Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
25 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik had van een kennis gehoord over deze site.
Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend.
Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel.
Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven.
Goede en betrouwbare site.
De kleding is prima, o.a. merkkleding.
Maar als je iets wilt omruilen dan moet je 3,95 betalen en een compleet nieuwe bestelling doen, datzelfde idem voor retourneren.
Als je bestelling incompleet wordt geleverd, dan is het maar afwachten wanneer je deze ontvangt, je moet zelf telkens bellen voor info.
Achteraf betalen is de beste optie want anders zul je waarschijnlijk ook achter je geld aanmoeten.
Overigens moet je Billink ook bellen als iets is geretourneerd anders moet je de volledige factuur eerst betalen en dan weer op een creditering wachten., idem bij incomplete levering.
Andere webshops zijn coulanter vwb bovenstaande en zal een reden zijn om elders te bestellen.
Niet mee eens om terug zending kosten te moeten betalen en dat het retour product betaalde prijs niet direct terug gestort wordt. Laatste keer dat ik waarschijnlijk iets bij jullie bestel
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
10 dagen geleden
Hallo,
Het spijt ons te horen dat je ontevreden bent over de retourkosten en het terugbetalingsproces. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en waarderen je feedback.
Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen.
Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk.
We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven!
Team Sans-Online
5 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
slechte zichtbaarheid bestelstatus
Er is geen goede zichtbaarheid in bestelstatus wanneer je meerdere items besteld en het uit (schijnbaar) 2 magazijnen moet komen. De tweede levering duurde erg lang en nergens is hiervoor een verwachting zichtbaar. Vervolgens wordt je wel snel en correct geholpen wanneer je er naar vraagt, maar het zou zoveel schelen als het zichtbaar zou zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
7 okt 2024
Hallo,
Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren😢
Het klopt inderdaad dat je de Track & Trace ontvangt op het moment dat de artikelen met een langere levertijd zijn verzonden.
We zullen je feedback zeker meenemen voor de toekomst.
We zien je graag nog een keer terug.
Team Sans-Online
13 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bevoorrading beter up to date houden.
Adverteren en bestellen en dan is het niet voorradig. Dat moet gewoon up to date zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
14 okt 2024
Hallo,
Bedankt voor je feedback! 🙏 We begrijpen hoe frustrerend dat is. We werken eraan om onze voorraad beter up-to-date te houden. We waarderen je input!
Team Sans-Online
17 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
2 x verzendkosten betaald slechte service
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
18 okt 2024
Hallo,
Wat vervelend om te horen dat onze service niet naar wens is geweest.
We willen dit graag voor je oplossen.
Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen!
Team Sans-Online
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
3 dagen geleden
Hallo,
Het spijt ons te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je feedback en willen graag begrijpen hoe we het beter kunnen doen. Neem gerust contact met ons op!
Team Sans-Online
11 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
14 okt 2024
Hallo,
Bedankt voor je feedback.
Jammer dat het niet helemaal naar verwachting was.
We horen graag hoe we kunnen verbeteren! 🙂
Team Sans-Online
10 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
14 okt 2024
Goedendag,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je aankoop.
Zou je hiervoor een mail kunnen sturen naar Info@sans-online.nl?
Dan kijken we graag wat we voor je kunnen doen.
Team Sans-Online
4 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 sep 2024
Hallo,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent!
Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl.
Wij helpen je graag verder!
Team sans-Online.
20 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Jammer dat ik niet de juiste maat geleverd kreeg.
Omdat ik het zo'n fijne broek vind, bestel ik 4 broeken maat 36, merk button.
1 groene broek was niet op voorraad, 1 roze broek is een driekwart broek (dus te kort), 1 groene streepjesbroek is maat 34 (dus te klein) en 1 roze streepjesbroek is maat 38 (dus te groot) terwijl er op de bon maat 36 staat
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
21 aug 2024
Hi,
Vervelend dat je een bestelling hebt ontvangen die niet correct is, excuses!
Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl.
Wij helpen je graag verder!
Team sans-Online
9 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Te hoge retourkosten.
Vind het prima om verzendkosten te betalen bij een bestelling, maar als je iets moet retourneren omdat bv de maat niet goed is vind ik niet dat je ook retourkosten moet betalen en zeker niet zoveel.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
12 aug 2024
Goedemiddag,
Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen.
Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk.
Team Sans-Online.
