Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl
Beoordelingen:

2.401 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32.336 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

Meest relevante negatieve beoordeling

29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kleding is prima, o.a. merkkleding. Maar als je iets wilt omruilen dan moet je 3,95 betalen en een compleet nieuwe bestelling doen, datzelfde idem voor retourneren. Als je bestelling incompleet wordt geleverd, dan is het maar afwachten wanneer je deze ontvangt, je moet zelf telkens bellen voor info. Achteraf betalen is de beste optie want anders zul je waarschijnlijk ook achter je geld aanmoeten. Overigens moet je Billink ook bellen als iets is geretourneerd anders moet je de volledige factuur eerst betalen en dan weer op een creditering wachten., idem bij incomplete levering. Andere webshops zijn coulanter vwb bovenstaande en zal een reden zijn om elders te bestellen.
JS
Janny S.
Zaltbommel Niederlanden
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
6 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als het minder kon zijn dan 1 ster had ik dat gedaan. Een aantal producten besteld, helaas maar 1 ontvangen.. Na dit aangegeven te hebben wordt mijn e-mail adres geblokkeerd en wordt er geen actie ondernomen op mijn klacht.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Het retourbeleid is knudde, ik bestel nooit weer!

Het retourbeleid is knudde. Ik woon net over de grens in Duitsland. Mijn bestelling wordt wel kosteloos daarnaartoe gestuurd maar retour sturen kan niet, 3x gebeld met klantenservice tot ik te horen kreeg dat ik geen retourlabel kreeg en op eigen kosten retour moest sturen. Belachelijk! Ik bestel nooit weer!
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een winterjas besteld en 2 dagen later is er 20% korting op alle jassen. Hierover gebeld met de klantenservice. Hier kunnen en willen ze niets mee. De jas moet eerst retour gestuurd worden, (voor het retour sturen betaal je €3,95) en dan dezelfde jas opnieuw bestellen. Niet klantvriendelijk
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
8 dagen geleden
Hallo, Het spijt me te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Bedankt voor het delen van je feedback. Het is vervelend dat je niet tevreden bent met de klantenservice en de retourprocedure. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons gerust weten. Team Sans-Online
14 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Hoge retourkosten

Geen mogelijkheid tot achteraf betalen. Artikel van slechte kwaliteit. Hoge retourkosten, die op moment van bestellen niet inzichtelijk waren.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
15 okt 2024
Hallo, Het spijt ons te horen dat je deze ervaring hebt gehad. We waarderen je feedback en zullen dit zeker meenemen om onze service te verbeteren. Neem gerust contact met ons op als we je verder kunnen helpen. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven. Team Sans-Online
12 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er stond de broek valt groter uit dan normaal ,maar het was gewoon een skinny jeans en het zou een tapered jeans zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
14 okt 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback! 😊 Sorry dat de broek niet voldeed aan de verwachting. Mail zeker even naar onze klantenservice info@sans-online.nl. Ze kijken graag even met je mee! Team Sans-Online
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet duidelijk wanneer ik pakketje ga ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
2 dagen geleden
Hallo, Het spijt ons dat de levertijd onduidelijk is. We willen graag helpen dit op te lossen. Neem gerust contact op voor meer informatie over je pakketje! Team Sans-Online
18 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op de hoogte houden van achterstallige levering
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
10 dagen geleden
Hallo, Het spijt ons te horen dat de levering vertraagd is. We zullen je op de hoogte houden van de status. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt! Team Sans-Online
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren. Ik wacht al 2 weken op 1 trui
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
3 dagen geleden
Hallo, Het spijt ons te horen dat je al zo lang op je groene polo wacht. We begrijpen dat dit frustrerend is. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice via e-mail info@sans-online.nl ; zij helpen je graag verder en kijken mee naar je bestelling. Team Sans-Online
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Gaat altijd fout met post tis verrassing of het goed komt krijg wel antwoord per mail

Gaat altijd fout
Beoordeling melden
29 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen bevestiging, geen pakketje, geen status...

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gehad. Na een vraag aan de klantenservice kreeg ik het antwoord dat ik binnen 3 tot 5 werkdagen een track en trace code zou krijgen. Er zijn 5 werkdagen inmiddels voorbij en ik heb nog niets gezien. Geen track en trace code, geen e-mail met daarin de status van de bestelling dat het bijv. langer duurt, geen pakketje in mijn brievenbus... dus tot nu toe niets gezien en gehoord. Wel geld betaald, dus ik ben benieuwd of dit nog wel goed komt.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
30 sep 2024
Hi, Wat ontzettend vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen, excuses! Zou je hiervoor nog een keer contact willen opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl? Ze willen je hier heel graag bij helpen! Team sans-Online.
18 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nooit ontvangen Zal dan wel niet helemaal de schuld zijn van Sans, echter ook niet echt vaart met een oplossing
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
19 sep 2024
Hi, Wat ontzettend vervelend dat je geen bestelling hebt ontvangen. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online.
3 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retourzending

Veel werk om retour te zenden. Portokosten hoog. Bijna net zoveel als product zelf. Maat klopte niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
4 sep 2024
Goedemiddag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
5 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afspraken die telefonisch zijn gemaakt met medewerker Sans nakomen
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
10 sep 2024
Hi, Wat ontzettend vervelend om te horen! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online.
28 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
30 sep 2024
Hi, Vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen, excuses! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online.
20 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Broek was kapot, blouse niet compleet
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
23 sep 2024
Hallo, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je een klacht hebt over de bestelling! Uiteraard willen wij dit graag netjes met je oplossen, hiervoor zouden wij enkel wel graag een aantal foto's ontvangen. Is het mogelijk om deze te sturen naar Info@sans-online.nl? Zo ja, ontvangen wij deze graag ter beoordeling. Wij gaan dit uiteraard z.s.m. voor je beoordelen, je krijgt hier een terugkoppeling van per mail. Team Sans-Online
14 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

geen reactie op of levering van één korte broek

Ik heb digitaal 2 korte broeken besteld. Ik kreeg keurig bericht dat er één toch niet leverbaar was en het betaalde bedrag daarvoor teruggestort. Maar de andere heb ik nooit ontvangen en ook niets over vernomen, maar wel betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
15 aug 2024
Goedemorgen, Wat ontzettend vervelend om te horen. Zou je hiervoor nogmaals contact willen opnemen met onze klantenservice? Ze helpen je heel graag verder! Team Sans-Online
20 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zelfde maat maar andere kleur van shirt gekocht voor m’n man , maar groot verschil in lengte . Klacht ingediend maar nog geen antwoord
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
21 aug 2024
Hi, Vervelend dat je een bestelling hebt ontvangen die niet correct is, excuses! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online.
27 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Andere bezorger nemen. DHL kan mijn huisadres niet eens vinden. En stuurt direct het pakketje retour...
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
28 aug 2024
Hi, Vervelend dat je niks hebt ontvangen! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online.
24 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Super ingewikkeld om retour te sturen en ook duur.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
26 aug 2024
Hallo, Wat vervelend om te horen! We hebben onze retourprocedure zo duidelijk mogelijk op de site gezet. Daarnaast zijn er een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
5 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
nog niets gekregen - klacht ingediend
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
7 aug 2024
Goedemorgen, Ik zie dat de zending is afgeleverd op 30-07-2024. volgens de t&t van DHL. Wanneer je nog niets hebt ontvangen mag je even contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder! Team Sans-Online.