Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.381 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.944 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

29 aug 2024
Super website👌🏻 Verzenden snel en verzendkosten zijn ook niet hoog… En je krijgt je geld heel snel terug als je kleding terug stuurt. Ook hebben ze bijna alle merken en zijn snel met afprijzen👍🏻
30 aug 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online

T-shirt

Ik was erg blij met jullie, jullie stuurden mijn bestelling meteen binnen een dag op en ik was erg blij met de t-shirts die jullie stuurden, bedankt voor alles.
5 sep 2024
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
LS
Leo S.
Delft
28 aug 2024

Werd middels mail goed geinformeerd en op de hoogte gehouden over de bestellingen!

Werd middels mail goed geinformeerd en op de hoogte gehouden over de bestellingen en het geheel is goed aangekomen en goed verpakt!!!
22 aug 2024
Snelle levering en goede kwaliteit, alleen is het afwachten hoe er met klachten wordt omgey.
23 aug 2024
Hallo, Bedankt voor je lieve beoordeling. Dat waarderen wij enorm. We zien je heel graag terug bij de volgende bestelling! Team Sans-Online

Prima bedrijf

Een broek besteld die ergens anders 20 euro duurder was en daarnaast snel geleverd werd.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat fijn te horen dat je tevreden bent over je bestelling! 😆 Wens je een fijne dag! Team Sans-Online
25 aug 2024
Bijzonder snelle levering, werkelijk top. Ik heb alleen masr zeer goede ervaringen.
26 aug 2024
Hey, Fijn om te lezen dat de bestelling snel geleverd is! Wij hopen je bij een volgende bestelling weer snel te kunnen helpen aan een leuke nieuwe items 😊 Fijne dag! Team Sans-Online
3 sep 2024
Heb zeer goede ervaringen de maten zijn correct en de bestelling zijn op tijd super

Prima service

Zelf foutje gemaakt met een bestelling, dat werd vlot en probleemloos verholpen.
Duidelijke site Volledig volgens afspraak geleverd en afgehandeld Perfect 👌
25 aug 2024
Prima levering. Mailtje kwam alleen in spam mail, dus opletten!
26 aug 2024
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
1 sep 2024
Ze doen wat is beloofd. Producten voldoen aan verwachtingen.
25 aug 2024
Snelle en correcte afhandeling en bezorging van de artikelen
26 aug 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Fijn dat je onze service zo hebt ervaren. Graag tot de volgende keer. Team Sans-Online
JG
Jeroen G.
Sint Hubert
1 sep 2024
Leuke acties en snelle verzending met lage verzendkosten.
2 sep 2024
Hallo, Bedankt voor je leuke review en woorden. Dat waarderen wij enorm. Tot de volgende keer. Team Sans-Online
Snelle levering en makkelijk te retourneren in de winkel
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je beoordeling🤗 Fijn dat je we bestelling snel konden leveren! We zien je heel graag snel weer. Team Sans-Online
2 sep 2024
Alles keurig netjes aangeleverd en bovendien erg snel.
3 sep 2024
Hey, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot snel! Team Sans-Online
28 aug 2024
Mooie sale aanbiedingen. Versturen kan wat lang duren
29 aug 2024
Hallo, Bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop👏 Tot snel! Team Sans-Online
HB
Henk B.
Rijssen
2 sep 2024
Snel besteld en geleverd; en voor een scherpe prijs
3 sep 2024
Snelheid van levering en terugbetaling na retour.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. We zien je heel graag snel weer een keer terug. Team Sans-Online
Snelle levering makkelijk retour zending echt top
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering. Graag zien we je terug bij de volgende bestelling😊 Team Sans-Online
26 aug 2024
Snelle levering, Mooi product. Gewoon zo doorgaan!
27 aug 2024