ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

713 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

Netjes zoals de afspraak op tijd geleverd. Goed van te voren gecommuniceerd wanneer het er aan kwam. Heel fijn en ruim van te voren.

Tevreden klant!

Ik heb een softshell broek en een setje besteld. Mooi materiaal, blijft ook mooi na t wassen (nu enkele keren gedaan) heel tevreden!
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
LL
Lieke L.
Almelo
Super dat de nieuwe versie geen stof mouwen hebben en wel capuchon de reflectie op de rug hoeft van mij niet of bijvoorbeeld rondjes
Antwoord van ielm.nl
De softshell pakken van Ielm zijn echt super en we blijven ze kopen voor onze dochters, zodat we ze zorgeloos kunnen laten spelen.

Prima

Deze regenpakken zijn onmisbaar voor onze jongens. Heerlijk om mee buiten te spelen. Snelle verzending, product zoals omschreven.

Super buitenkleding

Snelle levering, betrouwbaar, buitenkleding zijn superfijne producten - eerder 2 pakken gekocht nu een broek, ben heel tevreden!
8 nov 2023
Fantastisch! Lekker buiten spelen zonder nat en koud te worden. Leuke printjes, zo kun je bij elk kind iets passends vinden.
17 feb 2024
Snelle levering en de kwaliteit van de softgel pakken zijn verbeterd. Goede kwaliteit stof en touwtjes door de capuchon.

Altijd geweldig

Wat valt er te zeggen? Paar maal bestellingen geplaatst. Altijd goed verzorgd en gestuurd. Artikelen altijd naar smaak.
10 okt 2023
Overzichtelijke site Duidelijke uitleg maattabel Duidelijke uitleg was voorschrifte Product ziet eruit als op de foto
Snelle levering, mooi pak, lekker warm. Misschien mis ik nog een paar knoopjes omdat ze de rits altijd open maakt ☺️
10 okt 2023

Bedankt

We zijn dol op de kwaliteit van dit buitenpak en de verscheidenheid aan kleuren. We zullen er zeker meer bestellen.
11 feb 2024
Het softshell pak werd voor de 2e maal snel geleverd en wordt alweer met veel plezier gedragen. Hele fijne pakken!
15 okt 2023
altijd fijne pakken, bestel ze al jaren voor de kids. Deze keer zit er een touwtje door de capuchon, super handig!
7 okt 2023
Fijne pakjes, mooie printjes. Al voor de tweede keer besteld hier en nooit problemen met verzending of levering.
Leuk product, verzending liep precies volgens de aankondiging. Dat laat niet zoveel ruimte voor verbetering :)
Antwoord van ielm.nl
Hele mooie waterdichte overal. Hele goede kwaliteit. Hij is heel ruim, ik zou een maatje minder kunnen nemen.
Antwoord van ielm.nl

Superleuke prints en snelle verzending

Ik heb al 4 bestellingen bij ze gedaan, altijd van hoge kwaliteit! Leuke prints en makkelijk in gebruik.

Goede kwaliteit en pasvorm

Er is veel keuze, de kwaliteit van de overalls is goed, ook de pasvorm is goed. Ideaal voor de herfst!

Super

Ruime keuze, goede prijs en fijne klantenservice! Inmiddels het 3e pak gekocht, wat een super dingen!