald heb dat het niet bij de buren afgegeven wordt of sowieso naar een afhaalpunt ipv terug sturen? Hoop gedoe.
5 jun 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
6 jun 2024

Nieuw pakken zijn geen verbetering

De nieuwe buitenspeelpakken vind ik minder dan de vorige. De sluiting bij de enkel is veel dikker, waardoor het moeilijker in laarzen past. Daarnaast vind ik de IELM letters op de achterzijde niet mooi. Jammer dat er geen optie is om het zonder te bestellen.
7 jun 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip en voor eventuele klachten kunt u contact met ons opnemen via e-mail!
21 jun 2024
Het pak is prima, de service slecht, en geen persoonlijke oplossing, account geeft niet de juiste info, dubbele verzendkosten betaald, retouren via ups is ontoegankelijk. Hopelijk na deze revieuw nog een persoonlijke oplossing!
27 jun 2024
14 jun 2024

Verkeerde maat geleverd…

Ik heb een verkeerde maat geleverd gekregen. Daar heb ik over gemaild maar ik krijg geen reactie.
17 jun 2024
24 jun 2024
27 jun 2024
Cher client, Nous espérons que vous accepterez nos plus sincères excuses pour votre récente expérience avec nous. Nous savons à quel point il est important pour vous de recevoir rapidement les informations que vous demandez, et votre satisfaction est notre priorité numéro un. Nous vous remercions pour votre compréhension. Veuillez trouver les détails de votre demande, par e-mail.
5 nov 2023
27 jan 2024

Fijne overalls!

Dit is de 2e keer dat ik de overalls van Ielm heb gekocht voor onze tweeling. Ik ben enthousiast! De pakken bieden genoeg speelruimte en zien er toch leuk uit. De kleren blijven schoon en ze hebben het lekker warm. Als minpuntjes: de pakken zijn bij ons niet waterdicht in de stromende regen (wel bij miezer regen en nat gras bv) en de manchetten van de mouwen/broekspijpen laten water door aan de kledinglaag eronder als ze nat zijn. Aan de andere kant zorgt het dat de pakken heel comfortabel zitten. Ik zag op de site dat ze nu ook overalls hebben zonder de tricot manchetten. Maar we zijn erg tevreden verder! Ze zijn uit de vorige pakken gegroeid maar ze zien er nog prima uit.
Antwoord van ielm.nl

Site verbeteren en verzendproces nalopen

Betalen op de site werkte niet. Bestellingen konden niet betaald worden. Vervolgens toch een betaling gedaan via Paypal maar geen bestel bevestiging. Na contact te horen gekregen dat geld werd teruggestort(volgende dag stond het erop). Nieuwe bestelling geplaatst. Vervolgens duurt het ongeveer 6 dagen voordat het pakket er is. Label was aangemaakt maar pakket was niet onderweg. Van bestellen tot ontvangen duurde het ongeveer 2 weken. Dat dit nog bestaat. Pakken zijn wel top kwaliteit maar op bovenstaande punten is nog veel winst te behalen
21 okt 2023
Goede kwaliteit producten. Levering via UPS, geen aanrader.... je kunt niet zomaar het levermoment wijzigen, lukte zelfs niet met aanmelding. Ben je niet thuis leggen ze het voor je voordeur neer waar iedereen het kan zien en pakken. Krijg je daarna een mail met een foto als 'proof of delivery' waar het gewoon voor de deur ligt. Goed bewijs hoor.... niet dus! Niet eens bij de buren geprobeerd af te geven. Dankzij UPS dus 4 sterren ipv 5. UPS verdient geen één ster.
Echt een ideaal speelpak voor mijn kleinzoon. Hij draagt ze vanaf het moment dat hij kan lopen tot en met de pakken maat 122 en 128 die ik zojuist ontvangen heb. Ook heb ik de dochters van een goede vriendin deze pakken cadeau gedaan. Regenweer, modderplassen in het bos, koude gure wind maakt allemaal niet uit. Pak aan en gaan. Foto heb ik uit een filmpje gemaakt. Voor het eerst zijn nieuwe Ielmpak aan. Rennen, spelen, vallen, klauteren…. Heerlijk
JM
3 mrt 2024
Softshell pakken voor de kids Wij bestellen ieder jaar voor onze kinderen pakken. Het zijn zulke fijne overalls om aan te hebben. En ze zijn waterafstotend, maar niet een beetje. Dus je kunt gerust een tijd in de regen fietsen voordat het erdoorheen begint te komen. Ook de slijtage van de pakken is weinig. Na een jaar zie je wel dat ze gedragen zijn, maar ze kunnen nog een prima ronde mee.