ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

713 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

Mooi product. Leuke prints. Had een fleece binnenkant nog wel wat warmer en comfortabeler gevonden.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
Mooie pakken, goed geleverd. In de aanbieding gekocht voor een heel leuk prijsje. Ben er blij mee!
31 okt 2023
Goede communicatie over de bestelling en levering. Jammer dat je €6,- verzendkosten moet betalen.

Fijn pak

Regenpak heeft in verhouding wat lange armen/ korte pijpen. Levering duurde lang, niet te volgen.
Fantastische pakken en in het verleden ook heel goed geholpen bij een klacht. Dik tevreden hier!
12 okt 2023
Mooie softshell overalls, snelle levering. Prijs is in de afgelopen jaren wel wat fors gestegen.
2 mei 2024
Heel fijn pak. Ondanks extra betalen voor snelle verzending duurt t nu al meer dan een week..
2 mei 2024
17 okt 2023

Goede service, Top!

Goede service, de collectie met sets zou ruimer mogen. Maar altijd veel plezier van de pakken!
Geweldige pakken, dit is mijn kleinzoon zijn derde pak. Na bestelling heel snel ontvangen.
5 okt 2023

Goede kwaliteit

Overzichtelijke site. Pakket kwam binnen aangegeven tijd aan. Ziet er degelijk en mooi uit.
Vlotte verzending en bezorging, product komt overeen met foto, vriendelijke mailwisseling
Antwoord van ielm.nl
De kinderen kunnen er vrij in bewegen ,het beschermt hun kleding die ze eronder dragen.
8 okt 2023
Prachtig pak ontvangen voor mijn kleindochter Sofie. Naam staat ook prachtig op het pak.
25 okt 2023
Het pak is ideaal! Mooie kwaliteit, leuke print en natuurlijk een leuke aanbieding.
De pakken zijn ontzettend fijn! De kleinste kan nu ook lekker buiten gaan ravotten.
11 okt 2023
Veel keus in dessins. Goed op de hoogte gebracht over de staat van de bestelling.

Fijne pakken

Het zijn fijne pakken waar mijn kind heerlijk in kan spelen. Ook als het regent.
Antwoord van ielm.nl
Snelle levering, goede kwaliteit pakjes, in alle maten tot nu toe voor onze kids!
MK
Marianne K.
Heemskerk
Bezorgdatum en tijd niet goed gecommuniceerd. Wel snelle levering, mooi product.
LS
L. S.
ASTEN
23 mrt 2024

Snelle verzending.

Snelle verzending en tijdsbestek wat gezegd was om af te leveren is ook gehaald.