smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.449 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.492 beoordelingen in totaal

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

VEEL TE DUUR!!

Jammer dat het bestelde hoesje bij Bol ongeveer €15 goedkoper is… Mijn eigen fout, oké, maar kom op.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lau, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ben je ervan op de hoogte dat er bij Bol meerdere aanbieders zijn? Ik heb de prijs nagekeken waar wij het op Bol voor aanbieden en dat is hetzelfde als waarvoor jij het bij ons besteld hebt. Bol heeft veel aanbieders en iedereen mag een product aanbieden voor de prijs welke hij/zij wil. Ook heeft Bol vaak aanbiedingen en helaas kunnen wij niet altijd mee gaan in deze prijzen. Het staat je vrij het product te retourneren en ergens anders te bestellen, maar helaas is zoveel korting geven op deze hoes voor ons niet mogelijk. Indien gewenst kunnen we je wel tegemoetkomen met een korting welke je kunt gebruiken op je volgende bestelling. Mocht je deze wensen te ontvangen kun je reageren op de mail welke ik je gestuurd heb. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 jul 2023
Lang moeten wachten en de oortjes niet echt tevreden over, moeilijk Bluetooth verbinding mee te maken
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sabine, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten dan verwacht en je wat moeilijkheden hebt met het verbinden van de oortjes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een verdere uitleg kunt geven van het probleem met de oortjes en we je hier verder mee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 jul 2023
Grote keuze, echter trage verzending naar Belgie zelfs indien je extra betaalt voor snelle bezorging.
6 jul 2023
Beste Yves, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je bestelling vertraging op heeft gelopen ondanks dat je voor een snellere manier van bezorging gekozen hebt. Helaas heeft Bpost door de staking vertraging opgelopen en is dit niet in een dag weggewerkt. Ondanks dat we hier geen invloed op hebben, vinden we dit wel erg vervelend voor je en hebben we de verzendkosten die je gemaakt hebt gecrediteerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Zeggen voor 21.00 bestellen volgende dag in huis leugens!! Ik heb verdorie een week moeten wachten
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dionne, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Super vervelend om te horen dat jouw bestelling er een week over heeft gedaan. Dat is natuurlijk niet hoe het hoort! Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
5 aug 2023
Dat sluitingen goed zijn. Geen losse magneetjes aan mijn tablet. Sluiting mobiel goed dicht gaat .
9 aug 2023
Beste Ria, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de sluiting. Echter is het mij niet duidelijk waarom je ons met 2 sterren beoordeeld hebt. Om deze reden heb ik je een mail gestuurd. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat hier de reden van is en wij je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
24 jul 2023
het hoesje ruikt heel er chemisch waar ik misselijk van word misschien een ander produkt gebruiken
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Albers, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de hoes chemisch ruikt en je hier misselijk van wordt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Momenteel bestelling nog niet ontvangen maar wel al goede feedback van de klantendienst gekregen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nele, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestellig nog niet hebt ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de aresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Mooi hoesje maar je bent direct ingeschreven voor de nieuwsbrief en uitschrijven lijkt onmogelijk
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste John, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de hoes welke je bij ons besteld hebt. Jammer dat er onduidelijkheid is over het inschrijven voor onze nieuwsbrief. Bij het plaatsen van de bestelling staat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief standaard aan. Uiteraard kun je deze uitzetten, zodat je niet wordt ingeschreven. Wellicht is het je niet opgevallen en ben je daarom ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Ik heb het nagekeken en heb gezien dat je al bent uitgeschreven hiervoor. Ik heb je mailadres voor de zekerheid uit het bestand verwijderd. Mocht je een nieuwe bestelling bij ons plaatsen en geen nieuwsbrieven wensen te ontvangen, zet het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief dan even uit, zodat je niet opnieuw ingeschreven wordt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
18 jul 2023

