ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

713 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

22 okt 2023
Pakjes zijn echt top! Leuk design, waterdicht, comfortabel. Tip: zet er een groter ritslusje op, dan kunnen kleintjes hem zelf dichttrekken. Verzending mag ook sneller.

Waterdichte pakken top om buiten te spelen

Van jongs af aan kunnen de kindjes fijn buiten spelen met deze waterdichte pakken. Zijn niet goedkoop maar de pakken van mij gaan al 3 kindjes mee zonder schade. Top dus.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
22 okt 2023
Had het idee dat de kleur anders is zie foto s , dan gekozen kleur. Verder goed verpakt, goed zittende overall, grote capuchon (te groot) snelle levering, goed gevoerd.

Fijne pakken!

Mooie pakken, snelle levering! Altijd fijn als je kind kan buitenspelen zonder nat en koud te worden. Met een echt buitenspeelkind kunnen wij niet zonder een Ielm pak.
25 okt 2023

Geen leugens!

Duidelijke en bruikbare informatie op de website. Geleverde producten zien eruit zoals weergegeven en beschreven op de website. Dochter zeer tevreden van de kwaliteit.
27 jan 2024
Product is ideaal voor kleine kindjes. Als je een maatje groter besteld dan kunnen ze het product erg lang doordragen door de strakkere band rond de enkels en armen.
Antwoord van ielm.nl
Het pak is weer super. Alleen de ups had het bij de verkeerde deur achter gelaten. Gelukkig herkende ik de deur op de foto maar ze hebben niet eens bij ons aangebeld.
5 nov 2023
Very happy with these ultimate all weather suits. I bought them a bit big so the wintercoats fit below. No worries about getting dirty or wet so more freedom to play.
3 mei 2024

Snelle levering, goed verpakt, top producten

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van levermoment. Producten waren zorgvuldig verpakt. Top producten voor kids om lekker onbezorgd buiten te kunnen spelen.
10 mei 2024
27 apr 2024

Waterproof jumpsuit

Voor onze kleinzoon de waterproof softshell jumpsuit besteld met zijn naam erop. Binnen een week was deze binnen. De jumpsuit ziet er heel mooi uit, superblij mee.
2 mei 2024
Foto's en product minstens even mooi als op de foto's en even goed als de omschrijving. Bestel en leverproces dik op orde. Bedankt. Veel speelplezier ahead...!
Antwoord van ielm.nl
bestelling was zo geregeld, leuke korting kunnen gebruiken. Had een foutje gemaakt in mijn bestelling en dit werd meteen opgelost en kreeg nog geld terug ook.
Antwoord van ielm.nl
Geweldige pakken! Ideaal voor in het bos, op het strand, op vakantie, met kruipen in de tuin... eigenlijk onmisbaar dus zo'n pak als je (buiten)kinderen hebt!
Antwoord van ielm.nl
Super leuke printjes. Ideaal voor buiten spelen in de regen, in de zandbak, in de speeltuin, zonder je druk te hoeven maken over de kleren van onze dochter.
18 okt 2023

Super snelle levering en mooie kwaliteit

Het ielm regenpak werd heel snel bezorgd ondanks dat het van verderweg kwam. De stof is van een hoogwaardige mooie kwaliteit en het design is super leuk.
16 nov 2023
Heerlijk buitenspeelpak voor onze dochter. Ook een erg mooie aanbieding. Ik bestelde een maatje groter, omdat er dan een warme trui onder kan
Pakjes zijn erg fijn, gaan lang mee. Wij gebruiken nu alle gekochte maten voor onze tweede dochter. Ideaal voor in de speeltuin of het bos.

Super kwaliteit !

Omdat de eerste te klein geworden was de volgende besteld. Maar na intensief gebruik zag hij er nog steeds als nieuw uit. Super kwaliteit !

Veel keuze, goeie kwaliteit

Veel keuze! Mooie kwaliteit. Daarom wou ik alleen Ielm! Jammer alleen dat je voor het geld alleen een plastic zakje eromheen krijgt.
28 jan 2024
Wij zweren bij de jumpsuits van ielm voor onze kinderen. Mochten ze er in volwassenen maat hebben, mochten we er ook voor onszelf :)