ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

706 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

4 feb 2024
Optijd leveren. Ik heb het pakje 8 dagen geleden besteld en nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Hieronder vindt u de details van uw verzoek. Het pakket wordt vandaag afgeleverd!
Geen contact met jullie te krijgen heb al wel 5 x gebeld geen gehoor jammer hoor
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, het pakket is vandaag afgeleverd!
27 mei 2024
Ik heb een verkeerde maat gekregen. In bestelde maat 98 maar 92 gekregen
28 mei 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
Nou jullie vragen feedback terwijl ik het product nog niet heb ontvangen
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, het pakket wordt vandaag afgeleverd!
24 okt 2023
Wacht al lang op bestelling en wordt totaal niet op de hoogte gehouden.
18 jan 2024
Bestelling komt erg laat De bestelling blijft op vertraagd staan….
16 nov 2023
Ik moet al beoordelen voordat mijn bestelling überhaupt binnen is.
22 okt 2023
Pakket is nooit aangekomen en de klantenservice is onbereikbaar.
1 okt 2023
Het pakketje is in Moordrecht geleverd ipv op mijn huisadres :/
5 mei 2024
Ik heb vorige week besteld en nog steeds niets ontvangen....
10 mei 2024

9 dagen en nog geen bestelling ontvangen

9 dagen geleden bestelling geplaatst en nog niets ontvangen
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Details over uw bestelling vindt u via e-mail!
9 nov 2023

Storing systeem

Tot drie keer toe is een bestelling niet goed doorgekomen.
5 nov 2023
Pak kwam beschadigd binnen. Telefoon werd niet opgenomen
14 okt 2023
na 1.5 week nog niets ontvangen of gehoord helaas...
18 okt 2023
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip en de levering staat gepland voor deze dagen!
Heb nog niets ontvangen, het wordt krap met de tijd

klantenservice slecht!

Product mooi maar klantenservice en retour slecht!
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Vind de details van uw aanvraag, via e-mail, de klantenservice werkt niet in het weekend! 😊
1 mei 2024
Nog steeds niet binnen. Nu bijna 2 weken verder….
2 mei 2024
22 mei 2024

Trage levering en slechte communicatie

Sneller leveren en communiceren over levering
24 mei 2024
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
17 nov 2023
Duurt heel lang voordat bestelling binnen is.
18 jan 2024
Nog niet ontvangen al week geleden besteld….