smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.652 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.037 beoordelingen in totaal

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Snelle levering maar bestelde product wel binnen 2 weken kapot .Beetje jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levertijd van de bestelling. Heel jammer dat het product zo snel stuk is gaan, dat is niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je naar aanleiding van de foto een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
We hebben onze bestelling nooit ontvangen. Terugbetaling is correct verlopen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Heel jammer dat de levering van jouw bestelling zo in de soep is gelopen. In deze drukke tijden gaat er helaas wel eens wat mis bij de post. Hoewel we hier geen invloed op hebben, vinden we het wel erg vervelend voor je. Gelukkig hebben mijn collega's dit met je opgelost en jouw geld terug gegeven. We hopen dat de levering de volgende keer vlekkenloos zal verlopen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Te smal gemaakt. Als de kaarten er bij gestoken worden is het hoesje te smal
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alain, Ik wil je bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Uit jouw review begrijp ik dat het hoesje niet goed sluit wanneer er pasjes in het hoesje zitten. Dat is jammer! Het hoesje is geschikt om 3 pasjes in op te bergen. Bij meer dan 3 pasjes kan het inderdaad zijn dat deze niet meer goed sluit. In dat geval mag je de hoes uiteraard retourneren. Ik heb je ook een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
3 dec 2023
Als de telefoon in het hoesje zit kan je het hoesje niet goed dicht maken.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Hagemeier, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat als je je toestel in de hoes doet, de hoes niet goed sluit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kunt sturen samen met het modelnummer en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
1e keer geen probleem. 2e keer wacht ik al sinds 26 december op levering.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Michel, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je eerste bestelling naar wens is verlopen. Jammer dat dit met de tweede bestelling niet het geval is. 26 December was tweede kerstdag en waren onze medewerkers vrij. Om deze reden is jouw bestelling op 27 december verzonden. In het geval van vertraging dienen we de post een bepaald aantal dagen de kans te geven de bestelling bij jou te leveren. Ik snap dat het lang lijkt te duren aangezien kerst en oud en nieuw binnen de postdagen valt. Vandaag is de laatste dag dat de bestelling bij jou geleverd kan worden. Heb je de bestelling vandaag om 18.00 uur niet ontvangen wil ik je vragen mij hiervan op de hoogte te stellen, zodat ik je een passende oplossing aan kan bieden. Ik heb je een mail gestuurd en hier kun je uiteraard op reageren. Ook hoor ik graag van je of je de tegemoetkoming voor het ongemak wenst te ontvangen welke ik je in de mail heb aangeboden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 sep 2023
Hoesje is mooi en fijn afgewerkt. Het hoesje sluiten valt niet mooi dicht.
5 sep 2023
Beste Eddy, Bedankt voor je review. Fijn dat je de hoes mooi vindt en fijn afgewerkt. Jammer dat hij niet mooi dichtvalt als je hem sluit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan de hand van een foto met je mee kunnen kijken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 jul 2023
De maat is niet geheel kloppend en dit mag duidelijker beschreven worden.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Petra, Bedankt voor je review. Wat jammer dat er onduidelijkheid bestaat over het formaat van het product dat je besteld hebt. Je hebt gekozen voor een Case Friendly screenprotector, deze is wat kleiner dan het scherm, zodat deze gecombineerd kan worden met vrijwel elke hoes. We hebben ook Edge to Edge screenprotectors, deze bedekken het scherm wel van rand tot rand, echter kunnen deze niet gecombineerd worden met vrijwel elke hoes. Wanneer de hoes en de screenprotector namelijk beide de randen bedekken kan de hoes de screenprotector van het scherm drukken. Om deze reden raden we bij het gebruik van een hoes de Case Friendly screenprotectors aan. Bij de specificaties van de screenprotectors is aangegeven of deze het scherm wel of niet volledig bedekt. Welllicht is het je niet opgevallen, maar wel handig om te weten voor de volgende screenprotector die je besteld. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
mijn bestelling is nooit aangekomen. het bedrag is wel terugstort. jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Flor, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet geleverd is. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post. Uiteraad vinden we dit erg vervelend voor je, maar helaas hebben we geen invloed op de post. Daar je de bestelling niet ontvangen hebt is het aankoopbedrag gecrediteerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
3 sep 2023
Volgens mij is dat hoesje niet in leder, ik ben een beetje ontgoocheld.
4 sep 2023
Beste Lucette, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je een beetje ontgoocheld bent, daar je het idee hebt dat de hoes niet van leer gemaakt is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een verdere uitleg kunt geven wat de reden is dat je dit denkt en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
FB
Frederik B.
WOLPHAARTSDIJK
Geen factuur en email bevestiging ontvangen. Gelukkig wel het hoesje..
