smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.740 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.259 beoordelingen in totaal

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

7 sep 2023

hoesje en screenprotector gaan niet samen.

hoesje en screenprotector besteld voor Samsung smartphone. Hoesje zit zo strak over de smartphone dat de dikke screenprotector terug los komt van het scherm. 16 euro van de screenprotector voor de vuilbak.
21 sep 2023
Beste Erik, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je hebt gekozen voor een Edge to Edge screenprotector, deze bedekt het scherm van rand tot rand. Wanneer je deze gebruikt in combinatie met een hoes die ook de randen bedekt is er te weinig ruimte en kan de hoes de screenprotector van het scherm drukken. Om deze reden raden we bij het gebruik van een hoes de Case Friendly screenprotectors aan. Bij de specificaties van de screenprotectors is aangegeven of deze het scherm wel of niet volledig bedekt. Welllicht is het je niet opgevallen, maar wel handig om te weten voor de volgende screenprotector die je besteld. Ik heb je een mail gestuurd en vind het fijn dat je hierop gereageerd hebt, zodat we je advies kunnen geven welke screenprotectors je wel kunt combineren met je hoes en je daarnaast een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 jul 2023
Nadat ik bestelling plaatste en betaald hat kreeg ik binnen half uur een betalings herrinnering daar ben ik niet blij mee dit heeft mij doen besluiten de volgende keer ergens anders mijn product te kopen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kees, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat er verwarring is onstaan. Soms komt het voor dat een bestelling dubbel bij ons binnenkomt, dit is meestal wanneer iemand een bepaald punt in het bestelproces voorbij is en vervolgens nog even teruggaat om bijvoorbeeld een vergeten kortingscode in te vullen of de adresgegevens extra te checken. Daar het bepaalde punt dan nogmaals gepasseerd wordt wordt er een nieuwe bestelling aangemaakt. Soms lijken de ordernummer op elkaar waardoor het niet opvalt dat het een ander ordernummer heeft. De betaalde bestelling wordt dan verzonden en wanneer de andere bestelling niet voldaan wordt wordt deze automatisch geannuleerd. Ik heb gezien dat mijn collega hier een uitleg over gegeven heeft. Hopelijk zal het niet meer voorvallen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De bookcase viel tegen voelde plastic aan . De houder waar de telefoon in moet geeft geen bescherming voor de zijkant . In het verleden een leren hoesje van Selencia besteld dat was een prima bookcase .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Roos, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bestelde hoes. Ik heb het voor je nagekeken en de hoes zelf is gemaakt van leer. Alleen de houder waar je je toestel in klikt is gemaakt van plastic en deze heeft een uitsparing voor de knoppen aan de zijkant, zodat de knoppen goed toegankelijk zijn. Verder bied de houder volledige bescherming aan de zijkanten. Zoals in het mailcontact is aangegeven mag je het product retour melden wanneer je terug bent van vakantie, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
24 aug 2023
De magneet van het buitenhoesje is niet sterk genoeg dat wanneer je loopt hij soms ineens op de grond ligt. Niet heel veilig dus met je pasjes en geld erin. Verder was het wel goed en snel verstuurd.
28 aug 2023
Beste Marlous, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent afgezien van de magneet van de hoes. Ik snap je gevoel hierbij. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Mijn bestelling is nooit aangekomen. Volgens PostNL is de zending niet aangemeld. Voor de klantenservice wil ik wel 4 sterren geven. Zij hebben me goed geholpen en ik heb het geld snel terug gekregen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marina, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat jij je bestelling nooit ontvangen hebt, en dat volgens PostNL deze nooit is aangemeld. Ik heb je bestelling bekeken, en ik zie dat deze per brievenbuspost verzonden is, daar je voor de gratis verzending gekozen hebt. De track and trace van brievenbuspost is helaas niet accuraat. Ook zie ik inderdaad dat wij je inmiddels verder hebben geholpen. Ik zou je graag nog extra tegemoet willen komen voor het ongemak dat je ervaren hebt, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
15 sep 2023
Telefoon past prima maar de rechterkant zitten 2 vakken van dun materiaal en iets plakkerigs waardoor al mijn pasjes plakkerig aanvoelen en er lastig uit te halen zijn. Hij oogt daardoor erg goedkoop
21 sep 2023
Beste Corrie, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
14 jul 2023
De maat was niet goed en wilde een ander hoesje dus omruilen maar het duurde 5 dagen voor er een nieuwe code kwam en daarna kon omruilen, dus maar ergens anders gekocht. Nu heb ik een tegoed helaas.
25 jul 2023
Beste Diana, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het retour proces niet helemaal soepel is verlopen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, George Smartphonehoesjes.nl
Ik heb het hoesje pas en nu is er al daar waar je hem opent een beschadiging (scheurtje) aan de bovenkant . Het is dus niet sterk. Met mijn vorige hoesje is dat na jaren gebruik nog niet het geval!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Hanneke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de hoes nu al schade heeft. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Al eerder een stylus gekocht bij dit bedrijf. Prima product! Helaas geen tips meer, deze kunnen niet worden nabesteld. Dus: nieuwe stylus besteld (zelfde merk), product van veel mindere kwaliteit.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mark, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je minder blij bent met de nieuwe stylus pen als met de oude. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bescherm hoesje was binnen 2 dagen stuk. Ik heb hier meer dan 20 euro voor betaald. Beetje jammer. Daarnaast wordt er niet aangegeven dat vingerprint niet meer werkt hiermee. Vind ik misleidend.
27 sep 2023
Beste Joyce, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen. De functie van een screenprotector is het beschermen van je scherm. Wanneer een toestel valt of stoot kan de screenprotector hierbij zelf wel kapot gaan of barsten. Eigenlijk heeft het product dan wel zijn werk gedaan daar het scherm van je toestel nog heel is. Het klopt inderdaad dat de vingerafdrukscanner niet werkt wanneer deze screenprotector op het scherm bevestigd is. Bij de specificaties van alle screenprotectors staat aangegeven of het product wel of niet werkt met de vingerafdrukscanner. Daar niet iedereen deze functie gebruikt, zijn er ook screenprotectors die hier niet compatibel mee zijn. Wellicht is het je niet opgevallen, maar het is wel handig om te weten voor de volgende screenprotector die je besteld. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
29 aug 2023