Uitgang niet compatibel

De usb uitgang was niet zoals aangegeven compatibel met mijn Samsung apparaat, zoals vermeld was
1 aug 2023
Beste René, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het product niet compatibel is met jouw Samsung toestel. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het voor je na kunnen gaan en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
niet meerdere ( 4) herinneringen sturen dat betalingniet gedaan is , terwijl dit wel is gebeurd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er sprake is van een misverstand. We hebben meerdere bestellingen van je ontvangen, maar maar 1 betaling. Je hebt geen mail ontvangen van de bestelling welke betaald is, maar van de andere bestellingen welke niet voldaan zijn. Wellicht is het je niet opgevallen, maar deze hebben andere ordernummers. We vinden het spijtig dat hier verwarring door is onstaan, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 aug 2023

Apple hoesje maar knoppen klikken werkt niet goed

Hoesje moet van Apple zijn, maar ik kan de knoppen nauwelijks aanklikken. Ook twee weken later.
9 aug 2023
Beste Frederique, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je de knoppen niet goed in te drukken zijn als de hoes om je toestel zit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Product niet voorradig. Betaald maar geen mail of melding. Wel teruggestort op mijn rekening
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Conny, Bedankt voor je review. Wat jammer dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Af en toe komt het een keer voor dat een laatste product als "op voorraad" staat aangegeven op de site en er twee klanten vrijwel tegelijk dit laatste artikel bestellen. Daar er maar 1 artikel op voorraad is, wordt de bestelling van de klant welke als eerste de bestelling heeft afgerond verzonden en ontvangt de ander normaal gesproken een bericht dat het niet meer op voorraad is en wordt het aankoopbedrag gecrediteerd. Daar het om een heel klein tijdsbestek gaat kunnen we dit helaas momenteel niet oplossen. Is het tijdsbestek groter dan wordt er voor het afronden van de bestelling aangegeven dat het product niet meer op voorraad is. Kan het zijn dat de mail bij de ongewenste berichten terecht is gekomen? Dit horen we vaker van klanten. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
9 jul 2023
Product binnen gehad maar geen duidelijke informatie over de bezorging (geen track and trace)
12 jul 2023
Beste Jeffrey, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er onduidelijkheid is over de tracing. Je hebt gekozen voor de gratis verzendoptie welke per brievenbuspost verzonden is. Hiervan is geen accurate tracing beschikbaar, vandaar dat je deze ook niet ontvangen hebt. Wanneer je kiest voor verzending per pakketpost, zul je deze wel ontvangen en kun je de bestelling wel volgen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
PK
Paul K.
Alkmaar
Goed geregeld ,maar een hele kleine beschadiging. Niet de moeite genomen deze te retouneren.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Paul, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over hoe dingen bij ons geregeld zijn. Jammer om te lezen dat je product een kleine beschadiging heeft. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan de hand van de foto de schade kunnen beoordelen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
15 jul 2023
Ik vind de afhandeling van mijn klacht heel goed, maar het artikel ver beneden verwachting.
6 jul 2023
Het hoesje is van matige kwaliteit. Heel slap en de magneet van het hoesje werkt totaal niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sjack, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Afwerking Macbook hoes was minder

Afwerking van mn Macbook hoes was wat minder. Had graag echte foto's van het product gewild.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Whitley, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de afwerking van de hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je me een foto kunt sturen van het ontvangen product en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
30 jun 2023
Hoesje zelf is goed, maar de sluiting van de cover is te ruim waardoor deze niet goed sluit
4 jul 2023
Beste F. Klaassen, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je over het algemeen tevreden bent over de hoes. Jammer dat de sluiting wat ruim is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
11 feb 2024
Hoesje werkt niet aan en uit knop alleen te gebruiken na een stukje papier ervoor te doen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Roosenboom, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De levering was prima maar de uitvoering van een hoesje met foto is minder mooi dan gedacht
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemorgen mevrouw van Deursen, Bedankt voor je review. Top dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Jammer dat de bedrukking niet naar wens is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kan sturen van het ontvangen product samen met een kleine uitleg en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl