Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.373 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.948 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

29 aug 2024
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
25 aug 2024
Snelle levering.
26 aug 2024
1 sep 2024
vlotte service
2 sep 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
4 sep 2024
Zeer tevreden
5 sep 2024
Hallo, Wat fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling. Dat vinden wij heel leuk om te horen! We zien je heel graag de volgende keer. Team Sans-Online
4 sep 2024
Geen idee
5 sep 2024
Hallo, Wat fijn om deze mooie sterren te mogen ontvangen! Fijne dag 😊 Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij worden hier erg blij van 😁 Graag tot een volgende bestelling. Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je ⭐⭐⭐⭐⭐ Dat vinden wij ontzettend leuk. We zien je heel graag bij de volgende:) Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve beoordeling. Heel graag tot ziens! Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je 5 mooie sterren. Dat waarderen wij enorm! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je 5 mooie sterren. Dat waarderen we enorm. Graag tot snel! Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je 5 mooie sterren. Daar worden wij ontzettend blij van! We zien je heel graag snel weer een keer terug. Team Sans-Online