21 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
iets retour sturen is voor de meeste mensen niet eenvoudig heb hulp aan iemand moeten vragen omdat het voor mij te moeilijk is
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
22 aug 2024
Hallo,
Dat is vervelend om te horen!
We zullen dit zeker meenemen voor in de toekomst.
We hopen je nog wel een keer terug te zien!
Team Sans-Online
Ik hoop als ze het opsturen dat het nu in orde is.
ben nog alrijd aan het wachten op de shorts.
Beoordeling melden
15 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb twee dezelfde polo s gekregen de vraag of ik om kan ruilen wordt niet beantwoord
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
15 aug 2024
Hallo,
Wat ontzettend vervelend dat je geen reactie krijgt!
Zou je hiervoor nogmaals contact willen opnemen met onze klantenservice?
Ze willen je heel graag verder helpen.
Team Sans-Online
19 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Onvriendelijk
Ik vond de benadering van de klantenservice niet heel vriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
20 aug 2024
Hallo,
Wat ontzettend vervelend om te horen.
Is het mogelijk om contact met onze klantenservice op te nemen?
Ze willen dit graag met je bespreken.
Team Sans-Online
8 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
12 aug 2024
Hi,
is er iets misgegaan? Kunnen we je ergens bij helpen?
Je mag altijd een mail sturen of even bellen naar onze klantenservice.
Ze kijken graag even met je mee!
Team Sans-Online
13 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Drie t shirts goed goed vierde veel te groot moet je betalen voor retourtje sturen.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
15 jul 2024
Goedemiddag,
Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen.
Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk.
Team Sans-Online.
6 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 jul 2024
Hi,
is er iets misgegaan? Kunnen we je ergens bij helpen?
Je mag altijd een mail sturen of even bellen naar onze klantenservice.
Ze kijken graag even met je mee!
Team Sans-Online
8 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
slechte kwaliteit !
Trui besteld bij Sans na 1 x wassen op 30 graden de trui helemaal pillig. Gewoon niet meer te dragen. Foto doorgestuurd waar ik als antwoord krijg dat pillen niet als klacht gezien wordt ?!
Antwoord sans :
Klachten over pillen worden daarom ook helaas niet als klacht gezien. Wol is het meest gevoelig voor pillen, maar ook acryl, polyester en viscose zijn 'pluisgevoelige' stoffen pilling.
Tegen
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 jan 2024
Hallo,
Bedankt voor je reactie.
Helaas kunnen wij geen garantie bieden op onze pillen vanwege de complexe aard van de stof. Individuele reacties en variabelen zoals bewaaromstandigheden beïnvloeden de resultaten. Het is geen stof defect of een fout van het artikel.
Op onze website proberen wij dit ook altijd zo transparant en duidelijk mogelijk te weergeven: https://www.sans-online.nl/inspiratie/pilling/
Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Team Sans-Online
14 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Niets ontvangen
Helaas nog steeds niet
ontvangen, enkel 8 april een mail dat momenteel niet voorradig is, maar wel op voorraad komt. Daarna niets meer vernomen. Er is al enige tijd een pakket door Sans aangemeld bij DHL. Echter geen bezorgdatum bekend.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
17 apr 2024
Hallo,
Wat vervelend om te horen dat je artikel niet is bezorgd.
Echter was op het moment van bestellen het artikel niet meer voorradig dus is deze voor je besteld.
Ik zie dat het pakket vandaag naar je zal worden verstuurd en deze mag je dus binnenkort in huis verwachten.
Excuses voor het ongemak.
Team Sans-Online
Prijzen kloppen niet in de webshop op het kaartje staat een goedkopere prijs als waar je het online voor koopt.
Het is geen mega verschil maar toch klopt het niet bestellen kost geld en terugsturen ook
Dus dat geld ben je al kwijt
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 mrt 2024
Hallo,
Bedankt voor je beoordeling, wij begrijpen dat de verschillende prijzen verwarrend kunnen zijn.
De prijzen op onze website zijn de meest actuele prijzen van onze producten, het kan helaas voorkomen dat de prijzen op onze website hoger uitkomen dan de prijs die op het kaartje van het artikel weergeven wordt. Dit omdat helaas elk jaar alle prijzen stijgen en dit ook effect heeft op onze kosten.
Het spijt me dan ook je niets anders te kunnen melden.
Team Sans-Online