Richeltjes te ondiep

Ik vind de richeltjes om de iPad rechtop te zetten niet diep genoeg. Mijn vorige hoesje kon ik tot een driehoek vouwen. Dat stond veel stabieler. Dat soort hoesje kon ik helaas niet meer vinden.
29 aug 2023
Beste Joke, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat dit is voorgevallen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden en met je mee kunnen kijken naar de gewenste hoes. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Jammer dat ze in het in weekend niks verzenden/dicht zijn. Alles wat je dan besteld in het weekend word pas als eerste op de maandag behandeld en halen ze niet binnen 2 of 1 dag in huis niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alexander, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheden zijn betreft de verzenddagen. We werken in het weekend wel degelijk, kun je aangeven wat de reden is dat je denkt dat dit niet het geval is? Ik zie dat jij op maandag een bestelling hebt gedaan en deze op dinsdag verzonden is. Je hebt gekozen voor de verzendoptie "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". We proberen de bestellingen allemaal zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending worden de bestellingen die voor 21.00 uur volledig zijn afgerond dezelfde dag verzonden, waardoor het de volgende dag geleverd kan worden. Daar je hebt gekozen voor de gratis verzending "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd" is jouw bestelling op dinsdag verzonden, zodat de post het op de volgende dag kon leveren en het alsnog binnen 2 werkdagen geleverd kan worden. Het is goed om te weten dat het om werkdagen gaat en niet om weekdagen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
25 jul 2023
Bestelling niet aangekomen. Ik kan jammer genoeg niet oordelen. Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen. Ik heb 15/07 mijn bestelling gedaan. En deze is nog altijd niet hier.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Shirley, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij je bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want deze had inmiddels echt wel geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
14 jul 2023
Mooi hoesje waar alles in kan. Heel jammer dat hij na twee weken al kale hoeken heeft. En dat toevallig in 2 weken dat hij het meest op tafel heeft gelegen en nergens in. Vind ik jammer.
27 jul 2023
Beste Anna, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te lezen! Als er iets met een product aan de hand is is het altijd verstandig even contact met ons op te nemen, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, George Smartphonehoesjes.nl

