ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

713 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

19 jul 2024
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
19 jul 2024
1 jul 2024
30 jun 2024
1 jul 2024
21 jul 2024
Pakket is nog steeds niet geleverd. Vorige week vrijdag besteld, bedoeld om mee te nemen op vakantie. Inmiddels zijn we al op vakantie, levering UpS (zonder updates) staat nu gepland voor aanstaande maandag.
22 jul 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip en aarzel niet om voor elk verzoek contact met ons op te nemen via e-mail! Hartelijke groeten!
13 jul 2024
Ik heb het pakket niet ontvangen!
16 jul 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Neem dan even contact met ons op via de mail, wij regelen de bezorging met UPS omdat je afleveradres onvolledig was, je hebt het huisnummer gemist! Wij danken u voor uw begrip.
16 jul 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Neem voor eventuele ongemakken contact met ons op via e-mail! Wij danken u voor uw begrip.
13 jun 2024
Snelle levering en fijne voor communicatie dat pakket geleverd gaat worden. Buiten speel Pakken super fijn warm vooral de pakken met bij de handen en voeten waar een zwarte boord aan zit, met een kleine baby kan je het pak mooi groter kopen zodat je nog langer met pak kan doen. Mijn baby maat 74 kan maat 86 makkelijk al aan nu
17 jun 2024