ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

713 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

25 nov 2023
Hier al vaker besteld. De soft Shell overalls zijn fantastisch en als je ze in de uitverkoop koopt zijn ze prima te betalen. Verzenden gaat ook snel, maar de verzendkosten zijn wel prijzig. Dat is eigenlijk het enige nadeel.
12 nov 2023
Het is niet mogelijk iets om te ruilen. Ik had de verkeerde maat besteld. Nu kan je het wel op eigen kosten retour sturen en moet je het weer opnieuw bestellen. Ondanks dat het mijn fout was, kost het dan toch € 12.00 extra
Binnen 2 dagen in huis! Superleuk printjes en goede ervaring qua warmte en waterdichtheid. Zoontje is eerder in een plas gevallen en hij was droog! Hele fijne pakjes! Dochtertje heeft nu een nieuwe en vindt het prachtig!,,(2)

Zeer tevreden ❤️

Het zijn hele fijne pakken! Hebben ze al een tijdje vanaf maat 80 dus wij zijn erg tevreden en gaan goed lang mee 😄😄😄 de oude pakken gaan nu door naar de volgende kindjes 🌺. Snelle service en mooie prijs/kwaliteit
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
21 nov 2023
Mijn ervaring met IELM is buiten gewoon goed. De pakjes die ik en mijn zusje voor mijn nichtje hebben gekocht zitten perfect en zijn goed stevig. Ik heb uit nieuwschierigheid voor mijzelf een bodywarmer besteld.

Goed product

Mooi product en goede prijs-kwaliteit verhouding. Helaas zou ik echter een artikel moeten retourneren omdat deze per abuis te groot is aangekocht. Maar ik kan geen contact krijgen met de klanten service..
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste items voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Met vriendelijke groeten! 😊❤
16 nov 2023
Goede service en mooi product. De kleine is helemaal blij dat hij lekker buiten kan spelen. En wij zijn blij dat zijn kleren niet vies worden 😋 Hij trekt het gemakkelijk zelf aan en het zit comfortabel
8 nov 2023

Goede kwaliteit, aanrader

Goede kwaliteit! Wel duur, maar in de uitverkoop prima te doen, zeker voor de kwaliteit die je er voor krijgt. Maat klopt ook. Ben erg tevreden met het buitenspeelpak! Hele mooie designs. Aanrader :)
Prachtige pakken voor buitenspelen! Heel blij mee :) Snelle verzending en goede communicatie daarover. Let wel op dat de eta in est-tijd is. Filterfunctie op de website zou van mij nog beter mogen.
16 apr 2024
21 nov 2023

Toch naar buiten

De bestelde spullen, een pak en een regenbroek, werden geleverd na 4 dagen en onze kinderen wilden ze gelijk aan. Ze houden de kinderen warm en droog en zo kunnen we met nat weer toch naar buiten!
13 mei 2024
Levering duurde erg lang. Daarnaast komen kleuren niet overeen. Ik snap dat een scherm kan afwijken, maar zet dan een kleurnaam bij het product, zodat je ongeveer weet wat het zou moeten zijn.
16 mei 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip!
28 okt 2023

Nooit problemen ervaren

3x bij ze besteld tot nu toe, is er altijd binnen 3 werkdagen. Ze hebben met regelmaat hoge kortingen (60%) met vermoed ik bijkomende drukte, ook dat maakt de service niet minder betrouwbaar.
5 nov 2023
Super fijn outdoor pak voor mn zoontje van 7 besteld hij heeft zelf motiefje uitgezocht brandweerauto's. Heerlijk voor boswandeling maar ook voor in zand te spelen. We zijn heel blij mee.
16 okt 2023
Topkwaliteit. Prima ervaring met de shop. Blijft altijd lastig inschatten wat de aanbieding nou precies is of dat het altijd op het oog in de aanbieding maar eigenlijk de normale prijs is
13 mei 2024

de bestelling werd gecancelled

Ik werd verteld dat mijn bestelling weg was. Dat ik het vandaag zou krijgen. Maar vandaag kreeg ik een melding dat die product uitverkocht was. Het duurde ruum een week om dat te melden
16 mei 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
8 okt 2023
Zit als gegoten, valt mooi op maat. Mijn dochter vind het heerlijk om in te spelen. Super fijn dat ze nu lekker zelf kan gaan en staan waar ze wil, zonder koud, vies of nat te worden.

speelpak

Het speelpak ziet er heel goed uit!!, Maar ik heb de maat 2 tot 3 jaar besteld maat 98. Maar die valt zo groot uit,dat n 5 jarige die nog past!! Dus heb ik nog geen verjaardagscadeau!
15 nov 2023

Super!

Heel snelle levering, product voldoet aan alle vereisten. Al het 4de pak dat we hier in huis halen. Stevig genoeg zodat ook de kleinere kinderen er later nog gebruik van kunnen maken!
RJ
Raquel J.
Rotterdam
5 mei 2024

Colorful wide selection of playsuits

Colorful selection of playsuits which made it very hard to pick for my toddler. Size fits as suggested on website. lined with fleece so excellent for spring, fall and early winter
10 mei 2024
7 nov 2023

Retourneer formulier niet makkelijk te krijgen

Ik kreeg de ielm pakken redelijk op tijd verstuurd, maar wat is het een toestand om een retour formulier te krijgen, ik ben nu 3 mails verder, en heb nog geen formulier gekregen