Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
25 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik had van een kennis gehoord over deze site.
Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend.
Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel.
Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven.
Goede en betrouwbare site.
De kleding is prima, o.a. merkkleding.
Maar als je iets wilt omruilen dan moet je 3,95 betalen en een compleet nieuwe bestelling doen, datzelfde idem voor retourneren.
Als je bestelling incompleet wordt geleverd, dan is het maar afwachten wanneer je deze ontvangt, je moet zelf telkens bellen voor info.
Achteraf betalen is de beste optie want anders zul je waarschijnlijk ook achter je geld aanmoeten.
Overigens moet je Billink ook bellen als iets is geretourneerd anders moet je de volledige factuur eerst betalen en dan weer op een creditering wachten., idem bij incomplete levering.
Andere webshops zijn coulanter vwb bovenstaande en zal een reden zijn om elders te bestellen.
Onduidelijk op website over retour vanuit België en heel duur!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
10 dagen geleden
Hey,
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat de informatie over retourzendingen vanuit België onduidelijk is en dat je de kosten hoog vond. We waarderen je input en zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Hopelijk geven we je in de toekomst een betere ervaring!
Team Sans-Online
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Nette levering , alleen gedoe om retour label uit te printen .
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
8 dagen geleden
Hallo,
Dank je voor je feedback! Fijn dat de levering netjes was, het retourlabel hoef je daar in tegen niet uit te printen. Deze kun je laten scannen door een DHL medewerker. Als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten!
Team Sans-Online
15 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Het retourproces is onhandig als je geen printer hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
15 okt 2024
Hallo,
Dank je voor je feedback! je hoeft bij ons geen label te printen; je kunt gewoon de QR-code gebruiken. Hopelijk maakt dat het retourproces gemakkelijker voor je! Als je nog meer vragen hebt, laat het ons gerust weten. 😊
Team Sans-Online
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
10 dagen geleden
Hallo,
Bedankt voor je feedback en de 3 sterren! We waarderen je opmerkingen en horen graag wat we kunnen doen om je ervaring te verbeteren. Hopelijk zien we je snel weer! 😊
Team Sans-Online
26 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Dat een retour niet hoeft uitgeprint.
Dat houdt mij tegen om wat te kopen,wat ik erg jammer vind.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
27 sep 2024
Hi,
Bedankt voor je feedback!
Wij nemen dit mee voor de toekomst.
Team Sans-Online
20 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Retourkosten 3,95€/ verzenden 1,95€
Retourkosten verlagen naar 1,95€. Was nu 6 € kwijt in totaal
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
21 aug 2024
Goedemorgen,
Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen.
Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk.
Team Sans-Online.
21 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
22 aug 2024
Hey,
Bedankt voor je mooie sterren!
Deze maken ons erg blij 🙂
Team Sans-Online
20 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
21 aug 2024
Hallo,
Bedankt voor je ⭐⭐⭐⭐
Daar worden wij ontzettend blij van.
We zien je heel graag nog een keer terug!
Team Sans-Online
15 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Retour beleid ingewikkeld met downloaden en kostbaar weer 3,95 dit houd mij volgende wrs tegen om te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
16 jul 2024
Goedemiddag,
Wat vervelend dat je het retourneren zo hebt ervaren!
Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen.
Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk.
Alle informatie over het retourneren is te vinden op de site: https://www.sans-online.nl/retour/
Team Sans-Online.
29 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Artikel met klacht gewoon omruilen alvorens weer een nieuwe te kopen…..
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
31 jul 2024
Hi,
Bedankt voor je feedback!
Wij nemen dit mee voor de toekomst.
Team Sans-Online
4 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
€3,95 retourkosten om een item terug te sturen.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 jul 2024
Goedemorgen,
Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen.
Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk.
Team Sans-Online.
8 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 jul 2024
Hallo,
Bij deze bestelling is er gekozen voor de leveroptie ‘Geen stress’.
Deze optie is gratis boven de 95,-, en het pakket wordt binnen 1 – 3 werkdagen verzonden.
Mocht je een iets snellere levering willen, dan kun je in het vervolg het beste voor een andere leveroptie kiezen.
Een snellere bezorgoptie is vaak wel iets duurder.
Team Sans-Online
3 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Goed
Beoordeling melden
1 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
2 aug 2024
Hey,
Bedankt voor je beoordeling!
Team Sans-Online
De kleding is prima, o.a. merkkleding.
Maar als je iets wilt omruilen dan moet je 3,95 betalen en een compleet nieuwe bestelling doen, datzelfde idem voor retourneren.
Als je bestelling incompleet wordt geleverd, dan is het maar afwachten wanneer je deze ontvangt, je moet zelf telkens bellen voor info.
Achteraf betalen is de beste optie want anders zul je waarschijnlijk ook achter je geld aanmoeten.
Overigens moet je Billink ook bellen als iets is geretourneerd anders moet je de volledige factuur eerst betalen en dan weer op een creditering wachten., idem bij incomplete levering.
Andere webshops zijn coulanter vwb bovenstaande en zal een reden zijn om elders te bestellen.
Beoordeling melden
7 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakket is door DHL teruggestuurd. Omdat ik zou verhuisd zijn of niet thuis zijn, terwijl het pakket in de brievenbus kan. En verhuisd klopt ook niet, omdat ik reeds meerdere pakketten van DHL mocht ontvangen op dit adres. 3 juni contact gehad met Sans. Deze zou als het binnen was direct weer doorsturen naar mij. 7 juni weer contact gehad bleek de te zijn uitverkocht. Vreemd!!! Het zou toch weer opgestuurd worden!!!!!
Helaas Sans 1 keer, maar niet weer.
Een shirtje besteld en verzendkosten betaald. Mijn shirtje viel veel groter uit dan normaal voor die maat. Een retourbon aangemaakt met verzend kosten en wegbrengen om te verzenden. Opnieuw het shirtje besteld en weer verzendkosten betaald. Ik ga voortaan naar een winkel, dat werkt veel beter.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
31 mei 2024
Hi,
Bedankt voor je feedback!
Wij nemen dit mee voor de toekomst.
Team Sans-Online
10 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering was prima. Maar kosten in rekening brengen voor retourneren hoeft dan weer niet. Daarnaast werd een overhemd zonder verpakking geleverd, dus gewoon los in de zak. Kleding hoort gewoon fatsoenlijk ingepakt te zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
11 apr 2024
Hallo,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij begrijpen dat de extra kosten hiervoor niet altijd fijn zijn, belangrijk om te begrijpen is wel dat wij zo de kosten voor het artikel zelf zo laag mogelijk kunnen houden, helaas is dit niet overal het geval.
Vandaar onze keuze om deze kosten wel transparant te houden.
Team Sans-Online
25 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
De producten hebben een goede prijs, maar verschillen snel van prijs (misschien een dagprijs?) Ook vind ik het jammer dat de bezorgkosten en retour kosten zelf gedragen moeten worden.