Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.373 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.948 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

26 jul 2024
Polo 's die ik besteld had waren mooi,2 stuks waren geen goede maat , retour gestuurd en verder prima afgehandeld had het geld vlot terug gekregen. Heb toch nog 2 polo 's besteld ,gr Co
31 jul 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Bedankt voor de review en graag tot ziens :) Team Sans-Online
2 aug 2024

Goeie klantenservice

Bedankt om de retourkosten terug te betalen na communicatie per mail over de fout op de website waardoor mijn jeans niet paste. Dit wordt sterk geapprecieerd.
8 aug 2024
Goedemiddag, Fijn te horen dat het is opgelost! Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
FR
Fenneke R.
GRONINGEN
31 jul 2024
Snelle levering. Leuke artikelen en handig dat het via Budbee kan. Je hoeft niet thuis te blijven voor de levering maar je haakt het zo uit het kluisje
1 aug 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Bedankt voor deze fijne beoordeling en graag tot ziens 😊 Team Sans-Online
26 jul 2024
Snelle levering! Wat tegenviel was dat er geen extra bescherming om het bestelde kledingstuk zat. Het zat alleen maar in de buitenverpakking.
31 jul 2024
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Graag tot ziens 😊 Team Sans-Online
17 aug 2024

Tevreden klant!

Bestel al jaren bij Sans. Leuke collectie. Supersnelle levering en retourbeleid ook goed geregeld en duidelijk.
20 aug 2024
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en heel graag tot ziens! Team Sans-Online
3 aug 2024
Makkelijk bestelling plaatsen, netjes verpakt geleverd maar helaas was het artikel te groot dus retour.
7 aug 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij waarderen dit enorm :) Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
AH
Anneke H.
Maasdijk
12 aug 2024
Snelle levering. Leuke kleding voor een leuke prijs. Kom zeker een keer naar de winkel. Nu 2x besteld
14 aug 2024
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
14 aug 2024
Snelle bezorging en netjes dat meteen geld teruggestort wordt wanneer het artikel niet naar wens is
15 aug 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
5 aug 2024

Mooie gevarieerde collectie kleding…

Mooie gevarieerde collectie merken kleding tegen leuke prijzen. Levering is altijd snel en op tijd.
7 aug 2024
Hey, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! :) Bedankt voor je beoordeling hiervan en graag tot ziens. Team Sans-Online.
3 aug 2024
Handig filter om kleding te filteren op de site. En het retourneren ging ook supersnel.
7 aug 2024
Hallo, Hartelijk dankt voor je super mooie beoordeling over ons! Graag tot ziens. Ik wens je nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
12 aug 2024
Prettige site, veel aanbod, mooie merken, makkelijk bestellen met fijne afhaalservice.
14 aug 2024
Hey, Wat fijn om te lezen dat je ons kledingaanbod mooi vindt! Dit maakt ons erg blij 😊 Graag tot ziens! Team Sans-online
TB
Trudy B.
Eemnes
7 aug 2024
Makkelijk dat de retour opgehaald wordt nadeel dat het €,495 kost maar begrijp het wel
8 aug 2024
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent over de service! Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online
6 aug 2024
Netjes en snel ontvangen. Daarna wel fftjes wachten voordat je je geld terugkrijgt
7 aug 2024
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering! Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online
15 aug 2024
Snelle levering tot nu toe alles goed afgehandeld Blijf zo door gaan
16 aug 2024
Hey, Fijn om te lezen dat de bestelling snel geleverd is! Wij hopen je bij een volgende bestelling weer snel te kunnen helpen aan een leuke nieuwe items 😊 Fijne dag! Team Sans-Online
11 aug 2024

Creditering na retourzending

Bestelde artikel was te klein, retour gestuurd en vlot het geld terug gestort.
14 aug 2024
Hallo, Bedankt voor je mooie beoordeling. We hopen je heel snel weer van nieuwe kleding te kunnen voorzien. Team Sans-Online
31 jul 2024
Geweldige service, ‘s morgens bestel, heb het ‘s avonds al vaak thuis!!👍👍👍👌
29 jul 2024
Alles is vlot verlopen met de hele zending zou niks veranderen heel goed
CV
Claire V.
Beltrum

Fijne winkel

Duidelijke website. Veel te kiezen. Snelle levering tegen lage kosten.
23 jul 2024
Bevalt goed! Eerste x besteld. Snelle levering, product als verwacht
24 jul 2024
Hey, Wat fijn om te horen dat wij je een passend artikel hebben kunnen leveren! Wij hopen op veel plezier van dit artikel en graag tot een volgende bestelling 😊 Team Sans-Online
13 aug 2024
Snelle levering, makkelijk uit de automaat te halen Mooie jurken