ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

2 nov 2023
This design of iElm is probably the dopest
SD
Sonja d.
Utrecht
25 okt 2023
Goed aanbod, snelle levering, fijne pakken
6 okt 2023

superpak

Ideaal pak, echt een geweldige uitvinding.
Correct, snelle verzending. Mooi product
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
MG
Marja G.
Groningen
Prachtige en kwalitatief goede producten.
Antwoord van ielm.nl
Mooie kwaliteit stof Zeer netjes gestikt
16 apr 2024
Goede levering, prachtig buitenspeelpak.
4 feb 2024
Super fijn al jaren zeer tevreden klant!
14 nov 2023
Duidelijke communicatie, snelle levering
25 okt 2023
Snelle levering. Fantastisch regenpak.
25 dec 2023
good quality and fast delivery! Thanks
30 sep 2023
Leuke print, stevig en goed waterdicht.
6 mei 2024
Volgens belofte juiste item afgeleverd
10 mei 2024
19 apr 2024
De bezorging ups slecht ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
22 apr 2024
DF
Diane F.
Lanaken
25 dec 2023
Snelle levering en fijne modderpakken.
Antwoord van ielm.nl
De levering in goede aarde en op tijd
12 nov 2023
Prachtig overal, vlotte levering. Top

Mooie producten, goeie service

Kleding zit perfect voor de kinderen
Antwoord van ielm.nl
Afbeelding en werkelijkheid kloppen.
19 nov 2023
Snelle levering en zoals beschreven