Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.369 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.952 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

31 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij worden hier erg blij van 😁 Graag tot een volgende bestelling. Team Sans-Online
31 jul 2024
Hallo, Wat fijn om deze mooie sterren te mogen ontvangen! Fijne dag 😊 Team Sans-Online
25 jul 2024
25 jul 2024
24 jul 2024
24 jul 2024
20 aug 2024

Jammer dat ik niet de juiste maat geleverd kreeg.

Omdat ik het zo'n fijne broek vind, bestel ik 4 broeken maat 36, merk button. 1 groene broek was niet op voorraad, 1 roze broek is een driekwart broek (dus te kort), 1 groene streepjesbroek is maat 34 (dus te klein) en 1 roze streepjesbroek is maat 38 (dus te groot) terwijl er op de bon maat 36 staat
14 aug 2024

geen reactie op of levering van één korte broek

Ik heb digitaal 2 korte broeken besteld. Ik kreeg keurig bericht dat er één toch niet leverbaar was en het betaalde bedrag daarvoor teruggestort. Maar de andere heb ik nooit ontvangen en ook niets over vernomen, maar wel betaald.
15 aug 2024
Goedemorgen, Wat ontzettend vervelend om te horen. Zou je hiervoor nogmaals contact willen opnemen met onze klantenservice? Ze helpen je heel graag verder! Team Sans-Online
9 aug 2024

Te hoge retourkosten.

Vind het prima om verzendkosten te betalen bij een bestelling, maar als je iets moet retourneren omdat bv de maat niet goed is vind ik niet dat je ook retourkosten moet betalen en zeker niet zoveel.
12 aug 2024
Goedemiddag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
20 aug 2024
Zelfde maat maar andere kleur van shirt gekocht voor m’n man , maar groot verschil in lengte . Klacht ingediend maar nog geen antwoord
21 aug 2024
Hi, Vervelend dat je een bestelling hebt ontvangen die niet correct is, excuses! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online.
21 aug 2024
iets retour sturen is voor de meeste mensen niet eenvoudig heb hulp aan iemand moeten vragen omdat het voor mij te moeilijk is
22 aug 2024
Hallo, Dat is vervelend om te horen! We zullen dit zeker meenemen voor in de toekomst. We hopen je nog wel een keer terug te zien! Team Sans-Online
8 aug 2024

Nog niet gekregen.

Ik hoop als ze het opsturen dat het nu in orde is. ben nog alrijd aan het wachten op de shorts.
15 aug 2024
Ik heb twee dezelfde polo s gekregen de vraag of ik om kan ruilen wordt niet beantwoord
15 aug 2024
Hallo, Wat ontzettend vervelend dat je geen reactie krijgt! Zou je hiervoor nogmaals contact willen opnemen met onze klantenservice? Ze willen je heel graag verder helpen. Team Sans-Online
29 jul 2024
Artikel met klacht gewoon omruilen alvorens weer een nieuwe te kopen…..
31 jul 2024
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
19 aug 2024

Onvriendelijk

Ik vond de benadering van de klantenservice niet heel vriendelijk.
20 aug 2024
Hallo, Wat ontzettend vervelend om te horen. Is het mogelijk om contact met onze klantenservice op te nemen? Ze willen dit graag met je bespreken. Team Sans-Online

Retourkosten 3,95€/ verzenden 1,95€

Retourkosten verlagen naar 1,95€. Was nu 6 € kwijt in totaal
21 aug 2024
Goedemorgen, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
5 aug 2024
nog niets gekregen - klacht ingediend
7 aug 2024
Goedemorgen, Ik zie dat de zending is afgeleverd op 30-07-2024. volgens de t&t van DHL. Wanneer je nog niets hebt ontvangen mag je even contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder! Team Sans-Online.
22 aug 2024