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Frederik, Bedankt voor beoordeling! Super vervelend dat je geen factuur en geen orderbevestiging hebt gekregen. Excuus hiervoor! Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de bevestiging wel naar je is verzonden. Mogelijk is deze in je spam box terecht gekomen. Helaas gebeurt dat wel eens. Ik heb je een e-mail gestuurd met je factuur van je bestelling. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Duidelijker maten aangeven, en zorgen dat juiste types gelezen worden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Meijers, Bedankt voor je beoordeling. De reden dat we geen maten bij de hoezen vermelden is, omdat er verschillende modellen zijn welke dezelfde maat hebben, maar waar de uitsparingen op een andere plek zitten. Als er alleen naar de maten gekeken wordt kan het dus zijn dat de hoes qua formaat goed is, maar de uitsparingen op de verkeerde plek zitten en de hoes alsnog niet past. Om deze reden hebben we alle producten gecategoriseerd op model.  Bedoel je met "juiste types gelezen worden" dat je via de zoekbalk hebt gezocht en er hier meerdere modellen uit gekomen zijn? De zoekbalk zoekt net als Google op elke woord dat wordt ingegeven. Zoek je op Tab A9, dan kan het zijn dat je zowel producten ziet voor de Samsung Galaxy Tab A9 als de Samsung Galaxy Tab A9 Plus, daar de tekst Tab A9 ook in de plus versie voorkomt. Ben je ervan op de hoogte dat je ook via het menu het gewenst toestel kunt navigeren? Op deze manier kun je het toestel aanklikken dat je in je bezit hebt en zie je alleen de producten voor jouw toestel in beeld. Op deze manier kan verwarring voorkomen worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
de levering is prima, maar het retourneren is nogal moeilijk gemaakt
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Astrid, Bedankt voor je review. Top dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Jammer dat je het idee hebt dat het retourneren het je moeilijk gemaakt wordt, dat is niet onze bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd met een uitgebreide uitleg hoe je iets retour kunt melden en kunt retourneren. Hopelijk wordt het hiermee duidelijk en mocht dit niet het geval zijn hoor ik het graag, zodat ik al je vragen kan beantwoorden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Minder mailen en niet via brievenbuspost werken. Dit duurde 5 dagen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je feedback! Ik begrijp dat je minder mails van ons wenst te ontvangen. Ik zie dat je niet bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief. In principe ontvang je dus alleen e-mail omtrent jouw bestelling. Je geeft ook aan dat briefpost te lang duurt. Dat is jammer om te horen! Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zie dat jij inderdaad hebt gekozen voor een levering per post. Hierbij wordt ook vermeldt dat dit 3 tot 5 dagen kan duren. Je hebt tijdens het bestellen ook de mogelijkheid om te kiezen voor een snellere levering. Hier zitten wel enkele kosten aan verbonden (Verschillend van €1,- tot €3,95,-). Ik heb je een e-mail gestuurd, zodat wij je nog een passende oplossing kunnen bieden. Ik wil je dan ook vragen om hierop te reageren. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Het hiesje is niet geschikt voor de touch knop. Moet je gaan knippen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ronald, Bedankt voor je review. Wat jammer om dit te vernemen. Het is NOOIT de bedoeling dat je een hoes moet bewerken om de functies van een toestel te kunnen gebruiken. Als iets niet werkt of past is het altijd verstandig om contact met ons op te nemen, zodat wij na kunnen gaan wat er mis is gelopen en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Wanneer je een hoes bewerkt, zoals als je erin knipt vervalt de garantie en kunnen we het product niet meer terugnemen of vergoeden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gegaan en je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
25 nov 2023
Een hoesje was al beschadigd toen ik hem uit de verpakking haalde.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Muriel, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen. Graag wil ik je vragen of het de hoes met het koord betreft. Deze hoezen hebben vaak een doorzichtige beschermlaag waar luchtbellen onder zitten of nog wel eens krassen op komen. Als deze beschermfolie verwijderd wordt blijft er een gave hoes over. De folie valt doordat deze doorzichtig is niet altijd op en je kan deze het beste verwijderen door je nagel er in een hoek onder te zetten en de folie vervolgens subtiel te verwijderen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven of dit het probleem was of dat er iets anders aan de hand is, waar ik je graag een passende oplossing voor aanbied. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 jan 2024
Hij sluit niet goed. Magneet had sterker gemoeten of lipje langer.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Olga, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de hoes niet goed sluit, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 jan 2024
hoesje eigenlijk net iets te krap voor A53. sluit onvoldoende....
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Andriesjan, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes net iets te krap is voor je toestel en hij onvoldoende sluit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 jul 2023
Mooi hoesje, maar de print liet al na een week of 2 los, helaas.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Anneke, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je de hoes mooi vindt. Echter is het niet de bedoeling dat de print nu al loslaat. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 jul 2023
Duidelijk aangeven dat gratis verzending een dag langer duurt!!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Frank, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheid bestaat over de verschillende verzendopties. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending kan je bestelling de volgende dag geleverd worden. Echter heb je gekozen voor de gratis verzending "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". In dit geval wordt het niet de volgende postdag bij je geleverd, maar zoals aangegeven in de verzendoptie binnen twee werkdagen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 jul 2023

levertijd

bestelling gedaan op 25/6, vandaag 5/7 nog steeds niet ontvangen
6 jul 2023
Beste Kathy, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt! Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad en we vinden we het fijn dat we het met je op hebben kunnen lossen. We hopen dat je de nieuwe bestelling snel zult ontvangen en hier veel plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl