ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

715 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

1 jul 2024

prima, maar 2 minpunten.

De producten zijn over het algemeen heel fijn. Toch geef ik 3 sterren, vanwege de volgende 2 minpunten. Het is jammer dat er op de site geen klantbeoordelingen staan. Ik heb nu 2 dingen gekocht voor mijn dochters, die beide heel klein uitvallen en dus niet passen (zelfs mijn jongste dochter, past dat van mijn oudste niet). Andere kleren van Ielm in deze maat passen ze wel. Ander minpunt: retour.
1 jul 2024

Goed product wel langere levertijd dan aangegeven.

Je krijgt wat je besteld echter op de site werd een levertijd genoemd die op het moment dat er besteld was opeens langer was....dat was jammer, want daardoor hadden we het cadeautje niet op tijd binnen voor een verjaardag in Den Haag. Aangezien we uit de regio Zutphen komen was dat dus wel een enorme tegenvaller.....weer een nieuwe datum prikken zodat we dan wel met het cadeau kunnen komen
3 jul 2024
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
23 jul 2024

softshell pakken zijn ideaal

Jullie softshell pakken zijn echt een super uitvinding voor onze kinderen, die opgroeien op een boerderij en lekker veel buiten zijn. Bos, tuin, erf... ook als het wat natter weer is geweest of wat kouder is, die pakken zijn ideaal. Wij hebben ze al in 6 verschillende maten.
DD
D D.
Anna P
5 jul 2024
Super mooie pakken! Goede pakken, met leuke designs. Echt super blij mee. Hebben al eerder kleinere maten besteld, zo tevreden dat we nog eens 2 maten besteld hebben.
8 jul 2024
18 jul 2024

Wat kan beter en is goed

Een mail ter bevestiging gelijk na de bestelling. Een contact mailadres of telefoonnummer. Heel goed is dat op de dag van bezorging een SMS kwam.
18 jul 2024

Fantastische pakken maar de prijs is flink gestegen

Ik ben ontzettend tevreden over de leuke maar vooral handige pakken van Ielm. Jammer genoeg zijn ze behoorlijk duur geworden de laatste tijd.
27 jul 2024
Maten niet correct Hoewel ik enthousiast ben over de pakken, vallen de pakken heel groot uit. Nu dusdanig dat ik nog een pak moet kopen
24 jul 2024
Het inmiddels mijn zoon zijn 3e pak. Echt superblij mee, waterdicht en leuke designs. Ik raad het elk buiten spelend kind aan
22 jul 2024
Super mooie kwaliteit. Goede pasvorm. Kunnen we heerlijk buiten spelen met deze natte zomer.

Top!

Veel keus, en snel geleverd. Daarnaast vriendelijke en snelle klantenservice !
1 aug 2024
24 jul 2024
De goederen die ik al jaren bestel zijn top , levering gaat vlot .
9 jul 2024

Mooie pakken!

Mooie kwaliteit, veel keuze uit leuke designs en vlot in huis
10 jul 2024
23 jul 2024
Super fijne regenpakken, mooi design, maat klopt, blij mee!
18 jul 2024
Mooi waterdicht pakje voor onze dochter. Goede kwaliteit.
26 jul 2024
Super snelle en goede service en hele fijne kwaliteit!
20 jul 2024
Get rid of UPS. Their service is below your standards.
22 jul 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip en aarzel niet om voor elk verzoek contact met ons op te nemen via e-mail! Hartelijke groeten!
19 jul 2024
Snelle en duidelijk communicatie via website en mail.
24 jul 2024
Mooie pakken, goede kwaliteit, snelle verzending.
26 jul 2024
Fijne waterdichte pakken en snel geleverd!
27 jul 2024
Leuke kleuren en design. Kind heel blij