Hoesje

De prijs voor het hoesje, dat ik kocht, was veel te hoog. De telefoon-houder laat zich, na een paar dagen, scheiden van de omslag(imitatie leer). De service is goed.(v/d online-winkel).
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste R.G. Willemsen, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je hoesje nu al stuk gaat. Dat is uiteraard niet de bedoeling, en willen wij graag met je oplossen. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Bestellen en ontvangt verliep heel vlot. Alleen kwam de screenprotector na een paar dagen gewoon los. Al enkele producten daar gekocht, nooit problemen maar dit product voldoet niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Annick, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Wellicht betreft het een productiefout, want dit hoort niet. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
VS
Vera S.
Heerde
Heb al 3 x pech met hoesjes die ik bestel, telefoonhoesje ging stuk, ipadhoes beschadigd, e-reader hoesje ook beschadigd. positief, ik heb alle hoesjes na klacht opnieuw ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Vera, Bedankt voor je genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat je al drie keer pech hebt gehad met je bestellingen. Dat is niet de bedoeling. Wat fijn om te vernemen dat je de hoesjes na een klacht te hebben ingediend, opnieuw ontvangen hebt. Ik hoop dat deze wel naar verwachting zijn, en ik wens je veel plezier met de hoesjes. Ik zou je nog graag tegemoet willen komen voor het ongemak wat je ervaren hebt en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
29 jul 2023

Goede beschrijving geven over product afmetingen

Goede beschrijving geven over screenprotectors! Mijn vorige screenprotector past precies en mijn nieuwe screenprotrctor is opeens kleiner terwijl zelfs model gekocht s21 fe
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er onduidelijkheid bestaat over de screenprotectors die we aanbieden en het formaat hiervan. Je hebt deze keer gekozen voor een Case Friendly screenprotector, deze is wat kleiner dan het scherm, zodat deze gecombineerd kan worden met vrijwel elke hoes. We hebben ook Edge to Edge screenprotectors, deze bedekken het scherm wel van rand tot rand, echter kunnen deze niet gecombineerd worden met vrijwel elke hoes. Wanneer de hoes en de screenprotector namelijk beide de randen bedekken kan de hoes de screenprotector van het scherm drukken. Om deze reden raden we bij het gebruik van een hoes de Case Friendly screenprotectors aan. Bij de specificaties van de screenprotectors is aangegeven of deze het scherm wel of niet volledig bedekt. Welllicht is het je niet opgevallen, maar wel handig om te weten voor de volgende screenprotector die je besteld. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Foto was echte kwaliteit!!! Geen aanrader

Foto was best slechte kwaliteit, gekke kleur en strepen erdoorheen… ik zou graag een foto van het hoesje erbij zetten maar ik sta er zelf op en dat doe ik liever niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Luna, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kunt sturen van de hoes, zoals je deze ontvangen hebt en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
9 nov 2023
Op de site staat voor bepaalde tijd besteld morgen in huis. Helaas is dit niet waar. Alle keren dat ik het bestelde kwam het een dag of 2 dagen later dan dat ze zeiden
10 nov 2023
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je review! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze te schrijven. Je geeft in je review aan dat je niet tevreden bent met de verzending, omdat wij aangeven ´voor 21:00 besteld, de volgende dag in huis´. Het klopt inderdaad dat dit bij ons op de website staat. Heb je ook gezien dat wij meerdere verzendopties aanbieden tijdens het bestellen? Bij ons kun je kiezen voor gratis, premium of pakketpost. Het hangt dus af van de gekozen optie, hoe snel je bestelling in huis is. Daarnaast zijn wij ook afhankelijk van de postleverancier. Ik vind het enorm vervelend dat je ontevreden bent met de levering en wil je dan ook graag een oplossing aanbieden. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd en ik wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl